Strona 4 z 5

Re: Tymoteusz

: 26 stycznia 2003, 10:50
autor: PiotrS
I wersja angielska :) http://thief.math.uh.edu/missions/?search=imoteuseng#m
Podziekowania dla Jericho

Re: Tymoteusz

: 26 stycznia 2003, 11:10
autor: timon
o, a myślałem, że zajmie im tłumaczenie jeszcze kilka dni. Wielkie podziękowania dla Jericho i Long Fingera :D :D :D :ok :ok :ok

Re: Tymoteusz

: 26 stycznia 2003, 17:30
autor: jericho
Dzieki. Tak, tak, wersja angielska zostala juz opublikowana. Long Finger byl bardzo pomocny. Wielkie dzieki takze dla Timona za wszelkie rady i pomoc.

Re: Tymoteusz

: 26 stycznia 2003, 19:05
autor: Bukary
Jericho, zostawiliście wszystkie aluzje do polskiej sceny (tzn. do bywalców tego forum)? Czy też wywaliliście to?

Re: Tymoteusz

: 26 stycznia 2003, 23:55
autor: jericho
Staralismy sie zostawic. Tlumaczenie bylo ogolnie piekielnie ciezkie. Trudno bylo przetlumaczyc teksty lekko staropolskie, a czasem polskie odnosniki bylyby zupelnie niezrozumiale dla angielskiego gracza. Na przyklad w przeciwienstwie do Stefana_Key, wywalilismy tekst o Kargulu i Pawlaku. Stwierdzilismy, ze angole przeczytaja, ale nie zrozumieja. Zamiast tego jest tekst o Jeckyll and Mr. Hyde. Cala reszta zostala, pamietam, ze byly linki http, wszystko zostawilismy.

Na TTLG widze, ze sporo dyskutuja. Maja problem nie-frobujacych sie drzwi. :)

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 16:22
autor: Bukary
Timon, w watku "Timoteus", który juz dawno temu załozyłem na forum TTLG (http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... post736938) i który liczy sobie już prawie 190 postów (sic!), pojawiły się doniesienia o występowaniu jorge w angielskiej wersji misji... Wiesz coś o tym?

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 17:16
autor: Gość
Tak, przed chwila czytalem. Jest kilka niebieskich tekstur, zamiast oryginalnych. Nie mam pojecia skad to sie wzielo, nie ruszalem misji w Dromedzie, a wszystkie tekstury zostaly zamieszczone w katalogu 'fam'.

Sprawdzimy to z Long Finger'em i poprawimy.

Szczescie w nieszczesciu... misja jest calkowicie zdatna do grania, niebieskie tekstury sa w pokoju z obracajacym sie gosciem, sa tez inne tekstury na sekretnych drzwiach. (Lady Jo zamiescila screenshot'y)

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 17:24
autor: Bukary
Własnie oglądam zdjęcia Lady Jo.
Timon, gdy beta-testowałem tę misję, to miałem to samo: jorge (w labiryncie chyba) i dziwne tekstury na sekretnych miejscach. Ale wtedy napisałeś mi chyba, że to normalne i że jeszcze nie wszystkie tekstury są załadowane czy cos w tym stylu... Kurcze, teraz sam juz nie wiem, o co chodzi...

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 17:38
autor: PiotrS
W polskich wersjach 1.0 i 1.1 wszystko jest w porządku, w tych miejscach są tekstury, przynajmniej w tych wersjach co mam u siebie.

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 17:52
autor: Bukary
Long Finger własnie napisał na TTLG, że to plik .mis jest uszkodzony... :( Kurcze, większość ściągnęła walnięta wersję. Stworzenie nowej zajmie kilka dni. Ale Timon ma pecha. :(

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 17:59
autor: timon w delegacji
kufa, już drugi raz ta misja wali sie na tych samych teksturkach.

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 18:19
autor: jericho
Wyglada na to, ze w ktoryms momencie cos sie stalo z plikiem .mis. Przyznaje przesylalismy sobie w te i z powrotem wiele, wiele razy... Cos sie musialo w ktoryms momencie "walnac". Nie wiem, tak jak sugeruje Long Finger, moze RARowanie cos popsulo, a moze cos sie stalo przy transferze danych. Ostatniego dnia mialem problem z "wepchnieciem" pliku na strone, probowalem z 5 razy, zanim sie w koncu udalo.

Przykro mi, poprawimy to z Long Fingerem.

Skoro piszecie, ze problem byl juz kiedys z tymi tekstyurami, czy mozliwe jest, ze w jakis sposob te tekstury sa bardizej "wrazliwe"? Czy po prostu pech?

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 18:37
autor: timon w delegacji
nie sądzę aby winne były tekstury. Raczej brushe, może miejsce ich w pliku jest "nieciekawe". Nawiasem mówiąc wtedy i podłoga w labiryncie była niebieska. Czy teraz jest także ?

Re: Tymoteusz

: 27 stycznia 2003, 18:38
autor: jericho
Dokladnie tak! Niebieskie sa:
1. podloga w labiryncie
2. Sala z wirujacym gosciem
3. Sale gdzie sie otwiera bramy mlotami

Ponadto sekretne drzwi (tam gdzie sie gasi pochodnie) maja inna teksture.

Ogolnie da sie w to grac, ja myslalem, ze to tak mialo byc. :( Nikt by sie nie zorientowal, gdyby nie Lady Jo i Stefan_Key, ktorzy grali w wersje polska i francuska. Ja musze sie przyznac, ze jedynie pobieznie obejrzalem te wersje, a gralem dopiero w wersje angielska.

Re: Tymoteusz

: 28 stycznia 2003, 11:08
autor: Bukary
No, problem rozwiązany: wystarczyło dokonac optymizacji misji Timona i wszystkie tekstury są na miejscu. :)

Re: Tymoteusz

: 28 stycznia 2003, 11:55
autor: jericho
Tak, uffff... Faktycznie te tekstury cos pechowe. :?

Re: Tymoteusz

: 31 stycznia 2003, 09:38
autor: Stefan Key
Jericho - Czy zgubilesz duzo wlosow ? :wink:

Re: Tymoteusz

: 10 kwietnia 2003, 19:53
autor: tokaj
W związku z awarią naszego forum w ostatnich dniach poczytałem sobie co piszą ludzie na zagranicznych forumach. I dowiedziałem się ciekawych rzeczy m.i.n, że "Tymoteusz" jest francuską FM :shock: :lol:

http://dynamic3.gamespy.com/~thief/ulti ... 2&t=000205

Re: Tymoteusz

: 06 lipca 2003, 18:18
autor: radox
Mam do Was dwa pytania dotyczące "Tymoteusza" w wersji PL:

1. Gdzie można znaleźć poprawioną wersję v1.10 tej misji?

2. Gdzie znajdę... solucję? (wiem, że bez tego zapewne nigdy tej misji nie ukończę :roll: ).

Re: Tymoteusz

: 06 lipca 2003, 18:38
autor: tokaj
radonix pisze:2. Gdzie znajdę... solucję? (wiem, że bez tego zapewne nigdy tej misji nie ukończę ).
Napisz z czym masz problem, może znajdzie się rada :)

Re: Tymoteusz

: 07 lipca 2003, 15:05
autor: Bańan
Też mam problem:
1. Gdzie jest reszta młotów mam tylko młot północny?
2. Gdzie jest sala z jakimiś bramami gdzie chyba się tych młotów używa?
3. Jak otworzyć skrytkę ukrytą w murze w jednym z pokoi obok windy i czterech skrytek?
4. Jak noramalnie wchodzi się do biblioteki bo ja mam chyba tylko uniwersalny klucz (to nie jest normalne, jeden klucz o nazwie "klucz" zastępuje klucz komornika, klucz komornik, klucz bibiloteka, klucz bibliotekarza i bóg wie co jeszcze)
5. Jak otworzyć zasuwe w pokoju do którego wchodzi się przez okulary (mam na myśli tę póżniej pierwszą otworzyłem uniwersalny kluczem, a następą dźwignią są tam jeszcze trzy ale chyba tylko jedna się odsuwa)

Re: Tymoteusz

: 07 lipca 2003, 21:59
autor: PiotrS
Bańan powstrzymaj się z graniem, prawdopodobnie masz polską wersje 1.0, koniecznie znajdź wersje 1.1, nie ma klucza i jest kilka zmian.

Radonix, Bańan -> jak nie znajdziecie tej wersji to udostępnię ją.

Re: Tymoteusz

: 08 lipca 2003, 15:17
autor: radox
PiotrS => jeśli można by cię poprosić o dokonanie upload'u na mój E-DYSK... :wink:

http://www.edysk.pl/

login: radonix

hasło: sorrow

PS. Jest tam kilka interesujących "rzeczy" :roll:

Re: Tymoteusz

: 08 lipca 2003, 21:23
autor: PiotrS
Dobrze, że przypomniałeś o http://www.edysk.pl :ok

Na koncie thiefage9/thiefage w folderze Timona jest zrarowana wersja Tymoteusza, tylko nie wiem, która to wersja a Timona w tej chwili nie ma. Na koncie thiefage10/thiefage w jego folderze jest wersja, którą ja wysłałem, tylko ja też :( nie wiem czy to ta ostateczna, na 99% - tak

Re: Tymoteusz

: 09 lipca 2003, 15:37
autor: radox
Dzięki !!!!!