Pomysł na FM - Okręt

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Paweuek »

Jak widzę mało jest misji ze statkami a nie ma żadnej gdzie cała akcja rozgrywałaby się na jednym wielkim statku (nie mówię tu oczywiście o tym zatopionym z C64). Myślę, że fajnie by było gdyby tak sobie pomyszkować po np. Titaniku :D Co Wy na to?
Obrazek
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Nivellen »

Po Titaniku ? Lokalizacja ciekawa, ale jakoś mi nie pasuje. Może upały mi szkodzą :wink:
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Paweuek »

Znaczy, wiesz, nie chodzi może o Titanica, ale bardziej coś w stylu Cetus Amicus (i tu mam pytanie czy ta nazwa coś oznacza? bo amicius cestus to bodajże "najlepszy przyjaciel" Tylko musi być duże.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Nivellen »

Pamiętam straszną ciasnotę, i że potwornie trudno było zachować ciszę(metalowe płyty), ale wyzwanie i wrażenie było niesamowite. Oryginalny tytuł nic mi niestety nie mówi :( :oops:
Awatar użytkownika
Bańan
Skryba
Posty: 285
Rejestracja: 27 maja 2003, 15:33
Lokalizacja: Sanok

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Bańan »

A propos statków: Czy można zrobić tak żeby poruszał się (jak np. w Strange Badfellows), możnaby zrobić misje w której przepływa się z jesnej wyspy na drugą, a na statku jakieś "new objectives".
Bańan
śruba + okręt = śrubokręt
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Gregorius »

Zobacz sobie misję-demo "Moving train" (thief-thecircle). Akcja dzieje się na jadącym pociągu!
Jak widać silnik T2 ma jeszcze sporo niewykorzystanych możliwości.

Co do zatopionego statku:
Dużo działo by się pod wodą, więc jak tam umieścić jakieś potwory? Pod wodą "działają" chyba tylko nurko-mechanicy i Cray-mani :diab10:
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
skurczfun
Paser
Posty: 195
Rejestracja: 02 lipca 2003, 03:14
Lokalizacja: stolica
Kontakt:

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: skurczfun »

a kołysanie statku? też trzeba to uwzględnić...
Awatar użytkownika
Bańan
Skryba
Posty: 285
Rejestracja: 27 maja 2003, 15:33
Lokalizacja: Sanok

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: Bańan »

skurczfun pisze:a kołysanie statku? też trzeba to uwzględnić...
To jest nie specjalnie dobry pomysł (pawie na klawiature) :lol:
Bańan
śruba + okręt = śrubokręt
Awatar użytkownika
skurczfun
Paser
Posty: 195
Rejestracja: 02 lipca 2003, 03:14
Lokalizacja: stolica
Kontakt:

Re: Pomysł na FM - Okręt

Post autor: skurczfun »

no ale statek na morzu kołysze się, więc jeśli misja ma być realistyczna, to powinno być to uwzględnione...
ODPOWIEDZ