T2: Zamkowa misja
Moderator: Mixthoor
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: T2: Zamkowa misja
No rewelacja czy to jeszcze DromEd? Aż wstyd mi będzie pokazać zrzuty z mojej misji z paskudną architekturą...
Zapamiętaj sobie tytuł pewnej piosenki: I'll sleep when I'm dead...
Zapamiętaj sobie tytuł pewnej piosenki: I'll sleep when I'm dead...
Brothers in arms & beer...
Re: T2: Zamkowa misja
Musiałam pożyczyć śliniak od córci jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika. Może przyda sie spojzenie kobiety i Matki Polki??
Re: T2: Zamkowa misja
Spojrzenie kobiety napewno się przyda . Mam nadzieję, że Matce Polce spodoba się scenariusz jaki próbuję "upichcić", ale o tym szaIsmeril pisze:Musiałam pożyczyć śliniak od córci jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika. Może przyda sie spojzenie kobiety i Matki Polki??
Dzięki Wszystkim odwiedzającym ten temat za wsparcie, znów doładowaliście moje "Dromedowe akumulatory"
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2007, 07:17 przez Nivellen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T2: Zamkowa misja
Nie wątpie , że scenariusz będzie równie miodny co architektura misji . Ale czy teksty będą w języku ojczystym ?Nivellen pisze:Mam nadzieję, że Matce Polce spodoba się scenariusz jaki próbuję "upichcić", ale o tym sza
Re: T2: Zamkowa misja
No dobra, ustępuje pierwszeństwa kobiecie, ale ja byłem drugi, ja byłem drugi!!!Ismeril pisze:jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: T2: Zamkowa misja
Będą dwie wersje, po naszemu i "anglicku"Monsieur pisze:(...)Ale czy teksty będą w języku ojczystym ?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T2: Zamkowa misja
Bardzo chętnie przetestuję ^^. Będę bezlitosny
Re: T2: Zamkowa misja
Dzięki ! Nie zapomnę o Tobie
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T2: Zamkowa misja
Te zrzuty wygladają jak po jakims retuszu? Zwlaszcza to ze strychu. Jakos tak za ladnie. Gdyby nie punkty zdrowia zwatpilbym czy to nie do TDSa albo do czegos jeszcze bardziej zaawansowanego. Nie znam sie na DromEdzie wiec pytam: kazdy moze sobie zrobic teksturke w innej "jakosci" i rozdzielczosci? Jedni takie sobie statystyczne, rozmazane a drudzy takie "zywe" jak ten strych? Moze to tylko zludzenie...?
ZDEPTAJMY BEZECNE!
Re: T2: Zamkowa misja
Większość oryginalnych tekstur z Thiefa była w rozdzielczości 64x64 albo 128x128. Silnik thiefa pozwala na teksturki 256x256, co robi dość znaczącą różnicę. Do tego można skalować tekstury na ścianach - im bardziej zmniejszone tym bardziej szczegółowe (choć bardziej powtarzalne). Do tego dochodzą jeszcze umiejętności - jedni robią tekstury przeciętne, a inni bardzo ciekawe. Dlatego tekstury Nivellena wyglądają tak dobrze .adrian3dfx pisze:Nie znam sie na DromEdzie wiec pytam: kazdy moze sobie zrobic teksturke w innej "jakosci" i rozdzielczosci? Jedni takie sobie statystyczne, rozmazane a drudzy takie "zywe" jak ten strych? Moze to tylko zludzenie...?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: T2: Zamkowa misja
No to jak? Kiedy skończysz tę misję?? Ja juz się poważnie niecierpliwię.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: T2: Zamkowa misja
Screeny wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Po prostu brak słów! No i Nivellen dołącza nam do światowej elity Do rzeczy: jak idzie? Może jednak pomoc?
Re: T2: Zamkowa misja
Witam wszystkich czekających i zaglądających do tego tematu. Niestety RL bierze górę nad moją rozrywką i pasją, prace idą bardzo powoli. Do edytora siadam nieraz na dwie trzy godziny w tygodniu, i to się nie zmieni niestety jeszcze przez następne dwa miesiące.
Dziękuję za wsparcie i cierpliwość! Na dowód tego, że coś tam dłubię - trzy nowe fotki:
dump001rx8 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz wiodący na podwórka
korytarz1 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz do sali rycerskiej
Schody drewniane by Nivellen67, on Flickr
Klatka schodowa
Dziękuję za wsparcie i cierpliwość! Na dowód tego, że coś tam dłubię - trzy nowe fotki:
dump001rx8 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz wiodący na podwórka
korytarz1 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz do sali rycerskiej
Schody drewniane by Nivellen67, on Flickr
Klatka schodowa
Ostatnio zmieniony 23 kwietnia 2015, 00:02 przez Nivellen, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T2: Zamkowa misja
Czekamy ze zniecierpliwieniem, Nivellan.
Screeny jak zwykle wyglądają cudnie.. Co świadczy, że napewno zagram w twoją misję.
Miłej pracy w Dromie,
Pozdrawiam.
Screeny jak zwykle wyglądają cudnie.. Co świadczy, że napewno zagram w twoją misję.
