Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 mar 2014 22:01 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Aen napisał(a):
Robisz, też kląłem na to, dopóki na jakimś filmiku nie zobaczyłem że można po prostu zarzucić zwłoki na plecy. Nie pamiętam który guzik, dawno nie grałem, ale chyba chwytasz postać PPM i wciskasz enter.

Aen możesz mi przybliżyć co masz pod Enterem i PPM? Wtedy będę wiedział, o które klawisze chodzi :). Nigdy nie gram na domyślnych.

Aktualizacja:
Doszedłem do tego :).
Klawisz akcji - chwytamy zwłoki.
Klawisz użycia przedmiotu - zarzucamy na plecy.

Z gaszeniem świec analogicznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 14:26 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Mam za słaby sprzęt na uruchomienie Dark Moda, ale Dark Mod zamiast pokazać komunikat o zbyt słabej konfiguracji, nie robi nic - jest szary ekran i brak odpowiedzi ze strony procesu. Czy Dark Mod tak ma?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 14:43 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie pisząc, że nie spełniasz wymagań. Nie wszystkie gry sprawdzają zasoby i uniemożliwiają uruchomienie. W twoim wypadku gra się zwyczajnie wiesza podczas uruchomienia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 14:55 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Moja konfiguracja jest taka:

Procesor - Intel Pentium III 550 MHz (powinna być częstotliwość 1,5 GHz wyższej generacji)
Pamięć RAM - 320 MB (powinno być 384 MB)
Karta graficzna - ZOTAC GT 610 1GB PCI

Procesor, czy pamięć RAM zdaje się blokować uruchomienie gry?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:00 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:04 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Dziarsky napisał(a):
Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.


Brakująca pamięć RAM 64 MB jest wystarczającym powodem, żeby program nie działał? A jak z procesorem, skoro jest przepaść megahercowa? Age of Empires 3 przed uruchomieniem informuje mnie o zbyt słabej konfiguracji; klikam, że mam tego świadomość i chcę uruchomić grę. Age of Empires 3 ma podobne wymagania, a działa bezbłędnie.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:10 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji twojego porównania procesorów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:12 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Dziarsky napisał(a):
Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji trojego porównania procesorów.


Prawie 1000 MHz. Czyli dużo, no ale... AoE 3 przecież działa.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:18 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Masz za słabego kompa i koniec kropka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 15:29 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Dziarsky napisał(a):
550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.


Jest prawie tysiąc MHz różnicy między 550 MHz a 1,5 GHz.

Dziarsky napisał(a):
Masz za słabego kompa i koniec kropka :)


Jak pisałem, AoE 3 działa z tą konfiguracją. Że niby to zależy od widzimisię silnika gry komputerowej, czy dopuści grę do działania :?:

EDIT: AoE 3 wymaga 256 MB pamięci RAM do działania - ten warunek spełniam :idea: Chyba dokupię trochę pamięci RAM i sam się przekonam, czy po przekroczeniu tych 384 MB RAM będzie działać Dark Mod.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 cze 2014 17:50 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 05 lip 2014 08:36 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Dziarsky napisał(a):
Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....


Udało się uruchomić Dark Moda na tej konfiguracji (wymagane okazało się być 768 MB RAM SDRAM 133). O wydajność niech nikt się nie pyta, bowiem daleko jest do doskonałości :)

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 26 mar 2016 12:21 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 19:51
Posty: 519
Lokalizacja: Łódź
Czy obecnie są jakieś misje do DM na poziomie komercyjnym, dopracowane architektonicznie itd.?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 26 mar 2016 12:54 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Ja subskrybuję Fena na YT.
Do kanału zaprowadzi Cię m.in. ten film.
https://youtu.be/1k3A0WvKPEU
Dużo ciekawych misji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 28 mar 2016 06:28 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Polecam misje wymieniane w tym temacie ;)

Przede wszystkim Requiem i A House of Locked Secrets Moonbo - to chyba najlepsze, co wyszło do TDM.
Dalej The Lich Queen Demise i obie części Ulyssessa Sothy (to drugie jeśli nie masz nic przeciwko nieortodoksyjnemu podejściu do rozgrywki).
I jeszcze saga o Williamie Steele (In The North, Home again, Cleighsmoor) graymana - dobra, choć mnie nieco zniechęciła przesytem tekstów.
Not an Ordinary Guest FieldMedica jest ciekawe i nieortodoksyjne, ale dalej utrzymane w duchu złodzieja.
W sumie Sir Talbot's Collateral Baala też daje radę.
To tyle na szybko.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 lut 2017 10:48 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Właśnie pojawiła się wersja 2.05 z kilkoma usprawnieniami i nową misją wykorzystującą nowe modele dodane do edytora. Tradycyjnie wystarczy odpalić updater i poczekać na ściągnięcie plików. Szczegóły aktualizacji:

http://forums.thedarkmod.com/topic/1863 ... f-tdm-205/

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 lut 2017 21:13 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
Zły link...ten jest właściwy: http://forums.thedarkmod.com/topic/1864 ... -released/

Nie zapominajmy też że Dark Mod jest na steamowym Greenlight: http://forums.thedarkmod.com/topic/1862 ... in-top-10/
Polecam oddać głos żeby Dark Mod pojawił się na Steamie. :)

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 lut 2017 22:15 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Coś się pozmieniało w trakcie, wątki były edytowane i przesuwane. Co do reszty jak najbardziej, w tym momencie Dark Mod jest w pierwszej dziesiątce tytułów na Steam Greenlight :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 17 lut 2017 22:26 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Muszę powiedzieć, że trailer prezentuje się całkiem spoko. I nawet ciekawy głos lektora, choć brzmi trochę "over the top". Ale jeśli nie zmienili tego stukotu kijem o podłogę zamiast kroków, to nie zamierzam wracać do tej... no właśnie - gry czy moda...?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 lut 2017 09:40 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Były dwie wersje głosu, a w zasadzie jedna mieszana ;) Po zwróceniu uwagi na niekonsekwencję w tym zakresie, i ogólnym feedbacku w innych sprawach, Goldwell zdecydował się na wersję "mhroczną" ;) Swoją drogą głos podkłada niejaki AndrosTheOxen, który często wciela się w młodego złodzieja w różnych misjach w TDM. Z tego co kojarzę, to dopiero zaczyna karierę w voiceoverach, ale chyba chce się tym zajmować zawodowo, bo traktuje takie zadania dość poważnie.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Teraz jest 18 sie 2017 13:28


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: