http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 57#p140757
Gdybyś najpierw znalazł dziennik Velleme i dostarczył go magom nie pałując przy tym żadnego z nich, to na końcu przybyliby, aby rozwiązać sprawę tajemniczego obiektu.
Dostarczam dziennik, jednak na końcu nikt nie przybywa. Klucz ziemi i tak muszę wykraść, a magowie uważają mnie za wroga i ciskają pociskami jak popadnie. Coś nie działa? Misję uruchomiłem drugi raz, od samego początku.
TMA: Affairs of Wizards v1.1
Moderator: Mixthoor
Re: TMA: Affairs of Wizards v1.1
Kolejność powinna być taka: kradniesz dziennik Velleme, pojawia się nowe zadanie -> idziesz do magów, zostawiasz dziennik, zabierasz klucz, nikogo nie pałujesz ani nie zabijasz -> wracasz do Velleme z kluczami, on chce Cię zabić, ale za jego plecami pojawiają się inni magowie i odwracają jego uwagę. Niestety, jak już skończą, spróbują zaatakować też Ciebie.
Jak nie działa, to nie wiem. Znowu bug? A może - strzelam w ciemno - stara wersja NVScript?
Jak nie działa, to nie wiem. Znowu bug? A może - strzelam w ciemno - stara wersja NVScript?
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Affairs of Wizards v1.1
Wróciłem z trzema kluczami i nic się nie dzieje dalej...
Re: TMA: Affairs of Wizards v1.1
Gdzie jest ten dziennik? Może wtedy ruszy się coś...
Re: TMA: Affairs of Wizards v1.1
Przeszukaj regał koło kominka na II piętrze.