Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 21 paź 2013 06:48 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Pomogło, jednak i tak musiałem usunąć stare saves i stworzyć nowe.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 10:55 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Zerknąłem dzisiaj na http://www.gry-online.pl/gramy-dalej.asp?ID=9313
Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Cytuj:
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 11:14 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Pewnie filmiki na YT widział a nie grał. Ale wracając do tego TDMa. Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb? Bo bez jaj procek i grafika odsypiają sobie i coś takiego... Po jakimś czasie wraca do normalności...
A i bajer z save też miałem. No i toporna ta gra to jest bardzo.

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 13:05 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Póki co, sprawdzałem Tears of St. Lucia oraz misję treningową. Bez zgrzytów wydajnościowych. Jedyny problem - to zacinanie się NPCów w drzwiach i ich nadnaturalna percepcja (słyszą nawet odgłos wyciąganego z pochwy... miecza, nie kutasa zboczki... - choć to może przez ustawienia trudności w menu, jego mać).

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 18:03 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Cytuj:
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.

Co w tym stwierdzeniu takiego niewłaściwego?
Mody, które poziomem dorównują produkcjom profesjonalnym są sporą rzadkością. Trudno oczekiwać, że setka obcych sobie osób, które na przestrzeni iluś tam lat stworzą w wolnym czasie, komunikując się tylko poprzez forum, produkt o poziomie komercyjnej gry. Weź pod uwagę, że gość to pisze z perspektywy roku 2013, a nie 2004, kiedy to Dark Mod wystartował... Oczywiście na tle gier sprzed prawie dziesięciu lat, grafika TDM prezentuje się całkiem przywoicie.

Artykuł moim zdaniem jest całkiem obiektywny. A nawet łagodny bym rzekł. Nawet słowem nie wspomniał o systemie walki wręcz, który w czasach, z jakich go pamiętam, był nie do użycia, że się tak wyrażę. Nie wiem, czy coś się w ostatnich latach zmieniło.

A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 20:59 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Sprawdzę i pozostałe. I polecane przez łacherów i te słabsze. Postaram się wszystkie ocenić... obiektywnie rzecz jasna ;)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 paź 2013 22:47 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
raven4444 napisał(a):
Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb?

Też mi się tak zdarza w niektórych misjach. Do tego gra często wywala do pulpitu (no ok, w wersji 2.0 nie tak bardzo), a ładowanie jest prawie równie złe, co w T3. W dodatku nie mogę zmienić opcji grafiki, tzn. suwakami się mogę pobawić, ale i tak nic to nie zmienia.
Twórcy powinni zastanowić się nad znaczeniem słowa "optymalizacja".

Juliusz napisał(a):
A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).

O, to to. Chociaż mnie tam bardziej razi brak pomysłów na fabułę, niż designy ;)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 28 paź 2013 07:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
http://www.thedarkmod.com/missiondetails/?id=67
Co ściągnięcia są pliki lokalizujące. Jakie języki, gdziem mogę sprawdzić, jak zainstalować paczkę językową, jak odinstalować?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 28 paź 2013 10:33 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Angielski w tym tylko jest z tego co widzę. Taki tip pk4 to kontenery otwieranie np. 7zip a pliki lang to pliki tekstowe ;)

Wywalanie nie uświadczyłem, jakoś też te zwolnienia mi znikły (pojawiały się tylko w Requiem), w ogóle to popatrzyłem w logi silnika po ładowaniu misji i no kurdę zawsze misja jest cookingowana przy ładowaniu, z tego co zawsze wiedziałem to to powinno być robione przy tworzeniu misji a tak to teraz takie załadowanie trwa latami.

A takie pytanie z innej beczki, komuś udało się zminimalizować grę? Mi się tylko pasek pojawia i tyle nie mogę nic więcej zrobić. A i tez u mnie gra jest cholernie stabilna, ani razu się nie zwiesiła czy coś w tym stylu.

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 28 paź 2013 12:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Gra stabilna, ani razu nie wywaliła. Minimalizować się również nie chce.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 28 paź 2013 14:46 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Można zminimalizować tylko po przełączeniu w tryb okienkowy, ale mi po tym wywaliło grę. Tzn. raz zadziałało, drugi raz nie chciało.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 08 gru 2013 00:45 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Właśnie skończyłem Requiem. REWELACJA! Ranking misji będziemy mogli stworzyć. Póki co na bieżąco piszę recenzje.

DarkMod mnie pochłonął. Jestem ogromnie zadowolony z tego moda, mimo wykorzystywania przeze mnie w momentach mojej własnej nieuwagi błędów w walce z nieumarłymi. Generalnie walka jest ogromnie trudna, jednak 1vs1 można poradzić sobie bez najmniejszych problemów. Pomaga trening władania mieczem w misji treningowej. I już nawet ogłuszam z doskoku, nie będąc wykrytym. Fakt, że misje przechodzę nieco dłużej, w większości kucając.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 gru 2013 14:45 
Mechanista

Dołączył(a): 01 lis 2002 12:43
Posty: 423
Lokalizacja: Elbląg
Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?

Ogólnie jestem zachwycony. Jak dla mnie Thief 4 mógłby już nie wychodzić ;)

_________________
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 gru 2013 16:02 
Akolita

Dołączył(a): 14 sty 2008 22:49
Posty: 146
Aen napisał(a):
Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?


Wystarczy przeczytać ten krótki wątek. Znajdziesz ok. 20 polecanych tytułów.

Ja tan do tego DM przekonać się nie mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 15 gru 2013 16:16 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
Widzę że Requiem już przeszedłeś,dobra robota. :) Na pewno misjami wartymi przejścia są dla mnie jeszcze:
-In the North
-Lords and Legacy
-kampania No Honor Among Thieves
-Mandrasola
-Return to the City
-Flakebridge Monastery

Te misje w mojej opinii warto przejść.A ściągnąć można z wbudowanego downloadera TDM albo z tej stronki: http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... e_Dark_Mod

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 16 gru 2013 18:06 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Aen napisał(a):
Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?
Lada moment otrzymacie prezent od Flavii ;)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 gru 2013 06:43 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak uruchomić DarkMod-a 2.0 na karcie graficznej GeForce 2? Da się w ogóle?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 gru 2013 10:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... igurations

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 gru 2013 11:03 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
A DarkMod 1.0 będzie mieć tak samo?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 gru 2013 11:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Nie wiem, jako że nie mam Dooma 3, nie interesowałem się wcześniej DarkModem. Poszukaj info na ich stronie.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 18 gru 2013 11:24 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Oh fuck http://www.systemrequirementslab.com/CY ... om-3/10221 - nie załapałem się - bowiem Doom 3 działa od Geforce'a 3 :x Pod WinXP 32-bit z GeForce'm 2 (na złączu AGP) to nie będzie więc działać. Minimalne wymagania pamięci RAM na grafice to 64 MB, a na tym GeForce mam 32 MB.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 20 gru 2013 19:42 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak uaktywnić minę do wybuchu, oraz granat błyskowy do oślepienia w tym modzie?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 20 gru 2013 21:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Minę rzucasz na ziemię - sama się uaktywnia.
Granat rzucasz przytrzymując klawisz korzystania z przedmiotów. Im dłużej, tym dalej rzuci. Naciskając raz, rzucasz pod nogi. Przydatne przy ucieczce.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 18:40 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Da się jakoś zmniejszyć waleczność/czułość przeciwników?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 18:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
A po co? Nie dajesz rady? Ciotujesz? ;) A tak na serio - w opcjach gry (AI Vision i Poziom walki przeciwników).

Co do min. "R" upuszczasz przedmiot na ziemię. Prawym przyciskiem myszy używasz przedmiotu (czyli w przypadku min/granatów błyskowych rzucasz przed siebie, jednocześnie je aktywując).

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Teraz jest 24 cze 2017 09:35


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron