Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1000 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lis 2016 00:37 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1603
Lokalizacja: Dno Piekieł
Po zainstalowaniu najnowszego ND już działa. A ja czuję się jak ostatni debil... -.-"
Ale jak jest szansa na odzyskanie nazw choć części zasobów, to chętnie skorzystam. Juliusz, podeślę Ci plik na priva.
Panowie, dziękuję za pomoc :)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016 14:07 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Hej,
Poniżej lista rodzin i tekstur wraz z nazwą rodziny:
Families:
fam
terrain
drewno
av
dg
adb_tile_2
floor&wall
adb_wood_2
adb_stone_2
moje
adb_roof_2
brazziel
ugier
szarnieb
szary

Textures:
Dirt 512x512 -----> terrain
Earth 512x512 -----> terrain
Grass 512x512 -----> terrain
Gravel 512x512 -----> terrain
Ivy 512x512 -----> terrain
deski01 -----> drewno
deski02 -----> drewno
deski03 -----> drewno
deski04 -----> drewno
sloje01 -----> drewno
sloje02 -----> drewno
Morrgan -----> av
Nimue -----> av
DGstone1 -----> dg
DGstone2 -----> dg
tile1_bl -----> adb_tile_2
tile1_br -----> adb_tile_2
Plaster Ceiling -----> floor&wall
wood1_beam -----> adb_wood_2
wood1_met -----> adb_wood_2
wood4 -----> adb_wood_2
bigstone1 -----> adb_stone_2
bial_mal -----> moje
cegla -----> moje
czerw_mal -----> moje
fiol_mal -----> moje
LuAText -----> moje
nieb_mal -----> moje
piec_mal -----> moje
tap_mal -----> moje
text3_mala -----> moje
text_wall_mala -----> moje
leadshingle -----> adb_roof_2
pod01a -----> brazziel
tynk01b -----> ugier
murc02c -----> szarnieb
murc03e -----> szarnieb
podlog01a -----> szary
vvgp -----> moje
vvbp -----> moje
crazy_blue -----> moje
carp2 -----> moje
carp1 -----> moje
orzel -----> moje
orzel2 -----> moje

P.S. Nie otwierałem w Dromedzie - odczytałem z pliku .MIS za pomocą skryptów.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2016 23:29 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1603
Lokalizacja: Dno Piekieł
Dzięki wielkie :)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016 13:30 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1134
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Tymczasowo chcę dokonać tylko jednej zmiany w misji "Zabójcy", miejsce startowe bym chciał żeby było przy dwóch strażnikach których należy śledzić a więc poza budynkiem, wszystko inne bez zmian. Mam na myśli Thiefa 1.37 i DromEda 1.37. Jak to zrobić krok po kroku?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2016 01:34 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Gdy otworzysz misję DromEdem "kamera", czyli różowawe kółko z kreską, będzie ustawiona w punkcie startowym. Będzie to mały kremowy kwadracik [gdy go klikniesz, zaznaczysz go] opisany pewnie jako Marker albo StartingPoint. Przytrzymując Shift i klikając na niego możesz go przesunąć w dowolne miejsce. Jeśli zrobisz to w oknie widoku "Top", wtedy przesuniesz go w płaszczyźnie poziomej i nie trzeba będzie później regulować wysokości, na której jest domyślnie ustawiony. Przesuń w ten sposób StartingPoint gdzieś poza sklep i puść LPM.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2016 11:46 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1134
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Działa, dzięki. Przeniosłem tym sposobem punkt startowy w inne miejsce. Okazuje się, że początkowe zadanie o potrzebie zebrania 1000 lootu w Zabójcach jest fałszywe, bo zebrałem ponad 1000 lootu a reakcji gry brak.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 11:52 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Jak otworzyć plik .3ds (a najlepiej od razu .bin) w blenderze ? Importuje .3ds i nic się nie dzieje.
Tworzę deseczki, flaszeczki, ale chcę zobaczyć jak coś bardziej skomplikowanego w technice low poly jest skonstruowane.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 21:26 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Do najnowszej wersji DromEda dołączone były różne narzędzia, m.in. FreeTheObjects. Znajdziesz tam programy Bin2E oraz E23ds. Przekonwertują one pliki *.bin pośrednio przez *.E do *.3ds.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 23:04 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Miałem jakieś felerne pliki .3ds od Elvisa. Tak, używam dinozaury Bin2E i E23ds, ale we współdziałaniu z nowszym programem R Soula - Dark Engine Object Converter Interface, który to wszystko usprawnia i przyspiesza.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2016 22:41 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Niejaki nemyax - użytkownik TTLG - napisał kiedyś importer i eksporter plików .bin dla Blendera. Możesz w ten sposób ominąć konwersję za pośrednictwem formatu .e.

