TMA: Drymian Codex

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Henry »

Na ekspercie znalazłem 7/8 tajemnic:
► Pokaż Spoiler
Może jakaś podpowiedź, gdzie jest 8.
Mam też problem z pismami św. Dismasa, nie podświetlają się (na hardzie zabrałem je bez problemu).
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: raven4444 »

Jak dostać się do katedry?
Biegam sobie po tych katakumbach gdzie co jakiś czas coś mi robi Surprise Buttsecks, mam już tą tarcze.

Brute force FTW! Przebiłem się z drzwiami wejściowymi:D
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Leming »

1. Jestem w "niebieskich" katakumbach, na poziomie niższym (tam gdzie pająk). Są tam zwyczajne drzwi (niefrobowalne) a obok dwie dźwignie. Z tym, że tylko prawa dźwignia jest frobowalna. W jaki sposób otworzyć te drzwi.
2. Czy to jakiś błąd gry, czy ja coś robię nie tak. W "niebieskich" katakumbach co jakiś czas po prostu ginę. Nie widzę przeciwników, ani pułapek. A jednak nie wiedzieć czemu zostaję zabijany.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Hadrian »

1.Nie udało mi się tego odkryć z całą pewnością, ale później będzie można wejść tam chyba od drugiej strony, wchodząc od klasztoru.
2.To jest duch, tak myślę. Tam gdzie chodzi, gasną światła. Chyba nie ukryjesz się przed nim w mroku, bo raz byłem schowany i mnie zauważył, a gdy uciekłem do światła przestało mi zabierać HP.
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: raven4444 »

2. Duch ma cały czas tą samą ścieżkę, słychać jego kroki oraz przygasają pochodnie jak się przechadza. Każde spotkanie z nim zabiera 1/3 HP na expercie.

A co dostania się od strony katakumb do klasztoru to też mnie to interesuje ;)
A i właśnie jak zabrać księgę bo każdy kontakt z osłoną lub tymi kryształami powoduje śmierć.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: timon »

raven4444 pisze:A i właśnie jak zabrać księgę bo każdy kontakt z osłoną lub tymi kryształami powoduje śmierć.
Lampy stojące na postumentach obok ochrony księgi. Należy je kliknąć, najpierw tę za księgą, potem tę po lewej (patrząc od przodu na księgę) a na końcu po prawej.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Leming »

Misja zakończona poza kilkoma szczegółami.

Gdzie jest zakazana biblioteka, w której jest jeden z celów opcjonalnych?

Jak już wspomniałem wcześniej są drzwi w katakumbach "niebieskich". Są też drzwi w katakumbach "normalnych", na końcu tego tunelu, za bramką metalową. Czy da się je otworzyć? Mówię oczywiście o niefrobowalych drzwiach metalowych, nie o tych dużych drewnianych.
Żadnego "otwarcia od strony klasztoru" nie zauważyłem.

Czy da się rozwikłać zagadkę złego smaku piwa? Jeśli nie poprzez jakieś działanie, to czy przynajmniej jest gdzieś opisane o co chodzi? Np. coś w stylu "nasz szaman codziennie sika do kadzi". ;)
Przy okazji, w browarze są kolejne metalowe niefrobowalne drzwi, których nie można otworzyć. Jest coś za nimi?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Henry »

W bibliotece byłeś, zakazana jest dla uczniów. Drzwi w katakumbach- to są prawdopodobnie te same drzwi, oglądane z dwóch stron.
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: bari »

Nie potrafię znaleźć księgi brata thorn'a albo ..znalazłem ją tylko nie jest u mnie "frobowalna" (taką wskazówkę znalazłem na forum ttlg). Czy ta księga znajduje się w okolicy kwatery gości?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Flavia »

W samej kwaterze gościnnej, w sekretnym pomieszczeniu ;)
Heroes are so annoying.
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: bari »

Flavia !, wiszę Ci duże, dobre pivko :)
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: PROMETEUSZ »

Napisałem, że mam zębatkę. Tylko co teraz zrobić? Mam mapę, jestem za pokojem z wodą i drewnianą kładką, za którą znajduje się sterowanie śluz otworzone wajchą w biurze. Pokrętła w pokoju nic nie robią oprócz zmiany kolorku światła, a na dole natrafiłem na pająki i dźwignię przed kratami za którymi są zębatki. Jeśli się wrócę do wody, mogę wpłynąć do kolejnego zalanego pomieszczenia, gdzie znalazłem kolejną wajchę, przesuwającą niedostępne mi kraty .
To jest cytat wcześniejszego postu. Jestem mniej więcej w tym samym miejscu Ale nie znalazłem tej drugiej wajchy.
Moje pytanie gdzie ona jest dokładnie ??????
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Hadrian »

Pomiędzy tym czymś po lewej (zapomniałem co to, chodzi o wejście jakieś) i kratach po prawej, w zalanym pomieszczeniu. Znajdziesz tam też klucz przy ścianie, poszukaj dokładnie. Jeśli nie da się dostać do pomieszczenia, musisz pociągnąć wajchę tam gdzie otworzyłeś kraty i jest zejście na dół.
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: PROMETEUSZ »

Gdzie jest klucz do pomieszczenia w niebieskich katakumbach, które jest w zauku tychże katakumb.
Byłem w pokoju z pająkami otworzyłem dzwii.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Henry »

► Pokaż Spoiler
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: PROMETEUSZ »

Gdzie jest klucz do tych dzwi metalowych na dziedzińcu prowadzących do świątyni pod ziemią.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Flavia »

W świątyni pod ziemią.
Heroes are so annoying.
ODPOWIEDZ