Strona 1 z 3
T2 FM: When Still...
: 17 czerwca 2010, 20:40
autor: Leming
Najwyższy poziom trudności.
Nie potrafię otworzyć kilku drzwi (np. takich metalowych).
Z kluczy to mam "exit key", który nie wiem co otwiera, "church key" ten użyłem oraz "closed annex key". Zauważyłem, że w tej misji klucze po użyciu znikają, więc pewnie jeszcze spotkam jakieś dodatkowe drzwi, które można otworzyć tymi dwoma ostatnimi.
A co do tych pozamykanych drzwi, to nie mam pojęcia co z nimi.
Czy mi się tylko wydaje, czy ta mapa ma celowo więcej zamieszania wprowadzić niż pomóc?
EDIT:
Czy mi się wydaje, czy w tej grze jest pierwszy działający zegar wskazujący właściwą godzinę? Choć nie do końca, bo start misji to u niego godzina 23:00 a dalej już normalnie dodaje minuty. No i czy ten zegar ma jakiś wpływ na wydarzenia w grze, czy to tylko taka ciekawostka?
Re: T2 FM: When Still...
: 17 czerwca 2010, 22:28
autor: Nivellen
Mapa jest narysowana nie tylko niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami (wg. których północ jest przecież zawsze na górze), to jeszcze na dodatek sprawia wrażenie, że pomieszczenia są inaczej rozmieszczone niż w rzeczywistości.
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 09:27
autor: Henry
Z mapą jest wszystko OK, tylko trzeba się przyzwyczaić do odwróconych stron świata i do tego, że na mapie są narysowane kompleksy a nie wszystkie pomieszczenia.
► Pokaż Spoiler
Metalowe drzwi otwiera klucz lorda,
closed annex key otwiera "closed area"( na mapie na 2 poziomie)
exit key użyjesz na końcu misji
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 10:04
autor: Paweuek
Podpowiedź związana z zamkniętym aneksem: Klucz do niego otwiera dwoje drzwi. Jedne, które "łatwo" znaleźć na mapie, znajdują się za kuchnią, drugie zaś, właściwe, na pierwszym piętrze obok pokoju gdzie na kominku leży list ze skargą na hałasy za ścianą.
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 16:26
autor: Leming
Gdzie znajdę klucz lorda otwierający te "metalowe drzwi"?
Pewnie na obecnym etapie gry nic mi to nie da, bo mam wszystkie wykonane cele oprócz pierwszego i ostatniego (ten się sam zaliczy). Więc jeśli ten klucz odnajdę, to nie będę musiał na około biegać.
Pierwsze zadanie "Collect information about Lord..." nie mam zaliczone, jakieś sugestie, gdzie szukać?
Poza tym dziwne mam zjawiska np. w pewnym momencie nie wiedzieć czemu otwarło mi się kilka kratek wentylacyjnych, których się nie dało wcześniej frobnąć.
Architekt musiał być nieźle zjarany, jak to projektował. Prawdopodobnie, w rzeczywistości, gdybym miał potrzebę dojść do kibelka to bym się wcześniej zesrał w gacie, zanim bym znalazł właściwe pomieszczenie. Chyba jedyne rozwiązanie, żeby się tu nie zgubić, to biegać wzdłuż ściany po prawej stronie ciała aż w końcu się dojdzie do właściwego pomieszczenia.
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 22:24
autor: Henry
► Pokaż Spoiler
Pierwsze zadanie -tajne pomieszczenie w bibliotece,
kratki otwierasz jednym przełącznikiem,
klucz Lorda u Lorda
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 22:29
autor: krystyn-a
Henry pisze:Pierwsze zadanie -tajne pomieszczenie w bibliotece,
Gdzie się otwiera? Nie mogę znaleźć przełącznika.
Re: T2 FM: When Still...
: 18 czerwca 2010, 22:43
autor: Henry
Re: T2 FM: When Still...
: 19 czerwca 2010, 02:39
autor: krystyn-a
Dzięki Henry, a gdzie jest sypialnia Prisco?
Re: T2 FM: When Still...
: 19 czerwca 2010, 09:59
autor: Leming
krystyn-a pisze:Dzięki Henry, a gdzie jest sypialnia Prisco?
Gdzieś w okolicy środku budynku są kamienne schody na kolejne piętro (tam był taki mini bar). Jeśli wyjdziesz po tych schodach, na kolejnym piętrze skręcisz w lewo, to zobaczysz po chwili po lewej stronie kolejne kręcone schody na kolejne piętro. Po prawej stronie od wejścia na te właśnie schody jest
pokój, którego szukasz. W pokoju na stole leży książka o
Inżynierii.
Pewnie namieszałem, ale ta misja to prawdziwy koszmar architektoniczny.
Ewentualnie spójrz na mapkę, może się zorientujesz w terenie. "
Sypialnia Prisco" jest na niej dosyć wyraźnie oznaczona.
Re: T2 FM: When Still...
: 19 czerwca 2010, 15:08
autor: dario
@Leming - koszmar architektoniczny... Heh ja właśnie zacząłem w nią grać i po raz pierwszy się zgubiłem
jeszcze takiej akcji w thefie nie miałem... Btw bardzo ambitnie autor podszedł do tworzenia tej fan-misji
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 08:23
autor: Ismeril
Trzeba biegać bardzo skupionym, ale i tak się gubię
Misja mi się podoba. Jest przemyślana, bardzo ładnie wykonana wizualnie, ale.... No ja jestem raczej tym Złodziejem powolnym. Każda robota zajmuje mi masę czasu. Ale w tym przypadku po 3 godzinach biegania mam dość. Wciąż nie mogę otworzyć niektórych drzwi. Np.
Gdzie jest klucz do tajnego gabinetu w bibliotece? Tracę nadzieję na ukończenie tej misji
A to chyba jeszcze nie koniec, bo to jest mała kampania? Na ttlg zdaje się, że widziałam wątki o misji 2,3 i 4. AAAAAAAAA!!!!!!!!!! Ja chcę skończyć chociaż pierwszą!!!!!
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 09:06
autor: Leming
Ismeril pisze:Wciąż nie mogę otworzyć niektórych drzwi. Np. Gdzie jest klucz do tajnego gabinetu w bibliotece?
Zakładam, że udało Ci się otworzyć przejście "
za szafą"?
To podpowiedź. Przypomnij sobie miejsce na 2 lub 1 piętrze, gdzie gruby jegomość stał koło kominka (były tam obok dwa przełączniki światła). Otóż są tam zamknięte przeszklone drzwi balkonowe. To co musisz zrobić to
spojrzeć w górę na belki drewniane, użyć strzały linowej, otworzyć okno i wyjść na zewnątrz. Teraz masz do wyboru dwie drogi. Jedną zejdziesz po drabinie i wejdziesz do pomieszczenia od zewnątrz, klucz jest
na barierce obok drzwi. Drugą drogą idąc odwiedzisz kilka nowych niedostępnych dotąd pomieszczeń, gdzie o ile dobrze pamiętam, znajdziesz szukany klucz.
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 14:01
autor: Spidey
Starałem się czytać wszystko co napotkałem po drodze, ale najwyraźniej coś mi umknęło, bo nie potrafię zaliczyć drugiego objective'a: "Where have the two Hammerites gone". Gdzie znajdę jakieś wskazówki?
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 16:06
autor: Leming
Spidey pisze:"Where have the two Hammerites gone". Gdzie znajdę jakieś wskazówki?
Ze wskazówkami będzie ciężko, bo jak tu opisać lokalizację zwojów i ksiąg w tym pokręconym domu. Ale są dwa ciekawe miejsca, gdzie powinieneś poszukiwania przeprowadzić.
