Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 19:16 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Mixthoor napisał(a):
A po co? Nie dajesz rady? Ciotujesz? ;)


Racja. A na poważnie to poznaję tego Dark Moda. Włączyłem najmniejszy stopień czułości (nearly blind), ale nie zauważyłem, żeby strażnicy byli mniej czuli. Natomiast po przełączeniu ze standardu na "hardcore" coś zauważyłem.

Tego, żeby strażnicy dokonali mordu dopiero po 6 uderzeniach nie da się ustawić?

Kody do tego modu (gry) istnieją?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 20:11 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
bob napisał(a):
Tego, żeby strażnicy dokonali mordu dopiero po 6 uderzeniach nie da się ustawić?
Cholera, ja padam po 1! Moje ustawienia to:
AI Vision - Hardcore
Walka - Mistrz
Wytrychy - Ekspert

Polecam Ci 2 rozwiązania.
1 - misję treningową, gdzie musisz walczyć z coraz trudniejszymi przeciwnikami (lub 3 na raz). Możesz się wyćwiczyć.
2 - podczas misji w trakcie walki wskocz np. na łóżko. Wykorzystaj błąd gry i kąsaj ostrzem niczym żmija.

bob napisał(a):
Kody do tego modu (gry) istnieją?
Wstydź się! Bob, nawet o to nie pytaj :P

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 20:24 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Mixthoor napisał(a):
nawet o to nie pytaj :P


Czyli sugerujesz, że istnieją?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 20:44 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Nie wiem i nie chcę wiedzieć :) Jak już drążysz temat, zerknij na DarkMod Wiki lub spytaj na ich forum. Chyba, że ktoś z pozostałych polskich łacherów/łacherek wie.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 21:02 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Na pewno jest noclip, ale nie wiem, jak to włączyć. Na wiki pewnie będzie instrukcja.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 23 gru 2013 23:56 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
"ctrl" "alt" "~"
http://wiki.thedarkmod.com/index.php?title=Console_Useful_Controls

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 24 gru 2013 20:10 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
W Thiefie gram złodziejem Garrettem. Kim w Dark Modzie i kim w Doom-ie 3? Nie chce mi się szukać u wujka Google.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 25 gru 2013 08:33 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
O ile się nie mylę, jest to Barrett z Bridgeport. Zamiast Zakonu Młotodzierżców i Mechanistów mamy Budowniczych z logiem scalonego młota i trybu.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 25 gru 2013 18:31 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
W każdej misji do TDM gra się kimś innym. Niektórzy autorzy dodają swoim postaciom małe biografie we wstępach czy opisach, inni nie fatygują się do nadania im imion. Ale np. w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem, w misjach Melana kierujemy tym samym bezimiennym bohaterem, co w jego misjach do T1 i T2. I tak dalej.

A w Doomie 3 gra się Doomguy'em :-D

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 25 gru 2013 19:02 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1111
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Flavia napisał(a):
W każdej misji do TDM gra się kimś innym. Niektórzy autorzy dodają swoim postaciom małe biografie we wstępach czy opisach, inni nie fatygują się do nadania im imion. Ale np. w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem, w misjach Melana kierujemy tym samym bezimiennym bohaterem, co w jego misjach do T1 i T2. I tak dalej.

A w Doomie 3 gra się Doomguy'em :-D


Więc nie Barrett w przypadku co niektórych misji?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 25 gru 2013 21:12 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Flavia napisał(a):
w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem
Jaka jest kolejność gry w te misje? Czy to bez różnicy?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 25 gru 2013 21:39 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
bob napisał(a):
Więc nie Barrett w przypadku co niektórych misji?

Uhm, ja nawet nie wiem, kim jest Barrett i skąd Mix go wziął.

Mixthoor napisał(a):
Jaka jest kolejność gry w te misje? Czy to bez różnicy?

