Thief Forum
http://thief-forum.pl/

T2FM: Compulsory Egress
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=4&t=6475
Strona 1 z 1

Autor:  Judith [ 06 sie 2019 13:44 ]
Tytuł:  T2FM: Compulsory Egress

Tak, to znowu ten rzadki przypadek, gdy jakaś FMka mi się podoba ;)

https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149944

Podobnie jak poprzednio, to debiut, ale widać, że bardzo przemyślany. Fajerwerków graficznych tu nie znajdziecie, ale atmosfera jest konkretna. Layout to nieźle zakręcony labirynt z nieźle przemyślanym tempem akcji. Nie ma żadnych zamulaczy w stylu kilometrowych czytanek, zamków otwierających się przez pół minuty na jednym wytrychu ani pięciominutowych konwersacji. Większość historii jest niedopowiedziana i opowiadana otoczeniem. Widać, że autor "odrobił lekcje" z Thiefowego designu. Jeszcze nie wiem czy polecam, ale wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny :)

Autor:  Hadrian [ 06 sie 2019 14:13 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Skoro aż tak polecasz to zagram, choć ostatnio męczyłem głównie misyjki do Golda ;)

Autor:  Judith [ 07 sie 2019 13:00 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Zabawne, bo estetyka jest mocno zbliżona do T1 :) Są jakieś własne obiekty, ale tekstury głównie z podstawki. Żadnych cudów w wysokiej rozdzielczości. Ma to swój klimat.

Autor:  Marzec [ 10 sie 2019 19:07 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Po rozprawieniu się z Zontikiem, będziemy męczyć nowe misje :)

Autor:  Juliusz [ 05 wrz 2019 08:35 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Przeszedłem wczoraj "Kompulsoryczny Egres" ;) - misja pod wieloma względami wyśmienita. Z początku mało się działo, ale im więcej eksplorowałem to miasto, tym bardziej nie mogłem wyjść z podziwu, jak zakręcony labirynt to jest.
Sam level design jest bardzo przemyślany - mnóstwo inteligentnych smaczków (podobały mi się te martwe natury kopiujące obrazy) i wcześniej wspomnianego environment storytellingu, przez co otoczenie jest bardzo ciekawe i nietuzinkowe. A niektóre lokacje totalnie pojechane.

W zasadzie to spędziłem dodatkowe półtorej godziny, już po wypełnieniu wszystkich celów (bez ostatniego) na samej eksploracji, bo miałem ciągle kilka nieotwartych drzwi. I nie żałowałem.

Wizualnie, zaakceptowawszy wybór praktycznie samych stock'owych tekstur i obiektów, brakowało mi tylko lekkiej mgły, która wydobyłaby bryłę miasta. Spróbuję ją sobie włączyć w Dromedzie, żeby zobaczyć, jak by wyglądała.

P.S. a zapach odchodów czuję do teraz... ;)

Autor:  Marzec [ 05 wrz 2019 10:51 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Twój opis... ciekawy ;) Powoli przymierzam się do gry. Tymczasem proszę o ocenienie tej misji na łamach portalu :vguard:

Autor:  Juliusz [ 06 wrz 2019 00:07 ]
Tytuł:  Re: T2FM: Compulsory Egress

Oceniona. :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/