Strona 1 z 1

Konkurs Bukarego

: 23 sierpnia 2002, 17:47
autor: timon
Bukary przypominam ci, że obiecałeś na GOL-u podanie odpowiedzi do swoich pytań na temat OCOD-u :!: . Czekamy na nie. Dla ułatwienia przypomnę je tobie i nam


GŁÓWNĄ NAGRODĄ JEST DWUTYGODNIOWY POBYT W HOTELU "KASPROWY" W ZAKOPANEM... ;)

------------------------------------------------------------------------------
Pora na pierwsze zagadki (dla uważnych obserwatorów i graczy) dotyczące mojej misji... :)

1) W pewnych miejscach brakuje w tej misji tekstur (tzn. widoczny jest jorge).
Jakie to miejsca i ile ich jest? :)

2) Proszę wymienić WSZYSTKIE skutki wybuchu, które zauwazyć można w magazynie.

3) Proszę wymienić liczbę WSZYSTKICH zamków w misji i zaznaczyć,
ile z nich można otworzyć za pomocą wytrychów.

4) Co się stało z Vilmorem?

5) Czym złodzieje z mojej misji różnią się od złodziei z misji oryginalnych?
Proszę wymienić jak najwięcej różnic.

6) Czy wzór znajdujący się na witrażach można gdzieś jeszcze spotkać w misji?

7) Jakie nawiązanie filmowe zawiera ta misja? Proszę podać tytuł filmu.

8) Jak długo robotnicy kopali tunel i zakładali sekretne drzwi?

9) W "Old Comrades" znaleźć można odniesienia do misji oryginalnych.
O jakie misje chodzi? Podpowiedź: chodzi o co najmniej dwie OMs.

10) Ile beczek i ile latarni znajduje się w tej misji?

11) Ile jest duchów w misji? (Uwaga: pytanie podchwytliwe).

12) Co nalezy zrobić (będąc na zewnątrz kaplicy), aby przestał padać śnieg? :)

13) Ile rodzajów pajęczyn wykorzystałem w misji?
(I nie chodzi mi o to, ile jest w ogóle pajęczyn, tylko o to - ile jest ich RODZAJÓW).

14) Ile razy Garrett odzywa się w tej misji?

Re: Konkurs Bukarego

: 23 sierpnia 2002, 18:39
autor: Vk
Timon wszystkie pytania i odpowiedzi są w dziale projects w na stronie OCOD na The Master Gulid. OCzywiście po aNgelsku 8)

Re: Konkurs Bukarego

: 23 sierpnia 2002, 19:24
autor: timon
No właśnie, po angielsku :(

Re: Konkurs Bukarego

: 07 września 2002, 10:05
autor: Xyś
Na The Master Guild brakuje pytania o brakujące tekstury :twisted:

Re: Konkurs Bukarego

: 07 września 2002, 10:07
autor: Vk
Xyś Ty mi nawet nie mów, że na stronie OCOD czegoś brakuje bo robiłem tą stronkę i poprawiałem dosyć długo... a skończyło się na tym że zrobił ją Ernie :aniol:

Re: Konkurs Bukarego

: 07 września 2002, 19:41
autor: timon
Mam pytanko, ten śnieg przestaje padać w wyniku "błędu" czy zamierzonego działania ?
W sprawie autorstwa strony Vk to mi powiedz jeszcze, do jakiej kategorii należy Ernii : członków, byłych członków czy tez do byłych "byłych członków"

Re: Konkurs Bukarego

: 07 września 2002, 20:13
autor: Bukary
timon pisze:Mam pytanko, ten śnieg przestaje padać w wyniku "błędu" czy zamierzonego działania ?
W sprawie autorstwa strony Vk to mi powiedz jeszcze, do jakiej kategorii należy Ernii : członków, byłych członków czy tez do byłych "byłych członków"
Po pierwsze, snieg przestaje padać, gdyż odległość od "ziemi" do "nieba" (będąca wynikiem ograniczeń konkursowych) jest tak niewielka, iż "silnik pogody" przestaje działać. Wedle zaleceń odległość ta powinna wynosić bodajże 64 jednostki. Tymczasem w OCOD wynosi chyba 16 jednostek. I tak pobiłem wszelkie rekordy "uruchamiając" śnieg na tak "niskiej" powierzchni. :shock:

Co zaś do statusu Erniego jako członka Gildii: jego miejsce jest wyjątkowe. Owszem, odszedł z Gildii, ale zarazem wciąz JEST jej członkiem. (Mam nadzieję, że gdy tylko wróci do Polski, znowu nawiąze z nami kontakty i będzie służył swoim doświadczeniem). Jak wielki jest wkład Erniego w Gildię możecie przekonac się, wedrując po tej witrynie (jej projekt to jego dzieło) oraz czytając historię Gildii na jego stronie członkowskiej.

Re: Konkurs Bukarego

: 07 września 2002, 22:09
autor: timon
lecz wykonanie Vk-iego, co nigdzie nie znajduje ozwierciedlenia w tresci. Dwupostaciowość Eniego to czysta metafizyka, ale nie on jeden jest niejeden :wink: .

Re: Konkurs Bukarego

: 08 września 2002, 09:39
autor: Vk
Yyyy Timon jakie niby moje wykonanie? Przecież ja tam tylko dodałem parę stronek z projektami, a grafiki 0 :wink: To Ernie zrobił bardzo ładną przejrzystą stronke, a w dodatku ładny kod HTML, że mogłem się od razu połapać co i gdzie i jak dodawać. Tylko żebym jeszcze wiedział jak uruchomić ten cholerny news Engine :roll:

Re: Konkurs Bukarego

: 08 września 2002, 19:20
autor: timon
Pozostaje sprawa jorgi nie rozwiazana

Re: Konkurs Bukarego

: 08 września 2002, 21:31
autor: Xyś
Widze że nie tylko mnie sprawa brakujących tekstur zaintrygowała :P

Re: Konkurs Bukarego

: 08 września 2002, 21:53
autor: Bukary
timon pisze:Pozostaje sprawa jorgi nie rozwiazana
W wersji 1.1 nałozyłem już te brakujące tekstury.
Zaspokoję jednak waszą ciekawość: w poprzedniej wersji znajdowały się dwa miejsca, gdzie zostawiłem jorge.
A) Przyjrzyjcie się dokładnie przestrzeni pod schodami.
B) Daszek nad lewą furtką jest pozbawiony tekstury.
8)

Re: Konkurs Bukarego

: 09 września 2002, 01:09
autor: PiotrS
Dlatego nie ma tego pytania na stronie, bo jest już nie aktualne, ale jak dobrze pamiętam schody były poprawione już w oficjalnej wersji konkursowej, a może się mylę :(

Re: Konkurs Bukarego

: 09 września 2002, 14:29
autor: Bukary
PiotrS pisze:Dlatego nie ma tego pytania na stronie, bo jest już nie aktualne, ale jak dobrze pamiętam schody były poprawione już w oficjalnej wersji konkursowej, a może się mylę :(
Hmm... chyba nie były poprawione. Ale już sam się pogubiłem... :)