Mandrasola, The Knighton Manor, The Beleaguered Fence, The Glenham Tower, The Transaction, The Phrase Book, The Lich Queen Demise.
Przez pierwsze kilka misji kolejność nie ma wielkiego znaczenia, od Glenham Tower zaczyna się główna intryga. Choć ja grałam bez kolejności i dało radę.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 26 gru 2013 02:47 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Na Wiki zadali sobie nawet trud by opisać dwóch protagonistów do wyboru, ale pewnie mało kto zawędrował tego artykułu...
http://wiki.thedarkmod.com/index.php?title=Thief_Characters

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 27 gru 2013 08:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Widziałem, czytałem :P

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 29 gru 2013 11:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Czy ktoś z Was orientuje się, w jaki sposób są liczone te dziwne statystyki po zakończeniu misji? Raz mam wynik 150, raz 3. O co chodzi?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 29 gru 2013 12:40 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
Mówisz o stealth score? Im mniej masz tych punktów tym lepiej bo jak ktoś Cię usłyszy\zobaczy to dostajesz punkty.Ale w tych statystykach powinna być też rozpiska w jaki sposób dostaje się te punkty,nie ma jej tam?

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 29 gru 2013 12:59 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Jest coś jak na tej ilustracji. Rozumiem, dzięki.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 29 gru 2013 14:44 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
http://i3.photobucket.com/albums/y96/Ni ... -Stats.jpg

No jak wejdziesz w mission statistics to powinno ci się ukazać dokładne wytłumaczenie tego systemu punktacji.

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 31 gru 2013 23:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2005 10:16
Posty: 2509
Lokalizacja: Statua postępu
Testuję i na razie zapowiada się ciekawie. Kilka pytań początkującego.

Jak włączyć jakikolwiek celownik? Nijak nie mogę podświetlić interesującego obiektu np. ciągle zaznacza mi się skrzynia a nie malutki pierścień wewnątrz a to jest strasznie upierdliwe, lub nijak nie mogę trafić w stos monet pośród innych frobowalnych obiektów.

Jak wyżej, ale do łuku. Bez celownika nijak nie mogę wycelować strzałą z liną, zwłaszcza na dalsze dystanse i muszę stosować load/save aż do trafienia, żeby nie stracić strzały.

O co chodzi z ogłuszaniem pałką? Stosując save/load na tym samym przeciwniku zauważyłem, że gdy uderzam przeciwnika od tyłu pałką, to czasem przeciwnik pada ogłuszony, a czasem przyjmuje uderzenie ale atakuje mnie. Czy mechanizm ogłuszania jest w pewien sposób losowy?

W jaki sposób działa mechanika wytrychów. Zauważyłem, że trzeba trzymać prawy przycisk myszy i gdy zapętli się cykl "stukania" to go puścić
i jak się uda to słychać zaskok zamka. A może robię to źle? Może powinienem myszą ruszać do tego jak przy np. blokowaniu?

_________________
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 01 sty 2014 09:56 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Celownika nie ma i właśnie jak ktoś za dużo obiektów dotykalnych wrzuci obok siebie to jest zgrzytanie zębów.

Też zauważyłem że właśnie niekiedy nie pada ogłuszony przeciwnik. Wiem że jak taki z nocnikiem na głowie ma miecz w ręce to nie idzie go ogłuszyć.

Trzymasz PPM i nasłuchujesz tych losowych klików i jak nadchodzi cisza naciskasz LPM trzymając PPM. I to powtarzasz do otwarcia. W opcjach masz chyba coś jak easy lockpick czy coś, chyba po 2 tych klikach sam się otwiera.

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 01 sty 2014 11:04 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2005 10:16
Posty: 2509
Lokalizacja: Statua postępu
Czy jest jakaś opcja typu "auto-search bodies" jak w starych Thiefach?
Jak głupi utknąłem w misji "Mandrasola", gdyż jeden z nieprzytomnych przeciwników schował sakiewkę "pod siebie" i nie widziałem, że ona tam jest, a podnoszenie ciała nic nie dawało. Dopiero przypadkiem, gdy zacząłem bawić się w stosy ciał i rzucać je w różne miejsca, to zauważyłem, że coś tam ma przymocowanego do pasa (inna sprawa, że trochę zeszło, zanim ją podświetliłem - patrz problem braku celownika).

