Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lis 2019 22:32 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Edytowałem pierwszy post - utworzyliśmy na TTLG nowy wątek.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2020 13:33 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Zarejestrowałem się, będę w miarę możliwości wrzucać jakieś ładniejsze screeny z fmek do Dark Moda ;)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 maja 2020 23:04 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Sorry za opóźnioną odpowiedź. Wracam po przerwie majowej. Dzięki za screeny :) Takich brakowało na stronie.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 12:05 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Pytanko: planujesz wprowadzić jakieś narzędzia do moderacji dla tworzonych tematów? Pytam, bo po kilku wątkach widzę, że jest grupka autorów, która nie może zdzierżyć, że ktoś czegoś nie lubi w ich misji (niezależnie od merytoryki lub jej braku). Jeżeli autorzy będą mieli możliwość nękania "recenzentów", nawet tych wypisujących głupoty, to w końcu w serwisie nie zostanie nic poza toną pochwał w wydaniu grupy wzajemnej adoracji.

Na ten moment nie mam pomysłu jak to rozwiązać, ale chyba warto by o czymś takim pomyśleć.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 12:52 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Widziałem. Co rozumiesz przez narzędzia moderacji?

Mogę wlepiać bany, warny, mogę blokować tematy, usuwać, edytować posty.

Mogę też z łatwością dodawać nowe funkcje do portalu, kwestia tylko czasu.

Osobiście jednak dodam, że jeśli ktoś nie jest w stanie przyjąć krytyki, to świadczy tylko i wyłącznie o jego poziomie. Tobie radziłbym olać wypisywane pod Twoim adresem odzywki. Możesz mi wierzyć, że niski poziom odpowiedzi, które otrzymałeś, widać na kilometr. Toteż nie zdziwiłbym się jeśli niedługo pojawi się jakiś konstruktywny respons pod Twoim postem, najlepiej on-topic lub sami autorzy usuną swoje wpisy bo uświadomią sobie jak to wygląda.

Jeśli chodzi o narzędzia, nie ukrywam, że Twój wątek na portalu skłonił mnie do myśli o zablokowaniu możliwości komentarzy recenzji dla powiązanych twórców. Obawiam się jednak, że nasz portal jest za mały na tego typu udogodnienia. Mógłby stworzyć więcej podziału niż korzyści, a tego typu blokady łatwo obejść zakładając inne konto, lub prosząc kolesia, jeśli tylko ma się wystarczającą motywację do powiedzenia tego co się myśli ;)

Mam jednak nadzieję, że to mogłoby się poprawić wraz z innymi aktualizacjami nad którymi od dłuższego czasu pracuję. Portal ma trochę większych zmian w planach, nie wszystkie z nich są jeszcze do końca jasne. Tak więc jest jeszcze za wcześnie żeby o wszystkim mówić. Powiem jedynie, że w planach są nie tylko same funkcje i nowe strony na portalu, ale jest również plan by zwiększyło się "grono pedagogiczne" :)

Ogłoszenie parafialne: zgłoszenia chętnych do roli moderatorów przyjmuję już teraz :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 13:07 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Ha, pierwsze co mi przyszło do głowy to właśnie brak możliwości komentowania misji przez ich autorów (można by im ew. zostawić łapki do głosowania, żeby jednak jakaś opcja wyrażania ich niezadowolenia była). Pytanie tylko na ile to jest upierdliwe w kodowaniu? Plus tak jak mówisz, jak się ktoś uprze, to i tak to obejdzie.

Generalnie najlepiej byłoby jakoś edukować, tylko jak? Jakiś disclaimer typu: "Publikując misję na naszym portalu przyjmujesz do wiadomości, że od tego momentu pozwalasz swemu dziełu żyć własnym życiem i narażasz się na mniej lub bardziej uzasadnioną krytykę. Nie tolerujemy nękania recenzentów, dopraszania się o lepsze oceny lub żądania dalszych uzasadnień, nawet jeżeli krytyka jest w Twoim mniemaniu krzywdząca lub niesłuszna. Pozwól, aby gracze sami mogli wyrobić sobie zdanie o Twojej misji w toku dyskusji." :D

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 13:40 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Disclaimer byłby przy postowaniu komentarzy, nie publikowaniu misji. Misje publikuję zazwyczaj sam, gdy wyjdą. Publikacja bezpośrednio od autora to pojedyncze przypadki.

Blokada w komentowaniu nie jest ani trochę upierdliwa do zakodowania. Bardziej martwi mnie kwestia merytoryczna, o której wspomniałem.

Na tą chwilę stosuję środki doraźne. Np zgadzam się z edycją Twojego posta na portalu, i każdy nowy podobny komentarz z ich strony poskutkuje odpowiednim ostrzeżeniem.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 15:59 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4865
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Ale czy wszyscy autorzy Fmek są źli? Chyba nie można im odbierać możliwości obrony, prowadzenia dyskusji. Hejt to hejt... oczywiście... ale nadal pewna grupa na pewno chciałaby po prostu pogadać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2020 16:53 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Wydaje mi się, że to nie do autora należy latanie po wszelkiej maści forach i tematach, żeby się bronić przed każdym pojedynczym zarzutem, bo to na dłuższą metę nie ma sensu. Raz wypuszczone dziełko samo zaczyna żyć własnym życiem, a w odpowiednim czasie gracze sami podadzą argumenty za i przeciw. Możesz jako autor skrobnąć notkę w stylu "co chciałem powiedzieć", ale to w zasadzie wszystko :)

IMO powinien istnieć większy dystans pomiędzy graczami i autorami, żeby nie było żadnej grupy bezpośredniego lub pośredniego nacisku, tj. żeby gracze mogli wystawić ocenę taką, jaką uważają za słuszną, nie zawyżając jej, żeby nie zdenerwować autora, bo jest taki miły itd. Wiadomo, że nie chodzi tu o opinie od czapy, typu "misja jest głupia, bo mi się nie podoba", bo takie faktycznie nie mają sensu. Natomiast ja bym mimo wszystko dążył do kontekstu, w którym to gracze dyskutują z graczami, a nie autorzy z graczami.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2020 16:45 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Dzięki Mixthoor za przypięcie tematu :) Znalazłem chwilę by zaktualizować pierwszy post i napisać FAQ - dla tych którzy jeszcze zastanawiają po co to wszystko :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2020 00:40 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4865
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Twoją wiadomość na Gildii znalazłem o odczytałem po miesiącu. Jak teraz wygląda uploadowanie misji i linków do nich? Chciałbym pomóc.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2020 11:31 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Tak wiem, SPID... "Ciągle pracuję nad usprawnieniami strony" ;) Z chatboxem jest jeszcze trochę pracy.

Niestety dodawanie linków jest póki co zawężone do adminów i modów, ale oboje nimi jesteśmy :) Także po więcej info zapraszam do chatboxa na stronie, i tam możemy kontynuować :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2020 11:12 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
Pytanko techniczne, czy da się w bazie zapuścić jakieś bardziej zaawansowane query? Już mówię w czym rzecz.
Otóż mamy wykaz misji do TDM na oficjalnej stronce: https://www.thedarkmod.com/missions/ Szybka przeklejka do notepada pozwala ustalić, że jest to 146 sztuk. Z tego co widzę w bazie Thief Guild jest 149 misji. Potrzebujemy ustalić które misje są w bazie Thief Guild, a których brakuje w oficjalnej bazie TDM :)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2020 12:45 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za obserwację!

Zapisałem listę TDM oraz listę TG i porównałem dwie listy. Oto winowajcy:


The Accountant Prologue: A Noble Home
https://www.thiefguild.com/fanmissions/3775/

Misja była wydawana przed The Accountant 1, jak sam autor pisze o The Accountant 1:

Cytuj:
The concepts that I created for the first remained the same though of course, meeting the fence in the sewers and stealing a necklace from a noble home in a rainy city. But yeah the level itself is all fresh ;)


Z jakiegoś powodu admini stron TDM stwierdzili, że tamtą misję trzeba zdjąć. Nie wiem niestety skąd można ją teraz pobrać.

Dodałem trochę informacji odnośnie misji na stronie, jakby to kogoś interesowało.

Druga:

Mission 1: A New Job
https://www.thiefguild.com/fanmissions/ ... -a-new-job

Ta misja jest częścią The Dark Mod Official Campaign
https://www.thiefguild.com/fanmissions/?series=6761

Nie wiem czemu The Tears of St. Lucia jest na stronie TDM, a pierwszej nie ma.

Trzecia misja:

Quinn Co 2: Chase Mercantile
https://www.thiefguild.com/fanmissions/ ... mercantile

Z tym będzie problem następujący, ale z tym zawsze jest problem. Misja została wydana jako sequel jedynki. Quinn Co 1 wyszło w 2014 roku, Quinn co 2 wyszło w 2015. Dlatego to są dwie osobne misje. Na stronach TDM jest paczka kampanii jako całość, bo z jakichś powodów ktoś stwierdził, że należy zrobić re-pack, no i to zawsze rodzi same problemy na Thief Guild :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2020 14:09 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2456
Lokalizacja: Łódź
To dużo tłumaczy, dzięki za pomoc! :)

Co do samych misji:

- Accountant: wydaje mi się, że Goldwell sam prosił o zdjęcie misji, bo jedynka jest modyfikacją prologu, tudzież prolog nie odpowiadał na dłuższą metę wymaganiom jakościowym autora.

- New Job i St. Lucia są rzeczywiście domyślnie pobierane w pakiecie z bazowym TDM, w sumie chyba nie powinno ich być na stronie samych misji, natomiast do oceny przez fanów na TG jak najbardziej :)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2020 14:34 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Judith napisał(a):
- Accountant: wydaje mi się, że Goldwell sam prosił o zdjęcie misji, bo jedynka jest modyfikacją prologu, tudzież prolog nie odpowiadał na dłuższą metę wymaganiom jakościowym autora.


No nic, to chyba będę musiał zapytać bezpośrednio autora ;)

Judith napisał(a):
- New Job i St. Lucia są rzeczywiście domyślnie pobierane w pakiecie z bazowym TDM, w sumie chyba nie powinno ich być na stronie samych misji, natomiast do oceny przez fanów na TG jak najbardziej :)


Tak też myślałem :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Teraz jest 25 lis 2020 09:13


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron