Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Moderator: Mixthoor
Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Utkło mi się :-(
Jak otworzyć boczne drzwi przy bramie glownej (chyba...) do miasta - tej zamkniętej na głucho?
Jak otworzyć boczne drzwi przy bramie glownej (chyba...) do miasta - tej zamkniętej na głucho?
Do you not know death when you see it?
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Nic tam nie ma. Te drzwi nie powinny mieć frobu ( strzelałem ze strzały ogniowej ).
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Pisz trochę dokładniej, bo nie jestem pewny - która brama?
Przepraszam, przeniosłem wątek, przyjęliśmy zasadę: uwagi i recenzje w dziale Informacje, porady i pytania w Fanmisjach.
► Pokaż Spoiler
Przepraszam, przeniosłem wątek, przyjęliśmy zasadę: uwagi i recenzje w dziale Informacje, porady i pytania w Fanmisjach.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
PiotrS pisze:Pisz trochę dokładniej, bo nie jestem pewny - która brama?► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
Aye!PiotrS pisze: Przepraszam, przeniosłem wątek, przyjęliśmy zasadę: uwagi i recenzje w dziale Informacje, porady i pytania w Fanmisjach.
Do you not know death when you see it?
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Nie wiem, nie otworzyłem ich nie było to konieczne.
Jeżeli utknęłaś w tym miejscu, to jest pytanie:
czy byłaś już w katedrze?
Jeżeli utknęłaś w tym miejscu, to jest pytanie:
czy byłaś już w katedrze?
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
wydaje mi sie ze w misji jest pare bugow tzn. nie otwieralnych zamkow. np. skrzynia w domu brata Williama, pomieszczenie nad gospodą, w ktorym stoi hameryta (widac go przez okno z dołu) i ta para drzwi przed brama, za hotelem. Mam pytanie, jak otworzyc przejscie obok ołtarza w katedrze
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
sam sobie pisze i sam odpowiadam. U brata Williama jest jakis młot ale nie wiem do czego służy, za podwójnymi drzwiami przed bramą nic nie ma, u hameryty nad gospodą jest klucz ale tez nie wiem co on otwiera. Nadal nie moge otworzyc przejscia obok ołtarza A tak w ogóle to grał ktoś w Torner Island? nie wiecie co tracicie
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
przejście obok ołtarza:
► Pokaż Spoiler
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Dzięki Timon. Otworzyłem ale to już niestety koniec misji. Dobre było. brakuje mi tylko 110 lootu. Nasuwa mi się tylko jedno pytanie:
a) czy wy tzn. Ty, Bukary, PiotrS, Paweuek, Vk i reszta jesteście tacy dobrzy że wiecie wszystko o fanmijsjach i potraficie każdą rozkminić bez problemu; kwestia doswiadczenia i te sprawy
b) zaglądacie np. na TTLG forum skad czerpiecie rozwiazania
c) ja jastem taki cienki chociaz T1 i T2 znam na pamiec i zaliczyłem już sporo fanmisji
d) wszystkie powyższe?
Ponawiam też pytanie: czy grał ktoś w TORNER ISLAND? jeśli tak to help pliiiiiizzzzz!!!!!!
a) czy wy tzn. Ty, Bukary, PiotrS, Paweuek, Vk i reszta jesteście tacy dobrzy że wiecie wszystko o fanmijsjach i potraficie każdą rozkminić bez problemu; kwestia doswiadczenia i te sprawy
b) zaglądacie np. na TTLG forum skad czerpiecie rozwiazania
c) ja jastem taki cienki chociaz T1 i T2 znam na pamiec i zaliczyłem już sporo fanmisji
d) wszystkie powyższe?
Ponawiam też pytanie: czy grał ktoś w TORNER ISLAND? jeśli tak to help pliiiiiizzzzz!!!!!!
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Doświadczenie, to najważniejsze, często pewne rozwiązanie powtarzają się, bardzo trudno znaleźć coś nowego, oryginalnego, autorzy wymyślają sposoby jak to wszystko zagmatwać i to wszystko.
Dokładność, systematyczne przeszukiwanie pomieszczeń, żeby znaleźć odpowiednią ilość kosztowności czy ukryte sekrety nie pomoże żadna solucja.
I czytanie tekstów, tam z reguły są rozwiązania np. CotMA - Chapter 1, w kaplicy masz na bokach tablice, na jednym jest wskazówka, co prawda zagmatwana, ale ze słownikiem w ręku można się domyślić. Gorzej było w kopalni ze ścianą, tam to pomógł przypadek, nie miałem pojęcia, co robić.
Oczywiście czytam forum TTLG, ale wole tu zadać pytanie, bo dostane konkretną podpowiedz a tam, znając słabo angielski musze czytać po kolei i czasami dowiem się za dużo a przecież nie o to chodzi.
Nie, nie pamiętam dlaczego, ale nie dokończyłem jej, zostawiłem na później. Widocznie nie zainteresowała mnie.
Dokładność, systematyczne przeszukiwanie pomieszczeń, żeby znaleźć odpowiednią ilość kosztowności czy ukryte sekrety nie pomoże żadna solucja.
I czytanie tekstów, tam z reguły są rozwiązania np. CotMA - Chapter 1, w kaplicy masz na bokach tablice, na jednym jest wskazówka, co prawda zagmatwana, ale ze słownikiem w ręku można się domyślić. Gorzej było w kopalni ze ścianą, tam to pomógł przypadek, nie miałem pojęcia, co robić.
Oczywiście czytam forum TTLG, ale wole tu zadać pytanie, bo dostane konkretną podpowiedz a tam, znając słabo angielski musze czytać po kolei i czasami dowiem się za dużo a przecież nie o to chodzi.
Czy to jest dom inżyniera, jego duch jest w kopalni. Młot potrzebny będzie w katedrze.JacekA pisze:np. skrzynia w domu brata Williama
JacekA pisze:Ponawiam też pytanie: czy grał ktoś w TORNER ISLAND? jeśli tak to help pliiiiiizzzzz!!!!!!
Nie, nie pamiętam dlaczego, ale nie dokończyłem jej, zostawiłem na później. Widocznie nie zainteresowała mnie.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Nic dodać nic ująć, chociaż to ostatnie jest strasznie trudnePiotrS pisze:Doświadczenie, to najważniejsze, często pewne rozwiązanie powtarzają się, bardzo trudno znaleźć coś nowego, oryginalnego, autorzy wymyślają sposoby jak to wszystko zagmatwać i to wszystko.
Dokładność, systematyczne przeszukiwanie pomieszczeń, żeby znaleźć odpowiednią ilość kosztowności czy ukryte sekrety nie pomoże żadna solucja.
I czytanie tekstów, tam z reguły są rozwiązania
Tak na marginesie :
► Pokaż Spoiler
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Tak
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
to zależyPiotrS pisze:► Pokaż Spoiler
Dzięki
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Dzieki Piotrze, masz rację. Dokładność to jest to. Poza tym b. dobrze znając angielski powinienem wiecej czytać. Ta wskazówka była tak oczywista że aż mi wstyd. Niemniej jednak czasem nudne jest bieganie 20 razy po tych samych miejscach bez rezultatu. Na TTLG forum zagladam bo niektóre misje nie maja u nas oddzielnego tematu. A co bys powiedział na propozycje: Torner Island jako nowy temat? Wiem że jestem upierdliwy ale nie wierze ze nikt w to nie gra. Misja jest b. mroczna i trudna m.in. ze względu na niemiecką wersję. Pozdrawiam.
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Jasne, zakładaj nowy wątek.JacekA pisze: A co bys powiedział na propozycje: Torner Island jako nowy temat? Wiem że jestem upierdliwy ale nie wierze ze nikt w to nie gra. Misja jest b. mroczna i trudna m.in. ze względu na niemiecką wersję.
Ja osobiście nie jestem zachwycony misją.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Chronicle of the Metal Age : Ch I - nieodnalezione klucze
Misja jest, jakby to powiedział mój człowiek Uszat: "Wykręcona a Kozaku".
Mam jednak problem gdyż nie jestem w stanie odnaleźć dwóch (trzech?) kluczy. Jednego do skrzyneczki w chatce Młotnika (zdezelowanej zresztą), drugiego (i prawdopodobnie trzeciego) do katedry i tylnego wejścia do niej. A tak poza tym, co da się otworzyć kluczem Setha?