Miłej pracy w Dromie,
Pozdrawiam.
Re: T2: Zamkowa misja
Hej! Lubię wpadać po długiej przerwie na to forum i zastawać jakieś niespodzianki. Niestety poziom Twoich screenów nie jest dla mnie żadną niespodzianką, bo od zawsze wiedziałem, że jest wysoki! A mówiąc prościej - super screeny! Czekam również!
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: T2: Zamkowa misja
Czy mi się wydaje czy textury w tej FM są jakimiś nowymi wersjami o lepszej jakości ?
Architektura i rozwiązania są świetne. Oby tak dalej.
Architektura i rozwiązania są świetne. Oby tak dalej.
Re: T2: Zamkowa misja
Ja już bym chciała trochę potestować jeśli to mozliwe
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: T2: Zamkowa misja
A ja (prawie) zawsze wolę poczekać do wydania Lubię czasem poniecierpliwić się, bo potem albo wrażenie będzie o wiele większe, albo będzie duży zawód.
Re: T2: Zamkowa misja
ja czekam cierpliwie :drool: Wszystko wygląda na dopracowane (względem grafiki). Doszedłem do wniosku, że lepiej jest poczekać na fanmisję dłużej, niż dostać ją szybciej i się trochę rozczarować ilością bugów, niedociągnieć.. (podróż do krainy biedaków). I z całym szacunkiem dla Kapitana, bo wykonanie i pomysł są świetne (no i polski język, który wiele ułatwia), lecz te niedociągnięcia pozostawiają jednak niesmak..
sorry za lekki offtop, ale nie chciałem zakończyć swojego posta na " (podróż do krainy biedaków)." nie wyjaśniając, o co mi chodziło
sorry za lekki offtop, ale nie chciałem zakończyć swojego posta na " (podróż do krainy biedaków)." nie wyjaśniając, o co mi chodziło
ALL THAT IS YOURS
SHALL SOON BE MINE
Re: T2: Zamkowa misja
Witam wszystkich oczekujących na moją fm-kę i przepraszam za tak długą przerwę w pracach (ponad pół roku ) Od miesiąca na placu budowy znów coś się dzieje. Początkowo zakładałem, że misja będzie o wiele większa niż jest w tej chwili (chodzi powierzchnię "kwadratową") ale okazało się to zbyt trudne do udźwignięcia dla silnika gry. Główne założenie lokacyjne (duża "otwarta" posiadłość - zamek) oraz rozwiązania architektoniczne (szczegółowe odwzorowanie brył budynków i detali pomieszczeń we wnętrzach) ograniczyły dość znacznie moje początkowe projekty i skłoniły niestety do poważnych kompromisów.
Biorąc pod uwagę dotychczasową pracę i to co może jeszcze się znaleźć w misji, oceniam zaawansowanie prac w samej architekturze misji na około 70%.
Liczę na Waszą cierpliwość. Dla zaostrzenia apetytu dwa zrzuty:
sklepienie csg by Nivellen67, on Flickr
Piwniczka - jeszcze wygląda w miarę schludnie, będą trochę inne tekstury.
Ciepła komnata by Nivellen67, on Flickr
komnata "ciepła"
Biorąc pod uwagę dotychczasową pracę i to co może jeszcze się znaleźć w misji, oceniam zaawansowanie prac w samej architekturze misji na około 70%.
Liczę na Waszą cierpliwość. Dla zaostrzenia apetytu dwa zrzuty:
sklepienie csg by Nivellen67, on Flickr
Piwniczka - jeszcze wygląda w miarę schludnie, będą trochę inne tekstury.
Ciepła komnata by Nivellen67, on Flickr
komnata "ciepła"
Ostatnio zmieniony 22 kwietnia 2015, 22:21 przez Nivellen, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T2: Zamkowa misja
Coś czuję, że klimat tej misji będzie niesamowity. Jeszcze nie umeblowane a już wygląda naprawdę ładnie. Czyżby najbardziej oczekiwana premiera 2008?
Re: T2: Zamkowa misja
Nie spiesz się, dopracuj, nie wydawaj przedwcześnie bo sam będziesz żałował, my i tak poczekamy Uwielbiam zamkowe misje
Re: T2: Zamkowa misja
Screeny jak zawsze przecudne.
Architekatura budynków wygląda przepięknie. Gratuluję Ci wspaniale wykonanej roboty!
I co to jest ta komnata "ciepła"? Średniowieczna sauna??
Napewno!Michal pisze:Czyżby najbardziej oczekiwana premiera 2008
Architekatura budynków wygląda przepięknie. Gratuluję Ci wspaniale wykonanej roboty!
I co to jest ta komnata "ciepła"? Średniowieczna sauna??
Re: T2: Zamkowa misja
Dzięki za słowa uznania
To pomieszczenie wyłożone całkowicie drewnem, aby ciepło zgromadzone przez palenie w kominku, piecu kaflowym lub hipocaustum nie uciekło zbyt szybko przez kamienne ściany. W średniowieczu stosowano tę metodę szczególnie dla komnat typowo mieszkalnych/sypialnych.Edversion pisze:(...)I co to jest ta komnata "ciepła"? Średniowieczna sauna??
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji