Hellerhouse - problem

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Hellerhouse - problem

Post autor: Henry »

Nie mogę dostać się do środka zamku, znalazłem przejście ale nie mogę z niego wyjść :(
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: timon »

Musisz próbować i jeszcze raz próbować. Bokiem, przodem, tyłem itd. Ale uwaga : zadanie i tak się nie wykona :( W dromedzie jest nad tunelem obiekt ( otwierany wytrychami ) , ale w trakcie gry tylko czarny zarys.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Jacek »

Mnie jakimś cudem udało się wyskoczyć do burricków ale dalej też jest niewesoło. Sporo błędów.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: PiotrS »

To coś, kamień [?] można przesunąć własnym ciałem, potem wytrychy [Timon, tam jest normalna klapa] i jesteśmy w zagrodzie burricków, strzała sznurowa i jesteśmy z przodu budynku, do środka można wejść:
► Pokaż Spoiler
Dalej nie wiem i raczej mnie nie ciekawi :(
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: timon »

[Timon, tam jest normalna klapa]
Ale masz zainstalowanego Golda, bo ja mam tylko T1. To częste zjawisko w misjach pod TG granych w oryginalnym T.
► Pokaż Spoiler
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Henry »

Faktycznie otworzyłem FM pod Golda i mogę grać. :ok
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Henry »

Sprawdziłem dzisiaj jeszcze 2 FM wktóre poprzednio nie mogłem grać, Deadly Darkness i Dread - teraz chodzą dobrze.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: PiotrS »

Fakt, nie pomyślałem, że to chodzi o wersje Thiefa, gram na TG
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Jacek »

A powiedzcie mi skąd wziąć Golda? Jest możliwość "nainstalowania" na T1?
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Jacek »

timon pisze:
► Pokaż Spoiler
A tak dokładniej to w ktorym miejscu jest ten klucz bo nie wiem czy nie moge znależć czy mam problemy z T Gold?
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: timon »

Leży na biurku. Powinien być , graliśmy na T1.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: Henry »

► Pokaż Spoiler
][/spoiler]
andrea
Paser
Posty: 210
Rejestracja: 23 lutego 2004, 08:44

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: andrea »

FM: hellerhouse -nie wiem jak wyjść z podziemi. Nie modę otworzyć drzwi budynku gospodarczego... nie wiem czy wracać tak jak wszedłem?
andrea
Paser
Posty: 210
Rejestracja: 23 lutego 2004, 08:44

Re: Hellerhouse - problem

Post autor: andrea »

Ok. to mam już za sobą. jestem w podziemiach zgarnąłem wszystko , po drabinach wszedłem do pomieszczenia gospodarczgo i nie mogę otworzyć drzwi .Nie wiem czy wracać drogą, którą przyszedłem czy coś pominąłem co mi pozwoli otworzyć tę cholerną furtkę, bo za nią jest już koniec. :evil:
ODPOWIEDZ