Acha, jeszcze jedno: czy jest możliwym aby się dostać gdzieś przez kopalnię? (taka płyta betonowa)
I co tak przy okazji stało sie z tymi dwoma braćmi, którzy zginęli w niewyjaśnionych okolicznościach?
Za odpowiedź, dzięki najserdeczniejsze.
Mam jednak problem gdyż nie jestem w stanie odnaleźć dwóch (trzech?) kluczy. Jednego do skrzyneczki w chatce Młotnika (zdezelowanej zresztą), drugiego (i prawdopodobnie trzeciego) do katedry i tylnego wejścia do niej. A tak poza tym, co da się otworzyć kluczem Setha?
Acha, jeszcze jedno: czy jest możliwym aby się dostać gdzieś przez kopalnię? (taka płyta betonowa)
I co tak przy okazji stało sie z tymi dwoma braćmi, którzy zginęli w niewyjaśnionych okolicznościach?
Za odpowiedź, dzięki najserdeczniejsze.
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Najlepszym sposobem na ukrycie sekretnych przejść jest dodanie do pałki, miecza etc. parametru pozwalającego kolidować z terenem. Nikt tego już nie wykryje.Doświadczenie, to najważniejsze, często pewne rozwiązanie powtarzają się, bardzo trudno znaleźć coś nowego, oryginalnego, autorzy wymyślają sposoby jak to wszystko zagmatwać i to wszystko.
Co do mojej FM to kombinuję z Sources & Receptions tak że nikt sekretów nie znajdzie bez wskazówek (tzn. oszukując z ogniem, etc.)
Takie sekrety, że po ich odkryciu dopiero obiekt się teleportuje na właściwe miejsce, albo jakaś sztuka iluzji (jak w krypcie, która wygląda normalnie doputy, dopóki nie ukradniesz pewnego klejnotu, albo zardzewiala dźwignie w pochodni, którą można otworzyć jedynie mocnym uderzeniem łopaty
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Tylko czy to ma sens? Czy uderzając mieczem tą (tę?) pochodnię nie można uruchomić dźwigni? Nie ma sensu takie gmatwanie jeżeli nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością...Paweuek pisze:...albo zardzewiala dźwignie w pochodni, którą można otworzyć jedynie mocnym uderzeniem łopaty
Przez to powstają absurdy spotykane w przygodówkach, np. nie mogę otworzyć drzwi bo nie mam klucza, mam za to przy sobie łom, młot, dynamit i jeszcze inne ciekawe rzeczy, ale i tak nic mi po tym bo twórcy gry tak sobie to wymyślili i basta...
Brothers in arms & beer...
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Pozwolę sobie zauważyć iż jest to mój własny wymysł i wszystko ma jakiś sens. Poza tym ta akcja jest wykonywana podczas ucieszki z kazamatów, nie posiadamy więc miecza. Zresztązobaczycie jak będzie. Chcecie żebym zamieścił jakieś wskazówki typu wielka strzałka nad jakimś znaczącym obiektem czy wystarczą subtelne podpowiedzi w postaci ukrytych papirusów?
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Subtelne i mniej subtele wskazówki w tekście. Malo strzałek
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Jeśli będą jakieś wskazówki to będzie OK. A może jakieś zagadki?
Np. 20 kroków na południe od drzewa widocznego przez okno magazynu, albo kamienie ułożone w strzałkę którą widać w całości z dachu budynku, to było by coś...
Oczywiście jeżeli tylko taki "bajer" pasuje do fabuły...
Np. 20 kroków na południe od drzewa widocznego przez okno magazynu, albo kamienie ułożone w strzałkę którą widać w całości z dachu budynku, to było by coś...
Oczywiście jeżeli tylko taki "bajer" pasuje do fabuły...
Brothers in arms & beer...
Re: Chronicle of the Metal Age - Chapter 1
Jak narazie istnieje coś takiego jak notatki uciekiniera. Potem zyskujemy kompana (niemal nieśmiertelnego) ale tylko do jakiegoś momentu. Pomaga on nam rozprawićsię z orkami na niższych poziomach. Wyżej już powinno być łatwiej. Się zobaczy.