TMA: Drymian Codex
Moderator: Mixthoor
Re: T2 FM: Drymian Codex
Gra już ktoś? Bo utknąłem
Re: T2 FM: Drymian Codex
Większość FMki przeszedłem..powiedz z czym masz problem.
Re: T2 FM: Drymian Codex
► Pokaż Spoiler
Re: T2 FM: Drymian Codex
1 Klucz jest w pokoju kapitana,musisz użyć dźwigni która znajduje się zza biurkiem po prawej stronie.uther pisze:► Pokaż Spoiler
2 Zębatkę znajdziesz w pokoju mechanisty w kanałach.Musisz najpierw wyłączyć ruch kół zębatych(wajcha zaraz obok jest) a potem wziąść koło.
Re: T2 FM: Drymian Codex
Za te odpowiedzi dziękuję, ale teraz mam inny problem.
Czy po odkryciu zaczyna się czasówka?
Dobiegam do niedostępnej wcześniej i wtedy dopada mnie obrazek trupiej czaszki, jakoby ktoś zginął (gram na expercie), ale ja przecież nikogo nie utłukłem. Poganie to zrobili, a ja za to płacę? Jak już to spodziewałbym się przegranej, bo oni odkryli przede mną kodeks. Może to tylko błąd twórcy?
Czy po odkryciu
► Pokaż Spoiler
Dobiegam do niedostępnej wcześniej
► Pokaż Spoiler
Re: T2 FM: Drymian Codex
@uther
To nie czasówka.Ja do tej lokacji jak została odblokowana poszedłem dużo później.Nie miałem żadnego ekranu końca misji jak tam przyszedłem.To w takim razie musi być błąd w grze.
To nie czasówka.Ja do tej lokacji jak została odblokowana poszedłem dużo później.Nie miałem żadnego ekranu końca misji jak tam przyszedłem.To w takim razie musi być błąd w grze.
Re: T2 FM: Drymian Codex
Ja też tam dotarłem na sam koniec. No to sobie nie dogram. Spróbuję to przejść na wcześniejszych sejwach.
No i tak też zrobiłem i grę ukończyłem.
No i tak też zrobiłem i grę ukończyłem.
Re: T2 FM: Drymian Codex
Gdzie znajdę klucz do pomieszczenia Kapitana? Jakaś podpowiedź? już mi się pomysły kończą.
(w tym dziale teraz piszemy o problemach w fmkach?).
Jaki jestem głupi!. LOL
(w tym dziale teraz piszemy o problemach w fmkach?).
Jaki jestem głupi!
► Pokaż Spoiler
Ostatnio zmieniony 13 marca 2013, 15:57 przez Dex, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: T2 FM: Drymian Codex
Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
Re: TMA: Drymian Codex
Ja utknąłem dopiero na śluzie... Dotarłem do pomieszczenia z pająkami, skąd idzie się do ruin ze szczypawami i znalazłem tu te zębatki. Jedną już mam i domyślam się, że będzie trzeba ją tam włożyć. Ale jak odsunąć kratę? Dźwignia przed nią nie działa, jest nie frobowalna.
Re: TMA: Drymian Codex
wystarczy ci jedna zebatka i bedzie ci potrzebna dopiero w zakazanej krypcie
Ostatnio zmieniony 13 marca 2013, 16:15 przez trudnicki, łącznie zmieniany 1 raz.
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Re: TMA: Drymian Codex
flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Re: TMA: Drymian Codex
do kolegi uther
Krupa to jest ziarno bez luski i tak ma byc slod nie wchodzi w gre.
Co do wagi od waru sorry przeoczenie update bedzie poprawiony
Krupa to jest ziarno bez luski i tak ma byc slod nie wchodzi w gre.
Co do wagi od waru sorry przeoczenie update bedzie poprawiony
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Re: TMA: Drymian Codex
Ponieważ to tylko gra, więc odpuszczam temat krupy
Ale gwoli ścisłości - piwo robi się się ze słodu, a nie z żadnej krupy. Bez łuski filtracja jest bardzo utrudniona, a wręcz niemożliwa. Dlatego stosuje się jęczmień, który, w przeciwieństwie do pszenicy, łuskę posiada. Dlatego w piwie pszenicznym jest tej pszenicy co najwyżej 50%. Krupa to nazwa odpowiednia dla młyna, a nie dla występującego w grze browaru.
Ale gwoli ścisłości - piwo robi się się ze słodu, a nie z żadnej krupy. Bez łuski filtracja jest bardzo utrudniona, a wręcz niemożliwa. Dlatego stosuje się jęczmień, który, w przeciwieństwie do pszenicy, łuskę posiada. Dlatego w piwie pszenicznym jest tej pszenicy co najwyżej 50%. Krupa to nazwa odpowiednia dla młyna, a nie dla występującego w grze browaru.
Re: TMA: Drymian Codex
No tak, ale co ja mam tam zrobić...?
Re: TMA: Drymian Codex
Już ty, cholera, dobrze wiesz, z czym.trudnicki pisze:flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??
Mieliśmy o tym całą dyskusję.
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Drymian Codex
flavia czyzby klucz do ???
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Re: TMA: Drymian Codex
adriann co masz zrobic gdzie ?? i jaki poziom trudnosci ??
jak expert to
jak expert to
► Pokaż Spoiler
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Re: TMA: Drymian Codex
Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.
Re: TMA: Drymian Codex
Ech... Napisałem, że mam zębatkę. Tylko co teraz zrobić? Mam mapę, jestem za pokojem z wodą i drewnianą kładką, za którą znajduje się sterowanie śluz otworzone wajchą w biurze. Pokrętła w pokoju nic nie robią oprócz zmiany kolorku światła, a na dole natrafiłem na pająki i dźwignię przed kratami za którymi są zębatki. Jeśli się wrócę do wody, mogę wpłynąć do kolejnego zalanego pomieszczenia, gdzie znalazłem kolejną wajchę, przesuwającą niedostępne mi kraty.
Re: TMA: Drymian Codex
@Adriannn
Żębatki używasz w krypcie...ale w tej niedostępnej części krypty.Wchodzi się do niej przez obszar znajdujący się w kanałach gdzie jest jeden NPC i masz 2 generatory i między nimi jest niebieski promień a za nim napis high voltage.Koło tego pomieszczenia z generatorem masz właśnie zamknięte drzwi i żeby je otworzyć używasz klucza do krypty.
Żębatki używasz w krypcie...ale w tej niedostępnej części krypty.Wchodzi się do niej przez obszar znajdujący się w kanałach gdzie jest jeden NPC i masz 2 generatory i między nimi jest niebieski promień a za nim napis high voltage.Koło tego pomieszczenia z generatorem masz właśnie zamknięte drzwi i żeby je otworzyć używasz klucza do krypty.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: TMA: Drymian Codex
Adriannn,
► Pokaż Spoiler
Re: TMA: Drymian Codex
Przecież napisałem, że odpuszczamHenry pisze:Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.
Re: T2 FM: Drymian Codex
strings\Polish. Wewnątrz znajduje się plik OBJNAMES.STR. Otwórz nawet byle notatnikiem i zmieniaj wedle woli.Flavia pisze:Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown