Mam też problem z pismami św. Dismasa, nie podświetlają się (na hardzie zabrałem je bez problemu).
TMA: Drymian Codex
Moderator: Mixthoor
Re: TMA: Drymian Codex
Na ekspercie znalazłem 7/8 tajemnic:
Może jakaś podpowiedź, gdzie jest 8.
Mam też problem z pismami św. Dismasa, nie podświetlają się (na hardzie zabrałem je bez problemu).
► Pokaż Spoiler
Mam też problem z pismami św. Dismasa, nie podświetlają się (na hardzie zabrałem je bez problemu).
Re: TMA: Drymian Codex
Jak dostać się do katedry?
Biegam sobie po tych katakumbach gdzie co jakiś czas coś mi robi Surprise Buttsecks, mam już tą tarcze.
Brute force FTW! Przebiłem się z drzwiami wejściowymi:D
Biegam sobie po tych katakumbach gdzie co jakiś czas coś mi robi Surprise Buttsecks, mam już tą tarcze.
Brute force FTW! Przebiłem się z drzwiami wejściowymi:D
Re: TMA: Drymian Codex
1. Jestem w "niebieskich" katakumbach, na poziomie niższym (tam gdzie pająk). Są tam zwyczajne drzwi (niefrobowalne) a obok dwie dźwignie. Z tym, że tylko prawa dźwignia jest frobowalna. W jaki sposób otworzyć te drzwi.
2. Czy to jakiś błąd gry, czy ja coś robię nie tak. W "niebieskich" katakumbach co jakiś czas po prostu ginę. Nie widzę przeciwników, ani pułapek. A jednak nie wiedzieć czemu zostaję zabijany.
2. Czy to jakiś błąd gry, czy ja coś robię nie tak. W "niebieskich" katakumbach co jakiś czas po prostu ginę. Nie widzę przeciwników, ani pułapek. A jednak nie wiedzieć czemu zostaję zabijany.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: TMA: Drymian Codex
1.Nie udało mi się tego odkryć z całą pewnością, ale później będzie można wejść tam chyba od drugiej strony, wchodząc od klasztoru.
2.To jest duch, tak myślę. Tam gdzie chodzi, gasną światła. Chyba nie ukryjesz się przed nim w mroku, bo raz byłem schowany i mnie zauważył, a gdy uciekłem do światła przestało mi zabierać HP.
2.To jest duch, tak myślę. Tam gdzie chodzi, gasną światła. Chyba nie ukryjesz się przed nim w mroku, bo raz byłem schowany i mnie zauważył, a gdy uciekłem do światła przestało mi zabierać HP.
Re: TMA: Drymian Codex
2. Duch ma cały czas tą samą ścieżkę, słychać jego kroki oraz przygasają pochodnie jak się przechadza. Każde spotkanie z nim zabiera 1/3 HP na expercie.
A co dostania się od strony katakumb do klasztoru to też mnie to interesuje
A i właśnie jak zabrać księgę bo każdy kontakt z osłoną lub tymi kryształami powoduje śmierć.
A co dostania się od strony katakumb do klasztoru to też mnie to interesuje
A i właśnie jak zabrać księgę bo każdy kontakt z osłoną lub tymi kryształami powoduje śmierć.
Re: TMA: Drymian Codex
Lampy stojące na postumentach obok ochrony księgi. Należy je kliknąć, najpierw tę za księgą, potem tę po lewej (patrząc od przodu na księgę) a na końcu po prawej.raven4444 pisze:A i właśnie jak zabrać księgę bo każdy kontakt z osłoną lub tymi kryształami powoduje śmierć.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: TMA: Drymian Codex
Misja zakończona poza kilkoma szczegółami.
Gdzie jest zakazana biblioteka, w której jest jeden z celów opcjonalnych?
Jak już wspomniałem wcześniej są drzwi w katakumbach "niebieskich". Są też drzwi w katakumbach "normalnych", na końcu tego tunelu, za bramką metalową. Czy da się je otworzyć? Mówię oczywiście o niefrobowalych drzwiach metalowych, nie o tych dużych drewnianych.