_________________
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 01 sty 2014 11:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Leming napisał(a):
Jak włączyć jakikolwiek celownik? Nijak nie mogę podświetlić interesującego obiektu np. ciągle zaznacza mi się skrzynia a nie malutki pierścień wewnątrz a to jest strasznie upierdliwe, lub nijak nie mogę trafić w stos monet pośród innych frobowalnych obiektów.
Momentami jest to rzeczywiście upierdliwe, ale wystarczy pochylić się nieco do przodu (klawisz ALT), by sięgnąć po łup. Ja gram bez celowników, nawet nie wiem, czy jest opcja, by je włączyć.

Leming napisał(a):
Jak wyżej, ale do łuku. Bez celownika nijak nie mogę wycelować strzałą z liną, zwłaszcza na dalsze dystanse i muszę stosować load/save aż do trafienia, żeby nie stracić strzały.
Celownik masz w łuku (analogicznie jak w TG, TMA). Jeśli chcesz potrenować strzelanie na długie dystanse, włącz misję treningową. Mi bardzo pomogła. W opcjach gry możesz włączyć zbliżanie, przy dłuższym celowaniu.

Leming napisał(a):
O co chodzi z ogłuszaniem pałką? Stosując save/load na tym samym przeciwniku zauważyłem, że gdy uderzam przeciwnika od tyłu pałką, to czasem przeciwnik pada ogłuszony, a czasem przyjmuje uderzenie ale atakuje mnie. Czy mechanizm ogłuszania jest w pewien sposób losowy?
Nie losowy. Bardzo podobny do TG, TMA, choć nieco precyzyjniejszy. BJ walisz po głowie, nie karku, plecach itp. Oczywiście jeśli strażnicy mają ciężkie hełmofony, nie ogłuszysz ich. No i jeśli strażnik coś podejrzewa, również ciężej (albo wcale) nie można go ogłuszyć.

Leming napisał(a):
W jaki sposób działa mechanika wytrychów. Zauważyłem, że trzeba trzymać prawy przycisk myszy i gdy zapętli się cykl "stukania" to go puścić i jak się uda to słychać zaskok zamka. A może robię to źle? Może powinienem myszą ruszać do tego jak przy np. blokowaniu?
Nie, korzystasz na zmianę z obu wytrychów. Gdy skończy się szeleszczenie i zgrzytanie, puszczasz klawisz otwierania. Zamek przeskoczy w kolejną zapadkę lub jeśli jest to zamek najniższego poziomu, otworzy się. Trudność otwierania zamków możesz zmienić w opcjach gry.

Leming napisał(a):
Czy jest jakaś opcja typu "auto-search bodies" jak w starych Thiefach?
Jak głupi utknąłem w misji "Mandrasola", gdyż jeden z nieprzytomnych przeciwników schował sakiewkę "pod siebie" i nie widziałem, że ona tam jest, a podnoszenie ciała nic nie dawało. Dopiero przypadkiem, gdy zacząłem bawić się w stosy ciał i rzucać je w różne miejsca, to zauważyłem, że coś tam ma przymocowanego do pasa (inna sprawa, że trochę zeszło, zanim ją podświetliłem - patrz problem braku celownika).
Dlatego zanim ogłuszysz strażnika, spójrz, czy nie ma on czegoś u pasa (klucz, sakiewka). Z tego co kojarzę, auto-search nie istnieje.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 01 sty 2014 12:47 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
Celownik masz do łuku ale trzeba go włączyć w opcjach gry.

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 03 sty 2014 19:06 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2005 10:16
Posty: 2509
Lokalizacja: Statua postępu
Czy jest możliwość zmuszenia DarkModa aby dał się Alt-Tabować?
W tej chwili jest to jedyna pozycja, która nie chce się Alt-Tabować, a jest to dla mnie kłopot wyłączać za każdym razem DarkModa, jak tylko chcę, np. pilnie sprawdzić coś w przeglądarce.

_________________
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dark Mod
PostNapisane: 03 sty 2014 23:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Dołączam się do pytania. Próbowałem, szukałem, ale póki co, nie znalazłem. Mi również by się przydała taka opcja. Tym bardziej, że FMki potrafią ładować się nieco dłużej, niż z DarkLoadera.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Teraz jest 25 cze 2017 21:45


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron