Fanmisje idealne do multi
Moderator: Mixthoor
Fanmisje idealne do multi
Od ostatniego czasu wraz z paroma osobami (właściwie to teraz tylko ze Spideyem) pocinam w T2 multi. Utworzyliśmy własnoręcznie dwa tryby - prostą kooperację i - co najciekawsze - konkurowanie ze sobą. Zasady są takie, że wygrywa ten kto wypełni więcej celów misji, zaczynamy w tym samym tempie jednak już po chwili, nawet nie zauważając, rozdzielamy się. Gdy spotkamy się w środku wykonywania misji, dochodzi do spektakularnych pojedynków na miecze. Ostatnio przeszliśmy tak parę misji, najciekawiej grało się we From Beneath the Sand.
Chciałbym, żebyście polecili mi największe, najbardziej rozbudowane FMki, z nastawieniem na takie typu Tomb Raider (jakieś katakumby, piramidy coś... za przykład niech posłuży ta wyżej wymieniona). Tak, tak dużo lepiej okrada się w trybie konkurencji jakieś grobowce czy inne tajemnicze tereny, niż zaludnione posiadłości i Miasto. I ten dreszczyk emocji, że przeciwnik może być już dalej od Ciebie... albo możesz go zaraz spotkać.
Chciałbym, żebyście polecili mi największe, najbardziej rozbudowane FMki, z nastawieniem na takie typu Tomb Raider (jakieś katakumby, piramidy coś... za przykład niech posłuży ta wyżej wymieniona). Tak, tak dużo lepiej okrada się w trybie konkurencji jakieś grobowce czy inne tajemnicze tereny, niż zaludnione posiadłości i Miasto. I ten dreszczyk emocji, że przeciwnik może być już dalej od Ciebie... albo możesz go zaraz spotkać.
Re: Fanmisje idealne do multi
7Sister? Nie koniecznie podziemia i grobowce (bo właściwie to miasto z takimi podziemnymi elementami), ale kampania złożona z 3 ogromnych misji.Artass pisze:Chciałbym, żebyście polecili mi największe, najbardziej rozbudowane FMki, z nastawieniem na takie typu Tomb Raider
Hej, a powiedzcie mi proszę jak wygląda sprawa... kluczy? Czy jak np. jeden złodziej otworzy drzwi, a potem je zamknie kluczem (przed tym drugim , to ten drugi już nie da rady przejść, czy może "krytyczny" ekwipunek jest jakoś dzielony?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Fanmisje idealne do multi
Ja niedługo do was dojdę Artass
Re: Fanmisje idealne do multi
W sumie to nigdy nie stanęliśmy przed tym problemem. Pewnie po prostu nie zamykalibyśmy za sobą drzwiLeming pisze:Hej, a powiedzcie mi proszę jak wygląda sprawa... kluczy? Czy jak np. jeden złodziej otworzy drzwi, a potem je zamknie kluczem (przed tym drugim , to ten drugi już nie da rady przejść, czy może "krytyczny" ekwipunek jest jakoś dzielony?
[ Dodano: Nie 26 Lip, 2009 14:29 ]
Zapraszam serdecznie do skromnego grona fanów alternatywy dla Thievery.adriannn pisze:Ja niedługo do was dojdę Artass
[ Dodano: Nie 26 Lip, 2009 14:29 ]
I w ogólę wszystkich zapraszam
[ Dodano: Nie 26 Lip, 2009 14:30 ]
Jeżeli ktoś chce wiedzieć jak to jest z instalacją i innymi sprawami technicznymi, pisać na GG.
Re: Fanmisje idealne do multi
Ja też chętnie zagram.
Re: Fanmisje idealne do multi
Może ja coś skombinuję w DromEdzie, ale jest to dziwne że wszyscy DromEdziarze mówią początkowym: ,,Ciężki orzech do zgryzienia'' a dla mnie nie jest aż taki ciężki Mam pomysł na fajną FM ale do współpracy bo misja będzie miała dużo AI z wszystkich stron: Mechaniści, Młotowcy, Strażnicy, Złodzieje, Poganie i Szlachta.
Re: Fanmisje idealne do multi
Z mojego małego dotąd doświadczenia moge polecić tobie np.Artass pisze:Chciałbym, żebyście polecili mi największe, najbardziej rozbudowane FMki
* The Trickster's Castle - z umarlakami, dosyć rozbudowana
* Three Crowns - strasznie długa jest (liniowa do bólu)
* The Book of Prophecy 2 - nie ma w niej umarlaków, ale myśle, że jest dobra na T2 Multi
* poza tym możesz spróbować typowe misje Pedra jak: Mechanist Facility bądź John Dosio's Compound
Re: Fanmisje idealne do multi
jak lubisz hardkor i ekstremalnie rozległe misje to spóbuj sobie Lord Alan's Factory - ze 3 godziny roboty przy tym miałem jak żem grał normalnie a ponadto na wyższych poziomach trudności gra się na czas (acz czasu było wiele)