Żadnego "otwarcia od strony klasztoru" nie zauważyłem.
Czy da się rozwikłać zagadkę złego smaku piwa? Jeśli nie poprzez jakieś działanie, to czy przynajmniej jest gdzieś opisane o co chodzi? Np. coś w stylu "nasz szaman codziennie sika do kadzi".
Przy okazji, w browarze są kolejne metalowe niefrobowalne drzwi, których nie można otworzyć. Jest coś za nimi?
Gdzie jest zakazana biblioteka, w której jest jeden z celów opcjonalnych?
Jak już wspomniałem wcześniej są drzwi w katakumbach "niebieskich". Są też drzwi w katakumbach "normalnych", na końcu tego tunelu, za bramką metalową. Czy da się je otworzyć? Mówię oczywiście o niefrobowalych drzwiach metalowych, nie o tych dużych drewnianych.
Żadnego "otwarcia od strony klasztoru" nie zauważyłem.
Czy da się rozwikłać zagadkę złego smaku piwa? Jeśli nie poprzez jakieś działanie, to czy przynajmniej jest gdzieś opisane o co chodzi? Np. coś w stylu "nasz szaman codziennie sika do kadzi".
Przy okazji, w browarze są kolejne metalowe niefrobowalne drzwi, których nie można otworzyć. Jest coś za nimi?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: TMA: Drymian Codex
W bibliotece byłeś, zakazana jest dla uczniów. Drzwi w katakumbach- to są prawdopodobnie te same drzwi, oglądane z dwóch stron.
Re: TMA: Drymian Codex
Nie potrafię znaleźć księgi brata thorn'a albo ..znalazłem ją tylko nie jest u mnie "frobowalna" (taką wskazówkę znalazłem na forum ttlg). Czy ta księga znajduje się w okolicy kwatery gości?
Re: TMA: Drymian Codex
W samej kwaterze gościnnej, w sekretnym pomieszczeniu
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Drymian Codex
Flavia !, wiszę Ci duże, dobre pivko
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: TMA: Drymian Codex
Napisałem, że mam zębatkę. Tylko co teraz zrobić? Mam mapę, jestem za pokojem z wodą i drewnianą kładką, za którą znajduje się sterowanie śluz otworzone wajchą w biurze. Pokrętła w pokoju nic nie robią oprócz zmiany kolorku światła, a na dole natrafiłem na pająki i dźwignię przed kratami za którymi są zębatki. Jeśli się wrócę do wody, mogę wpłynąć do kolejnego zalanego pomieszczenia, gdzie znalazłem kolejną wajchę, przesuwającą niedostępne mi kraty .
To jest cytat wcześniejszego postu. Jestem mniej więcej w tym samym miejscu Ale nie znalazłem tej drugiej wajchy.
Moje pytanie gdzie ona jest dokładnie ??????
To jest cytat wcześniejszego postu. Jestem mniej więcej w tym samym miejscu Ale nie znalazłem tej drugiej wajchy.
Moje pytanie gdzie ona jest dokładnie ??????
Re: TMA: Drymian Codex
Pomiędzy tym czymś po lewej (zapomniałem co to, chodzi o wejście jakieś) i kratach po prawej, w zalanym pomieszczeniu. Znajdziesz tam też klucz przy ścianie, poszukaj dokładnie. Jeśli nie da się dostać do pomieszczenia, musisz pociągnąć wajchę tam gdzie otworzyłeś kraty i jest zejście na dół.
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: TMA: Drymian Codex
Gdzie jest klucz do pomieszczenia w niebieskich katakumbach, które jest w zauku tychże katakumb.
Byłem w pokoju z pająkami otworzyłem dzwii.
Byłem w pokoju z pająkami otworzyłem dzwii.
Re: TMA: Drymian Codex
► Pokaż Spoiler
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: TMA: Drymian Codex
Gdzie jest klucz do tych dzwi metalowych na dziedzińcu prowadzących do świątyni pod ziemią.