Strona 2 z 6

Re: Dark Mod

: 21 października 2013, 07:48
autor: Mixthoor
Pomogło, jednak i tak musiałem usunąć stare saves i stworzyć nowe.

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 11:55
autor: Mixthoor
Zerknąłem dzisiaj na http://www.gry-online.pl/gramy-dalej.asp?ID=9313
Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 12:14
autor: raven4444
Pewnie filmiki na YT widział a nie grał. Ale wracając do tego TDMa. Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb? Bo bez jaj procek i grafika odsypiają sobie i coś takiego... Po jakimś czasie wraca do normalności...
A i bajer z save też miałem. No i toporna ta gra to jest bardzo.

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 14:05
autor: Mixthoor
Póki co, sprawdzałem Tears of St. Lucia oraz misję treningową. Bez zgrzytów wydajnościowych. Jedyny problem - to zacinanie się NPCów w drzwiach i ich nadnaturalna percepcja (słyszą nawet odgłos wyciąganego z pochwy... miecza, nie kutasa zboczki... - choć to może przez ustawienia trudności w menu, jego mać).

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 19:03
autor: Juliusz
Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Cytuj:
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.
Co w tym stwierdzeniu takiego niewłaściwego?
Mody, które poziomem dorównują produkcjom profesjonalnym są sporą rzadkością. Trudno oczekiwać, że setka obcych sobie osób, które na przestrzeni iluś tam lat stworzą w wolnym czasie, komunikując się tylko poprzez forum, produkt o poziomie komercyjnej gry. Weź pod uwagę, że gość to pisze z perspektywy roku 2013, a nie 2004, kiedy to Dark Mod wystartował... Oczywiście na tle gier sprzed prawie dziesięciu lat, grafika TDM prezentuje się całkiem przywoicie.

Artykuł moim zdaniem jest całkiem obiektywny. A nawet łagodny bym rzekł. Nawet słowem nie wspomniał o systemie walki wręcz, który w czasach, z jakich go pamiętam, był nie do użycia, że się tak wyrażę. Nie wiem, czy coś się w ostatnich latach zmieniło.

A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 21:59
autor: Mixthoor
Sprawdzę i pozostałe. I polecane przez łacherów i te słabsze. Postaram się wszystkie ocenić... obiektywnie rzecz jasna ;)

Re: Dark Mod

: 23 października 2013, 23:47
autor: Flavia
raven4444 pisze:Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb?
Też mi się tak zdarza w niektórych misjach. Do tego gra często wywala do pulpitu (no ok, w wersji 2.0 nie tak bardzo), a ładowanie jest prawie równie złe, co w T3. W dodatku nie mogę zmienić opcji grafiki, tzn. suwakami się mogę pobawić, ale i tak nic to nie zmienia.
Twórcy powinni zastanowić się nad znaczeniem słowa "optymalizacja".
Juliusz pisze:A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).
O, to to. Chociaż mnie tam bardziej razi brak pomysłów na fabułę, niż designy ;)

Re: Dark Mod

: 28 października 2013, 07:25
autor: Mixthoor
http://www.thedarkmod.com/missiondetails/?id=67
Co ściągnięcia są pliki lokalizujące. Jakie języki, gdziem mogę sprawdzić, jak zainstalować paczkę językową, jak odinstalować?

Re: Dark Mod

: 28 października 2013, 10:33
autor: raven4444
Angielski w tym tylko jest z tego co widzę. Taki tip pk4 to kontenery otwieranie np. 7zip a pliki lang to pliki tekstowe ;)

Wywalanie nie uświadczyłem, jakoś też te zwolnienia mi znikły (pojawiały się tylko w Requiem), w ogóle to popatrzyłem w logi silnika po ładowaniu misji i no kurdę zawsze misja jest cookingowana przy ładowaniu, z tego co zawsze wiedziałem to to powinno być robione przy tworzeniu misji a tak to teraz takie załadowanie trwa latami.

A takie pytanie z innej beczki, komuś udało się zminimalizować grę? Mi się tylko pasek pojawia i tyle nie mogę nic więcej zrobić. A i tez u mnie gra jest cholernie stabilna, ani razu się nie zwiesiła czy coś w tym stylu.

Re: Dark Mod

: 28 października 2013, 12:51
autor: Mixthoor
Gra stabilna, ani razu nie wywaliła. Minimalizować się również nie chce.

Re: Dark Mod

: 28 października 2013, 14:46
autor: Flavia
Można zminimalizować tylko po przełączeniu w tryb okienkowy, ale mi po tym wywaliło grę. Tzn. raz zadziałało, drugi raz nie chciało.

Re: Dark Mod

: 08 grudnia 2013, 00:45
autor: Mixthoor
Właśnie skończyłem Requiem. REWELACJA! Ranking misji będziemy mogli stworzyć. Póki co na bieżąco piszę recenzje.

DarkMod mnie pochłonął. Jestem ogromnie zadowolony z tego moda, mimo wykorzystywania przeze mnie w momentach mojej własnej nieuwagi błędów w walce z nieumarłymi. Generalnie walka jest ogromnie trudna, jednak 1vs1 można poradzić sobie bez najmniejszych problemów. Pomaga trening władania mieczem w misji treningowej. I już nawet ogłuszam z doskoku, nie będąc wykrytym. Fakt, że misje przechodzę nieco dłużej, w większości kucając.

Re: Dark Mod

: 15 grudnia 2013, 14:45
autor: Aen
Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?

Ogólnie jestem zachwycony. Jak dla mnie Thief 4 mógłby już nie wychodzić ;)

Re: Dark Mod

: 15 grudnia 2013, 16:02
autor: uther
Aen pisze: Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?
Wystarczy przeczytać ten krótki wątek. Znajdziesz ok. 20 polecanych tytułów.

Ja tan do tego DM przekonać się nie mogę.

Re: Dark Mod

: 15 grudnia 2013, 16:16
autor: Zaratul
Widzę że Requiem już przeszedłeś,dobra robota. :) Na pewno misjami wartymi przejścia są dla mnie jeszcze:
-In the North
-Lords and Legacy
-kampania No Honor Among Thieves
-Mandrasola
-Return to the City
-Flakebridge Monastery

Te misje w mojej opinii warto przejść.A ściągnąć można z wbudowanego downloadera TDM albo z tej stronki: http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... e_Dark_Mod

Re: Dark Mod

: 16 grudnia 2013, 18:06
autor: Mixthoor
Aen pisze:Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?
Lada moment otrzymacie prezent od Flavii ;)

Re: Dark Mod

: 18 grudnia 2013, 06:43
autor: bob
Jak uruchomić DarkMod-a 2.0 na karcie graficznej GeForce 2? Da się w ogóle?

Re: Dark Mod

: 18 grudnia 2013, 10:27
autor: Mixthoor

Re: Dark Mod

: 18 grudnia 2013, 11:03
autor: bob
A DarkMod 1.0 będzie mieć tak samo?

Re: Dark Mod

: 18 grudnia 2013, 11:20
autor: Mixthoor
Nie wiem, jako że nie mam Dooma 3, nie interesowałem się wcześniej DarkModem. Poszukaj info na ich stronie.

Re: Dark Mod

: 18 grudnia 2013, 11:24
autor: bob
Oh fuck http://www.systemrequirementslab.com/CY ... om-3/10221 - nie załapałem się - bowiem Doom 3 działa od Geforce'a 3 :x Pod WinXP 32-bit z GeForce'm 2 (na złączu AGP) to nie będzie więc działać. Minimalne wymagania pamięci RAM na grafice to 64 MB, a na tym GeForce mam 32 MB.

Re: Dark Mod

: 20 grudnia 2013, 19:42
autor: bob
Jak uaktywnić minę do wybuchu, oraz granat błyskowy do oślepienia w tym modzie?

Re: Dark Mod

: 20 grudnia 2013, 21:51
autor: Mixthoor
Minę rzucasz na ziemię - sama się uaktywnia.
Granat rzucasz przytrzymując klawisz korzystania z przedmiotów. Im dłużej, tym dalej rzuci. Naciskając raz, rzucasz pod nogi. Przydatne przy ucieczce.

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 18:40
autor: bob
Da się jakoś zmniejszyć waleczność/czułość przeciwników?

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 18:49
autor: Mixthoor
A po co? Nie dajesz rady? Ciotujesz? ;) A tak na serio - w opcjach gry (AI Vision i Poziom walki przeciwników).

Co do min. "R" upuszczasz przedmiot na ziemię. Prawym przyciskiem myszy używasz przedmiotu (czyli w przypadku min/granatów błyskowych rzucasz przed siebie, jednocześnie je aktywując).