TG: Calendra's Cistern

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Aga
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 02 lutego 2004, 16:22
Lokalizacja: Łódź

Calendra`s Cistern ??? HELP !!!

Post autor: Aga »

Proszę o pomoc w znalezieniu szczątków Adriusa (mam jedynie głowę ) i za nic w świecie nie mogę odnaleźć reszty.A szczerze przyznam,że nuży mnie już takie bezowocne poszukiwanie.Mam nadzieję,że mi podpowiecie gdzie dalej szukać. :?
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Jacek »

Jak widać brak T3 na razie mi nie przeszkadza, czekam sobie spokojnie pogrywając w cysternę, niby skończyłem, byłem prawie wszędzie, znalazłem np. miecz i sunburst device, hyhy... ale:
- brakuje mi części b. Andriusa (tej związanej z ziemią)
- brakuje mi prawie 900 loot'u
Czy ktoś jeszcze pamięta tę misję? Help!
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Henry »

Jacek, dla Ciebie wszystko Ziemia, szczury, śmietnik, za kanałem zamknięta brama z prętów,
tam szukaj.
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Jacek »

Hyhy, znalazłem - pojawił się Haunt ale nie miał już kogo załatwiać -walczył tylko z zombim, który też jest nieśmiertelny, wynik: patrz Gołota vs. Bird.
Zostało mi jeszcze:
- Find a way to deposit Lord Ragnor (znalazłem go wsród ogłuszonych, był tam m.in. Purah) into Lord's Alharzad's mansion - gdzie to jest?
- 900 loot! - musiałem nie być w wielu miejscach!
- do czego służy sunburst device? myślałem, że do rozwalenia bramy niedaleko domu Calendry ale nic a tego
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Henry »

Jacek, misję ukończyłem, ale bez znajomości angielskiego, jak do niej wrócę to sobię przypomnę.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Bruce »

A jak wejść do domu Calendry?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Henry »

Przeczytaj wcześniejsze posty.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Bruce »

Dobra wejście znalazłem. Teraz nie wiem gdzie są części ciała brata Adriusa i jak znaleźć drogę do depozytu Ragnora.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Henry »

Bruce, ostatnio komuś odplsałeś, że nie czyta wcześniejszych postów, a Ty to samo robisz :P:
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Bruce »

A ja odpisuję, że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania :P:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Henry »

► Pokaż Spoiler
Awatar użytkownika
Katharsis13
Poganin
Posty: 706
Rejestracja: 09 listopada 2003, 15:03
Lokalizacja: Toruń

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Katharsis13 »

"Find a way to deposit Lord Ragnor into Lord's Alharzad's mansion"
Czy to znaczy, że mam zanieść Ragnora do domu Lord's Alharzad's (czy jeden i drugi może być ogłuszony?), czy mam tam dostarczyć jakąś rzecz Ragnora...? Na początku wydawało mi się, że należy zanieść osobę lorda, ale zwątpiłam, gdy po dostarczeniu wyżej wymienionego nie miałam zaliczonego zadania... :cry: :?:
Sowy nie są tym czym się wydają...
Awatar użytkownika
crusty
Akolita
Posty: 162
Rejestracja: 10 maja 2003, 16:26
Lokalizacja: kraków

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: crusty »

Jeden i drugi może być ogłuszony. Ragnora należy zanieść do domu kolekcjonera zrzucić na podłogę i wrocić na przyjęcie. I dalej się dobrze bawić. Polecam w szczególności złożenie tego rozczłonkowanego brata już na samym początku - bardzo ładnie wymiata teren!
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Mixthoor »

Pablo pisze:Instalowałem patcha, w pliku tekstowym wersja jest określona jako Official Release, Patch level 1. Nie pamiętam tylko czy przypadkiem nie paczowałem tego już w trakcie gry, to mogło coś zepsuć.
Na stronie Thief - The Circle jest do pobrania wersja 1.1 + dodatkowy patch. Nie znalazlem zadnej informacji czy ten patch zmienia cos w tej misji. zatem moje pytanie : Czy wie ktos cos na ten temat? Czy jesli chcialbym uruchomic te FM, wystarczy ze sciagne i odpale v1.1, czy musze "patchowac" wersje 1.1 do wersji x.x ? Jesli tak - w jaki sposob to zrobic?

Dziekuje i licze na Wasza pomoc!

Edycja :
OK, wszystko juz jasne, rozwiazanie znalazlem na forum TTLG.
Linki dla zainteresowanch :
Link nr 1
Linkr nr 2
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Leming »

Wskrzeszam temat, ale dopiero teraz gram w tę, jak się okazało wprost fantastyczną misję (z braku niemożliwości uruchomienia T2 :P ). Gram już prawie 3 godziny i dopiero udało mi się wejść do "shrine". W każdym razie pojawiają się pytania, na które sam sobie nie odpowiem, a może ktoś z Was jeszcze pamięta. :)
1. Gdzie użyć ładunku wybuchowego? W domu Calendry pisało coś o cmentarzu, ale nie mam pomysłu o co dokładnie może chodzić.
2. Po co jest "recepta" (znaleziona w domu Calendry)? Czy to tylko element dekoracyjny urozmaicający rozgrywkę, czy może da się ją gdzieś zanieść i wymienić na coś?
3. Proszę o dokładną lokalizację części ciała brata związaną z wiatrem. Chodzę po dachach ale nie mogę znaleźć niczego.

EDIT:
Zapomniałbym o najważniejszym.
Gdzie jest klucz do zamka do krat w kanałach? Chodzi mi o ten zbiornik, w którym dziurą z jednej strony mogliśmy się przedostać na drogę do domu Calendry, a w drugiej dziurze jest właśnie ta krata z zamkiem, którego nie można otworzyć wytrychami, a klucza też nie mogę znaleźć.

EDIT2.
Pytanie 3 już nieaktualne. Łaziłem, łaziłem, aż w końcu przypadkiem zobaczyłem, że coś tam wystaje u góry podejrzanego.
EDIT też nieaktualny, okazało się, że się brama sama otwiera, tylko trzeba zabrać wiadomo co.

Ale nie mogę teraz znaleźć części ciała (na szczęście ostatniej) związanej z ziemią. A Wasze podpowiedzi nie wiele mi mówią. Może bardziej dokładna lokalizacja?

EDIT3.
Pisanie postów naprawdę pomaga. :)
Misja zaliczona (prawie 4 godziny grania na przejście, nie licząc sejwów). Wszystkie cele zaliczone, prawie całe złoto zebrane.
Ta misja jest genialna, aż dziw bierze, że to "tylko" T1. Na tle innych fanmisji w jakie grałem, to aż się zastanawiam w jaki sposób ona jest aż tak wielka (w sensie obszaru). Obszar z kolei to jeden wielki popis architektoniczny, z mnóstwem sekretów. Nic tylko uważnie ekspolorować w poszukiwaniu dziur (w które można się wcisnąć) oraz wystających z różnych miejsc belek (w które można strzelić strzałą linową). Denerwowało mnie tylko znajdowanie czasem loota w zbyt dziwacznych miejscach, takich trochę nieintuicyjnych. Dobre to może dla "łowcy sekretów" ale zwykłego gracza może trochę denerwować.
No i najlepszy moim zdaniem element w całej misji to gadająca głowa, która podąża za postacią gracza gdy ją nieopatrznie wyrzucić. :))
Dobrze się stało, że mogłem zagrać w tę misję. :ok
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Spidey »

Obrazek

Wskrzeszam.
Chyba mam malutki błąd gry - wydaję mi się, że Mercedes powinna otworzyć mi przejście. Może ktoś jeszcze pamięta i mi pomoże... :zdz
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Leming »

Nie jestem w stanie rozpoznać dokładnie lokacji, w której to jest zrobione. Ale czy to jest pierwsze spotkanie z nią? Jeszcze przed Tawerną?
Jeśli tak, to żeby się dostać do Tawerny to musisz pokombinować. Jeden ze sposobów to dostanie się metodą "ponad". Strzała linowa w wystające belki u góry i potem przeskakiwanie po gzymsach aż za tę bramę.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Spidey »

Nie, nie, nie. To chyba powinien być koniec misji (wszystkie cele wykonałem, za wyjątkiem tych oczywiście: nie pozwól, żeby Mercedes coś się stało, nie zabijaj nikogo). Pozostało mi: po wykonaniu zadań dostań się do nowego apartamentu Mercedes. No, i to ona jest na screenie. To niedaleko posiadłości jakiegoś lorda mającego sejf na strychu. Wg mapy za kratą jest apartament, jednak krata się nie otwiera. :/

BTW: nadal nie znalazłem miecza. :/ Chyba nie jest potrzebny do zakończenia misji...
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Garrett z Piły
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 24 września 2007, 17:22
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Garrett z Piły »

a zabiles (albo zabila) juz dwoch lotrow, ktorzy czekaja na Ciebie na koncu misji?

ta brame ktora tu widac mozna chyba otworzyc, jesli to jest ta o ktorej mowisz. niedawno gralem w ta misje (rewelacyjna tak na marginesie) i wszystkie bramy pootwieralem.

poszukaj w bliskim sasiedztwie wajchy. jesli nie ma, to zerknij, czy nie ma po drugiej stronie.

miecz nie jest niezbedny do ukonczenia misji. ja go jak raz zdobyłem :) jest bardzo blisko miejsca, w ktorym czekaja na Ciebie i Mercedes zbiry.
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2009, 13:21 przez Garrett z Piły, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Spidey »

Garrett z Piły pisze:poszukaj w bliskim sasiedztwie wajchy. jesli nie ma, to zerknij, czy nie ma po drugiej stronie.
Na zdjęciu widać przełącznik - to chyba ten. Problem polega na tym, że raczej nie ma innej drogi, aby się tam dostać.

W czym tak bardzo potrzebny jest miecz? Wszystko zrobiłem, a jeśli chodzi o sejf to strzała ogniowa załawiła sprawę. ;)

EDIT: Koło domu Calendry był tylko ładunek wybuchowy.
Bukary też wcześniej pisał o mieczu: w pewnym miejscu jest szyld pubu. Ponad nim jest otwarte okno... Tylko nie mam pojęcia, gdzie to pewne miejsce. :))

EDIT 2:Problem nieaktualny - znalazłem inną drogę (zapomniałem o kanałach :oops: ). Dzięki za pomoc. ;)
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Leming »

Spidey pisze:Tylko nie mam pojęcia, gdzie to pewne miejsce. :))
Jeśli kojarzysz takie miejsce, gdzie trzeba zejść po schodach, a na dole czeka zasadzka bandytów? Prawie sam koniec gry. To wróć się trochę drogą, którą tam dotarłeś (chyba jakimś zamkniętym tunelem się tam szło nawet) i przed tym tunelem właśnie jest taki zakręt typu "L". Tam powinien być widoczny wspomniany szyld, a jak popatrzysz w górę, to zobaczysz to otwarte okno.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Garrett z Piły
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 24 września 2007, 17:22
Lokalizacja: Piła

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Garrett z Piły »

Leming mial racje, sprawdzilem. ja pokrecilem miejsce, w ktorym byl ladunek, z miejscem w ktorym byl miecz.

pamięć płata figle. sory spidey za bledne naprowadzenie :P dobrze, ze wszystko wyjasnione :P
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Marzec »

17stka na mapie ;)

Aż sobie dzisiaj zagrałem przez was i miałem śmiesznego buga :] Należało już iść do nowego apartamentu Mercedes. Idę sobie spokojnie ulicami w kierunku sklepu i nagle spotykam ją :shock: Idę za nią. Doszła do punktu, w którym Garrett spotyka ją po raz pierwszy. Potem weszła na miejsce imprezy i zniknęła (wszystko jak na początku gry). Pomijam, że po drodze zacięła się dwa razy (chodziła w kółko) i musiałem odchodzić na dużą odległość by ją "uratować" :P

Teraz sobie uzmysłowiłem, że, co do screena Spideya, ona się tam nie powinna wogóle znajdować (zapewne ten sam bug). Domyślam się, że próbuje przejść przez tą bramę, ale nie może bo jest zamknięta? ;) Po przejściu przez podziemia udało ci się ją znaleźć już we właściwym miejscu (?) :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Spidey »

Leming pisze:Jeśli kojarzysz takie miejsce, gdzie trzeba zejść po schodach, a na dole czeka zasadzka bandytów? Prawie sam koniec gry. To wróć się trochę drogą, którą tam dotarłeś (chyba jakimś zamkniętym tunelem się tam szło nawet) i przed tym tunelem właśnie jest taki zakręt typu "L". Tam powinien być widoczny wspomniany szyld, a jak popatrzysz w górę, to zobaczysz to otwarte okno.
W takim razie jeszcze tam nie dotarłem, bo dopiero co wyszedłem przez studnię (jak już mówiłem, zapomniałem dokładniej przeszukać kanały ;) ).
Garrett z Piły pisze:pamięć płata figle. sory spidey za bledne naprowadzenie
Zapomnij. ;)
Marzec pisze:Teraz sobie uzmysłowiłem, że, co do screena Spideya, ona się tam nie powinna wogóle znajdować (zapewne ten sam bug). Domyślam się, że próbuje przejść przez tą bramę, ale nie może bo jest zamknięta?
Gościu z TTLG miał ten sam problem. Kazali mu to zignorować i grać dalej. Pewnie, podobnie jak ja, myślał, że misja tam się kończy.
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: T1: Calendra's Cistern

Post autor: Hattori »

EDIT
Problem nieaktualny. Istniał jeszcze inny klucz w domu Calendry, niemniej gra i tak wprowadzała mnie w błąd :roll: Jedyne czego nie wiem to to, gdzie szukać części ciała, ale chyba już skończę tą misję.
ODPOWIEDZ