Pierwsze to
lochy (podziemne oczywiście) drugie to
kościół (główna sala). Gdy już będziesz we właściwych miejscach, to w obu przypadkach, powinieneś dokładnie przyjrzeć się
ścianie tudzież
podłodze.
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 18:01
autor: Spidey
Właśnie miałem napisać, że już sobie poradziłem
(nie zauważyłem tego napisu w kościele zapierwszym razem).
Przy okazji ukończyłem drugą misję i brak mi słów. Jedna najbardziej klimatycznych i momentami strasznych misji w jakie grałem (chociaż graficznie nie zaskakuje).
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 19:00
autor: krystyn-a
Jestem w drugiej misji, mam mapę, ale nie wiem jak się teraz stamtąd wydostać, biegam w kółko i nie wiem co mam dalej robić.
Jak dostać się za drzwi zastawione skrzynkami?
Nie mam lootu /brakuje mi ok. 200/ i drugiego zadania.
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 20:34
autor: Spidey
Loot nie jest obowiązkowy, ale jeżeli bardzo ci zależy to szukaj na ścianach tych dziwnych glifów (trzeba mieć okulary; znajdziesz je w jednym z pomieszczeń, do których dochodzi się używając strzały z liną. To niedaleko tego zablokowanego skrzyniami przejścia, które BTW można po prostu obejść ). W korytarzach otwieranych przez glify leży sporo diamentów.
Odnośnie wydostania się: jeden z glifów (tu nie jestem pewny na 100%) otwiera przejście, które z kolei prowadzi do czegoś w rodzaju dziedzińca (który przecina jakaś rzeczka) patrolowanego przez 4 strażników.
EDIT:
► Pokaż Spoiler
Kojarzysz miejsce z dużą ilością wody, do której można zejść po drabinie? W wodzie jest pomieszczenie otwierane przez glif. Tam jest sporo lootu.
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 21:11
autor: krystyn-a
Dzięki Spidey, wydostałam się, znalazłam loot, mam wszystkie zadania oprócz tego drugiego i nie bardzo wiem, co mam zrobić. Jakaś podpowiedź?
Re: T2 FM: When Still...
: 20 czerwca 2010, 21:20
autor: Spidey
► Pokaż Spoiler
W kanałach (na początku misji) jest stolik z kluczem i notatką. Zajrzyj do ekwipuku.
Re: T2 FM: When Still...
: 23 czerwca 2010, 09:37
autor: bari
Czy można uratować
Tommiego??. W 4 ej misji są dwie drogi wyboru zakończenia (plaża albo pokój z dziećmi) ale obie prowadza do tego samego zakonczenia tzn. cel z Tommym staje się failed ???
Po co jest
exit key, jeśli i tak bez niego można zkonczyć te misję ??
Re: T2 FM: When Still...
: 24 czerwca 2010, 00:07
autor: Paweuek
Z tego co mi wiadomo, nie da się "go" uratować.
Re: T2 FM: When Still...
: 25 czerwca 2010, 07:18
autor: krystyn-a
Jestem przy końcu 3 misji. Nie mam zadania o intencjach ojca Joe, nie wiem gdzie mam szukać. Wolałabym to zaliczyć przed uderzeniem w dzwon, jeżeli jest taka możliwość, potem będzie trudniej...
Re: T2 FM: When Still...
: 25 czerwca 2010, 10:47
autor: Paweuek
Hmm, z tego co pamiętam, intencje były schowane gdzieś w jego sekretnej komnacie zaraz za regałem z książkami w zamkniętej części jednego z korytarzy. Mogę się mylić, nie mam pamięci do imion ^^
Re: T2 FM: When Still...
: 25 czerwca 2010, 13:58
autor: krystyn-a
Paweuek pisze:Hmm, z tego co pamiętam, intencje były schowane gdzieś w jego sekretnej komnacie zaraz za regałem z książkami w zamkniętej części jednego z korytarzy.
Problem w tym, że nie wiem gdzie jest jego pokój.