TG: Calendra's Cistern
Moderator: Mixthoor
Calendra`s Cistern ??? HELP !!!
Proszę o pomoc w znalezieniu szczątków Adriusa (mam jedynie głowę ) i za nic w świecie nie mogę odnaleźć reszty.A szczerze przyznam,że nuży mnie już takie bezowocne poszukiwanie.Mam nadzieję,że mi podpowiecie gdzie dalej szukać.
Re: T1: Calendra's Cistern
Jak widać brak T3 na razie mi nie przeszkadza, czekam sobie spokojnie pogrywając w cysternę, niby skończyłem, byłem prawie wszędzie, znalazłem np. miecz i sunburst device, hyhy... ale:
- brakuje mi części b. Andriusa (tej związanej z ziemią)
- brakuje mi prawie 900 loot'u
Czy ktoś jeszcze pamięta tę misję? Help!
- brakuje mi części b. Andriusa (tej związanej z ziemią)
- brakuje mi prawie 900 loot'u
Czy ktoś jeszcze pamięta tę misję? Help!
Re: T1: Calendra's Cistern
Jacek, dla Ciebie wszystko Ziemia, szczury, śmietnik, za kanałem zamknięta brama z prętów,
tam szukaj.
tam szukaj.
Re: T1: Calendra's Cistern
Hyhy, znalazłem - pojawił się Haunt ale nie miał już kogo załatwiać -walczył tylko z zombim, który też jest nieśmiertelny, wynik: patrz Gołota vs. Bird.
Zostało mi jeszcze:
- Find a way to deposit Lord Ragnor (znalazłem go wsród ogłuszonych, był tam m.in. Purah) into Lord's Alharzad's mansion - gdzie to jest?
- 900 loot! - musiałem nie być w wielu miejscach!
- do czego służy sunburst device? myślałem, że do rozwalenia bramy niedaleko domu Calendry ale nic a tego
Zostało mi jeszcze:
- Find a way to deposit Lord Ragnor (znalazłem go wsród ogłuszonych, był tam m.in. Purah) into Lord's Alharzad's mansion - gdzie to jest?
- 900 loot! - musiałem nie być w wielu miejscach!
- do czego służy sunburst device? myślałem, że do rozwalenia bramy niedaleko domu Calendry ale nic a tego
Re: T1: Calendra's Cistern
Jacek, misję ukończyłem, ale bez znajomości angielskiego, jak do niej wrócę to sobię przypomnę.
Re: T1: Calendra's Cistern
A jak wejść do domu Calendry?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: T1: Calendra's Cistern
Przeczytaj wcześniejsze posty.
Re: T1: Calendra's Cistern
Dobra wejście znalazłem. Teraz nie wiem gdzie są części ciała brata Adriusa i jak znaleźć drogę do depozytu Ragnora.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: T1: Calendra's Cistern
Bruce, ostatnio komuś odplsałeś, że nie czyta wcześniejszych postów, a Ty to samo robisz
Re: T1: Calendra's Cistern
A ja odpisuję, że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: T1: Calendra's Cistern
► Pokaż Spoiler
- Katharsis13
- Poganin
- Posty: 706
- Rejestracja: 09 listopada 2003, 15:03
- Lokalizacja: Toruń
Re: T1: Calendra's Cistern
"Find a way to deposit Lord Ragnor into Lord's Alharzad's mansion"
Czy to znaczy, że mam zanieść Ragnora do domu Lord's Alharzad's (czy jeden i drugi może być ogłuszony?), czy mam tam dostarczyć jakąś rzecz Ragnora...? Na początku wydawało mi się, że należy zanieść osobę lorda, ale zwątpiłam, gdy po dostarczeniu wyżej wymienionego nie miałam zaliczonego zadania...
Czy to znaczy, że mam zanieść Ragnora do domu Lord's Alharzad's (czy jeden i drugi może być ogłuszony?), czy mam tam dostarczyć jakąś rzecz Ragnora...? Na początku wydawało mi się, że należy zanieść osobę lorda, ale zwątpiłam, gdy po dostarczeniu wyżej wymienionego nie miałam zaliczonego zadania...
Sowy nie są tym czym się wydają...
Re: T1: Calendra's Cistern
Jeden i drugi może być ogłuszony. Ragnora należy zanieść do domu kolekcjonera zrzucić na podłogę i wrocić na przyjęcie. I dalej się dobrze bawić. Polecam w szczególności złożenie tego rozczłonkowanego brata już na samym początku - bardzo ładnie wymiata teren!
Re: T1: Calendra's Cistern
Na stronie Thief - The Circle jest do pobrania wersja 1.1 + dodatkowy patch. Nie znalazlem zadnej informacji czy ten patch zmienia cos w tej misji. zatem moje pytanie : Czy wie ktos cos na ten temat? Czy jesli chcialbym uruchomic te FM, wystarczy ze sciagne i odpale v1.1, czy musze "patchowac" wersje 1.1 do wersji x.x ? Jesli tak - w jaki sposob to zrobic?Pablo pisze:Instalowałem patcha, w pliku tekstowym wersja jest określona jako Official Release, Patch level 1. Nie pamiętam tylko czy przypadkiem nie paczowałem tego już w trakcie gry, to mogło coś zepsuć.
Dziekuje i licze na Wasza pomoc!
Edycja :
OK, wszystko juz jasne, rozwiazanie znalazlem na forum TTLG.
Linki dla zainteresowanch :
Link nr 1
Linkr nr 2
Re: T1: Calendra's Cistern
Wskrzeszam temat, ale dopiero teraz gram w tę, jak się okazało wprost fantastyczną misję (z braku niemożliwości uruchomienia T2 ). Gram już prawie 3 godziny i dopiero udało mi się wejść do "shrine". W każdym razie pojawiają się pytania, na które sam sobie nie odpowiem, a może ktoś z Was jeszcze pamięta.
1. Gdzie użyć ładunku wybuchowego? W domu Calendry pisało coś o cmentarzu, ale nie mam pomysłu o co dokładnie może chodzić.
2. Po co jest "recepta" (znaleziona w domu Calendry)? Czy to tylko element dekoracyjny urozmaicający rozgrywkę, czy może da się ją gdzieś zanieść i wymienić na coś?
3. Proszę o dokładną lokalizację części ciała brata związaną z wiatrem. Chodzę po dachach ale nie mogę znaleźć niczego.
EDIT:
Zapomniałbym o najważniejszym.
Gdzie jest klucz do zamka do krat w kanałach? Chodzi mi o ten zbiornik, w którym dziurą z jednej strony mogliśmy się przedostać na drogę do domu Calendry, a w drugiej dziurze jest właśnie ta krata z zamkiem, którego nie można otworzyć wytrychami, a klucza też nie mogę znaleźć.
EDIT2.
Pytanie 3 już nieaktualne. Łaziłem, łaziłem, aż w końcu przypadkiem zobaczyłem, że coś tam wystaje u góry podejrzanego.
EDIT też nieaktualny, okazało się, że się brama sama otwiera, tylko trzeba zabrać wiadomo co.
Ale nie mogę teraz znaleźć części ciała (na szczęście ostatniej) związanej z ziemią. A Wasze podpowiedzi nie wiele mi mówią. Może bardziej dokładna lokalizacja?
EDIT3.
Pisanie postów naprawdę pomaga.
Misja zaliczona (prawie 4 godziny grania na przejście, nie licząc sejwów). Wszystkie cele zaliczone, prawie całe złoto zebrane.
Ta misja jest genialna, aż dziw bierze, że to "tylko" T1. Na tle innych fanmisji w jakie grałem, to aż się zastanawiam w jaki sposób ona jest aż tak wielka (w sensie obszaru). Obszar z kolei to jeden wielki popis architektoniczny, z mnóstwem sekretów. Nic tylko uważnie ekspolorować w poszukiwaniu dziur (w które można się wcisnąć) oraz wystających z różnych miejsc belek (w które można strzelić strzałą linową). Denerwowało mnie tylko znajdowanie czasem loota w zbyt dziwacznych miejscach, takich trochę nieintuicyjnych. Dobre to może dla "łowcy sekretów" ale zwykłego gracza może trochę denerwować.
No i najlepszy moim zdaniem element w całej misji to gadająca głowa, która podąża za postacią gracza gdy ją nieopatrznie wyrzucić.
Dobrze się stało, że mogłem zagrać w tę misję.
1. Gdzie użyć ładunku wybuchowego? W domu Calendry pisało coś o cmentarzu, ale nie mam pomysłu o co dokładnie może chodzić.
2. Po co jest "recepta" (znaleziona w domu Calendry)? Czy to tylko element dekoracyjny urozmaicający rozgrywkę, czy może da się ją gdzieś zanieść i wymienić na coś?
3. Proszę o dokładną lokalizację części ciała brata związaną z wiatrem. Chodzę po dachach ale nie mogę znaleźć niczego.
EDIT:
Zapomniałbym o najważniejszym.
Gdzie jest klucz do zamka do krat w kanałach? Chodzi mi o ten zbiornik, w którym dziurą z jednej strony mogliśmy się przedostać na drogę do domu Calendry, a w drugiej dziurze jest właśnie ta krata z zamkiem, którego nie można otworzyć wytrychami, a klucza też nie mogę znaleźć.
EDIT2.
Pytanie 3 już nieaktualne. Łaziłem, łaziłem, aż w końcu przypadkiem zobaczyłem, że coś tam wystaje u góry podejrzanego.
EDIT też nieaktualny, okazało się, że się brama sama otwiera, tylko trzeba zabrać wiadomo co.
Ale nie mogę teraz znaleźć części ciała (na szczęście ostatniej) związanej z ziemią. A Wasze podpowiedzi nie wiele mi mówią. Może bardziej dokładna lokalizacja?
EDIT3.
Pisanie postów naprawdę pomaga.
Misja zaliczona (prawie 4 godziny grania na przejście, nie licząc sejwów). Wszystkie cele zaliczone, prawie całe złoto zebrane.
Ta misja jest genialna, aż dziw bierze, że to "tylko" T1. Na tle innych fanmisji w jakie grałem, to aż się zastanawiam w jaki sposób ona jest aż tak wielka (w sensie obszaru). Obszar z kolei to jeden wielki popis architektoniczny, z mnóstwem sekretów. Nic tylko uważnie ekspolorować w poszukiwaniu dziur (w które można się wcisnąć) oraz wystających z różnych miejsc belek (w które można strzelić strzałą linową). Denerwowało mnie tylko znajdowanie czasem loota w zbyt dziwacznych miejscach, takich trochę nieintuicyjnych. Dobre to może dla "łowcy sekretów" ale zwykłego gracza może trochę denerwować.
No i najlepszy moim zdaniem element w całej misji to gadająca głowa, która podąża za postacią gracza gdy ją nieopatrznie wyrzucić.
Dobrze się stało, że mogłem zagrać w tę misję.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: T1: Calendra's Cistern
Wskrzeszam.
Chyba mam malutki błąd gry - wydaję mi się, że Mercedes powinna otworzyć mi przejście. Może ktoś jeszcze pamięta i mi pomoże...
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
Re: T1: Calendra's Cistern
Nie jestem w stanie rozpoznać dokładnie lokacji, w której to jest zrobione. Ale czy to jest pierwsze spotkanie z nią? Jeszcze przed Tawerną?
Jeśli tak, to żeby się dostać do Tawerny to musisz pokombinować. Jeden ze sposobów to dostanie się metodą "ponad". Strzała linowa w wystające belki u góry i potem przeskakiwanie po gzymsach aż za tę bramę.
Jeśli tak, to żeby się dostać do Tawerny to musisz pokombinować. Jeden ze sposobów to dostanie się metodą "ponad". Strzała linowa w wystające belki u góry i potem przeskakiwanie po gzymsach aż za tę bramę.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: T1: Calendra's Cistern
Nie, nie, nie. To chyba powinien być koniec misji (wszystkie cele wykonałem, za wyjątkiem tych oczywiście: nie pozwól, żeby Mercedes coś się stało, nie zabijaj nikogo). Pozostało mi: po wykonaniu zadań dostań się do nowego apartamentu Mercedes. No, i to ona jest na screenie. To niedaleko posiadłości jakiegoś lorda mającego sejf na strychu. Wg mapy za kratą jest apartament, jednak krata się nie otwiera. :/
BTW: nadal nie znalazłem miecza. :/ Chyba nie jest potrzebny do zakończenia misji...
BTW: nadal nie znalazłem miecza. :/ Chyba nie jest potrzebny do zakończenia misji...
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
-
- Ożywieniec
- Posty: 87
- Rejestracja: 24 września 2007, 17:22
- Lokalizacja: Piła
Re: T1: Calendra's Cistern
a zabiles (albo zabila) juz dwoch lotrow, ktorzy czekaja na Ciebie na koncu misji?
ta brame ktora tu widac mozna chyba otworzyc, jesli to jest ta o ktorej mowisz. niedawno gralem w ta misje (rewelacyjna tak na marginesie) i wszystkie bramy pootwieralem.
poszukaj w bliskim sasiedztwie wajchy. jesli nie ma, to zerknij, czy nie ma po drugiej stronie.
miecz nie jest niezbedny do ukonczenia misji. ja go jak raz zdobyłem jest bardzo blisko miejsca, w ktorym czekaja na Ciebie i Mercedes zbiry.
ta brame ktora tu widac mozna chyba otworzyc, jesli to jest ta o ktorej mowisz. niedawno gralem w ta misje (rewelacyjna tak na marginesie) i wszystkie bramy pootwieralem.
poszukaj w bliskim sasiedztwie wajchy. jesli nie ma, to zerknij, czy nie ma po drugiej stronie.
miecz nie jest niezbedny do ukonczenia misji. ja go jak raz zdobyłem jest bardzo blisko miejsca, w ktorym czekaja na Ciebie i Mercedes zbiry.
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2009, 13:21 przez Garrett z Piły, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: T1: Calendra's Cistern
Na zdjęciu widać przełącznik - to chyba ten. Problem polega na tym, że raczej nie ma innej drogi, aby się tam dostać.Garrett z Piły pisze:poszukaj w bliskim sasiedztwie wajchy. jesli nie ma, to zerknij, czy nie ma po drugiej stronie.
W czym tak bardzo potrzebny jest miecz? Wszystko zrobiłem, a jeśli chodzi o sejf to strzała ogniowa załawiła sprawę.
EDIT: Koło domu Calendry był tylko ładunek wybuchowy.
Bukary też wcześniej pisał o mieczu: w pewnym miejscu jest szyld pubu. Ponad nim jest otwarte okno... Tylko nie mam pojęcia, gdzie to pewne miejsce.
EDIT 2:Problem nieaktualny - znalazłem inną drogę (zapomniałem o kanałach ). Dzięki za pomoc.
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
Re: T1: Calendra's Cistern
Jeśli kojarzysz takie miejsce, gdzie trzeba zejść po schodach, a na dole czeka zasadzka bandytów? Prawie sam koniec gry. To wróć się trochę drogą, którą tam dotarłeś (chyba jakimś zamkniętym tunelem się tam szło nawet) i przed tym tunelem właśnie jest taki zakręt typu "L". Tam powinien być widoczny wspomniany szyld, a jak popatrzysz w górę, to zobaczysz to otwarte okno.Spidey pisze:Tylko nie mam pojęcia, gdzie to pewne miejsce.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
-
- Ożywieniec
- Posty: 87
- Rejestracja: 24 września 2007, 17:22
- Lokalizacja: Piła
Re: T1: Calendra's Cistern
Leming mial racje, sprawdzilem. ja pokrecilem miejsce, w ktorym byl ladunek, z miejscem w ktorym byl miecz.
pamięć płata figle. sory spidey za bledne naprowadzenie dobrze, ze wszystko wyjasnione
pamięć płata figle. sory spidey za bledne naprowadzenie dobrze, ze wszystko wyjasnione
Re: T1: Calendra's Cistern
17stka na mapie
Aż sobie dzisiaj zagrałem przez was i miałem śmiesznego buga :] Należało już iść do nowego apartamentu Mercedes. Idę sobie spokojnie ulicami w kierunku sklepu i nagle spotykam ją Idę za nią. Doszła do punktu, w którym Garrett spotyka ją po raz pierwszy. Potem weszła na miejsce imprezy i zniknęła (wszystko jak na początku gry). Pomijam, że po drodze zacięła się dwa razy (chodziła w kółko) i musiałem odchodzić na dużą odległość by ją "uratować"
Teraz sobie uzmysłowiłem, że, co do screena Spideya, ona się tam nie powinna wogóle znajdować (zapewne ten sam bug). Domyślam się, że próbuje przejść przez tą bramę, ale nie może bo jest zamknięta? Po przejściu przez podziemia udało ci się ją znaleźć już we właściwym miejscu (?)
Aż sobie dzisiaj zagrałem przez was i miałem śmiesznego buga :] Należało już iść do nowego apartamentu Mercedes. Idę sobie spokojnie ulicami w kierunku sklepu i nagle spotykam ją Idę za nią. Doszła do punktu, w którym Garrett spotyka ją po raz pierwszy. Potem weszła na miejsce imprezy i zniknęła (wszystko jak na początku gry). Pomijam, że po drodze zacięła się dwa razy (chodziła w kółko) i musiałem odchodzić na dużą odległość by ją "uratować"
Teraz sobie uzmysłowiłem, że, co do screena Spideya, ona się tam nie powinna wogóle znajdować (zapewne ten sam bug). Domyślam się, że próbuje przejść przez tą bramę, ale nie może bo jest zamknięta? Po przejściu przez podziemia udało ci się ją znaleźć już we właściwym miejscu (?)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: T1: Calendra's Cistern
W takim razie jeszcze tam nie dotarłem, bo dopiero co wyszedłem przez studnię (jak już mówiłem, zapomniałem dokładniej przeszukać kanały ).Leming pisze:Jeśli kojarzysz takie miejsce, gdzie trzeba zejść po schodach, a na dole czeka zasadzka bandytów? Prawie sam koniec gry. To wróć się trochę drogą, którą tam dotarłeś (chyba jakimś zamkniętym tunelem się tam szło nawet) i przed tym tunelem właśnie jest taki zakręt typu "L". Tam powinien być widoczny wspomniany szyld, a jak popatrzysz w górę, to zobaczysz to otwarte okno.
Zapomnij.Garrett z Piły pisze:pamięć płata figle. sory spidey za bledne naprowadzenie
Gościu z TTLG miał ten sam problem. Kazali mu to zignorować i grać dalej. Pewnie, podobnie jak ja, myślał, że misja tam się kończy.Marzec pisze:Teraz sobie uzmysłowiłem, że, co do screena Spideya, ona się tam nie powinna wogóle znajdować (zapewne ten sam bug). Domyślam się, że próbuje przejść przez tą bramę, ale nie może bo jest zamknięta?
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: T1: Calendra's Cistern
EDIT
Problem nieaktualny. Istniał jeszcze inny klucz w domu Calendry, niemniej gra i tak wprowadzała mnie w błąd Jedyne czego nie wiem to to, gdzie szukać części ciała, ale chyba już skończę tą misję.
Problem nieaktualny. Istniał jeszcze inny klucz w domu Calendry, niemniej gra i tak wprowadzała mnie w błąd Jedyne czego nie wiem to to, gdzie szukać części ciała, ale chyba już skończę tą misję.