TG: The Unseen

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

TG: The Unseen

Post autor: Hadrian »

Jak pokonać/ominąć niewidzialnego przeciwnika?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: The Unseen

Post autor: Flavia »

Musisz nasłuchiwać ;) Przełącznik do otwarcia krat jest pod schodami.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: T2 FM: The Unseen

Post autor: Hadrian »

Łatwo mówić. Tego wkurwiającego ducha, który często przyprawia mnie o stan podzawałowy, słychać wszędzie. Mogę tylko ledwo co poznać, czy mnie goni czy nie. Otworzyłem kraty i... nic. Tam tylko loot i duży pająk. A biegać i szukać przełączników z niewidzialnym potworem za plecami to mi się nie chce...
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: The Unseen

Post autor: Flavia »

Hehe, znam ten ból. Drugi przycisk jest na widoku, w pomieszczeniu, które otwarłeś pierwszym.
Heroes are so annoying.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: TMA: The Unseen

Post autor: bob »

Jak "pokolorować" tego stwora-niewidkę, żeby stał się widzialny? Jedyny oczywisty powód to strach przed stworem.

EDIT: Mam nadzieję, że właścicielka poprzedniego postu będzie znać odpowiedź i na to pytanie.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: TMA: The Unseen

Post autor: Flavia »

Chyba tylko w jeden sposób - zmodyfikować w DromEdzie. Ale jak to zrobić to nie wiem, możesz w Gildii Edytorów zapytać.
Heroes are so annoying.
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: TMA: The Unseen

Post autor: bob »

Flavia pisze:Chyba tylko w jeden sposób - zmodyfikować w DromEdzie. Ale jak to zrobić to nie wiem, możesz w Gildii Edytorów zapytać.
A ten "Unseen" to gdzie ma swój punkt startowy na początku gry? Gdzieś w okolicach schodów?

EDIT: Jak mnie zaatakował i zabił, to się tylko trochę wystraszyłem (bardziej zdziwiłem niż wystraszyłem). W przypadku Unseena przekonałem się, że strach rośnie w miarę upływu czasu, gdy zaglądam na "niewidkę" z góry na dół 8-) :oops:. I słucham tegoż ducha.

U mnie ta misja ładuje się aż 4 minuty w programie DromEd 1.21, przy procesorze Intel Dual Core E5200 2,50 GHz. Normalka?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: TMA: The Unseen

Post autor: Mixthoor »

Najstraszniejsze i najdziwniejsze jest pierwsze spotkanie.Sunę sobie susłem przez kryptę a tu jeb, leże martwy. Co jest, pułapka jaka? Restart i to samo. Misja jest niewielka, przez co w krypcie słyszałem i klekacza, pająka, złodziejaszka i mroczną melodię w tle. Kilka razy zgon, load, zgon, load. Gdy znacznie zwiększyłem dźwięk w grze, dopiero go usłyszałem. A to menda. Forfiter kuśwa. Restart misji, 30 min, kilka przypadkowych zgonów na schodach, zebrany wymagany łup i wyjście. To JA mam być tym niedostrzegalnym, tak też się stało ;P FMka trzyma w napięciu, po południu kilka słów ode mnie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: TMA: The Unseen

Post autor: Kurhhan »

Tak, nakładające się dźwięki trochę psują efekt.
Forgotten Tomb
ODPOWIEDZ