Tutaj masz więcej informacji:
https://sourceforge.net/p/blenderbitsbo ... -exporter/

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2017 19:15 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
RIP

Obrazek

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 wrz 2017 18:10 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2017 20:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2741
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lis 2017 23:35 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1336
Nivellen napisał(a):
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?


Niech opublikuje jako porzucony projekt :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2017 10:41 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2280
Lokalizacja: Łódź
Pytanie za 100. pkt.: czy można używać w samej grze (Thief2.exe) komend typu ai_aware_of_player, latania i tym podobnych? Najlepiej gdyby dało się je przypisać do klawiszy, tak jak to robię w TDM. Potrzebuję sprawdzić kilka rzeczy w różnych OMkach, a nie mam czasu ich przechodzić od zera.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2017 13:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
We właściwej grze nie, ale możesz OMki odpalić z Dromeda.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017 02:25 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Chodziło bardziej o brak aktywności w temacie.
Moja druga misja jeszcze nie porzucona ale postępy mierne. Dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy trochę nad nią popracowałem. Może wrócę z jakimś pytaniem, chociaż nim tutaj ktoś odpowie to na ttlg już dwie strony encyklopedycznych wpisów na temat zagadnienia. Tak czy siak, może zostanie dla potomnych.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017 22:15 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Ok to pytanie.

Wczytuje zapisany plik vbr z multibrushem z innego mojego pliku mis. Nie zmieniam jego pozycji. Jednak i tak dopasowanie tekstur poprzestawiane ze względu na drobne zmiany koordynatorów. Musiałbym spędzić kilka godzin na korekcie. Da się jakoś wczytać multibrusha by wszystko było idealnie dopasowane jak w pierwowzorze, bez zmian w pozycjach XYZ?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2017 12:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Odpowiedziałbym, ale widzę, że dostałeś już odpowiedź na TTLG.
Działa?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2017 12:29 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Tak, a o AlignExt nawet nie wiedziałem. Przyjemna opcja by przypisywać pozycję tekstury do brusha a nie parametrów XYZ w przestrzeni. To było od początku czy dodał to któryś patch New Darka?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2017 17:11 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ta opcja została dodana w pierwszym New Darku (1.19).

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2017 22:12 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Coś mi się popsuło i wszystkie AI "świecą" gdy do nich podchodzimy. Nic nie zmieniałem w hierarchii a frobinfo w normie. Tj. przy World - Move, Script. Inv - Move, FocusScript. Ale to się uaktywnia przy nieprzytomnych lub nieżywych.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2017 22:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Nic mi specjalnie nie przychodzi do głowy, ale wpierw sprawdziłbym czy masz standardowe skrypty załadowane.

Frobinfo sprawdź na różnych poziomach hierarchii, bo może AI dziedziczą jakieś ustawienia.

Porównaj też Twojego gamesys'a z innym, który działa prawidłowo.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2017 13:25 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 493
Bieda z tym będzie. Jeśli trzeba będzie stworzyć nowego gama to się pochlastam. Wszystkie backupy również są dotknięte tym problemem.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2017 17:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2428
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Testowałeś go na nowej, czystej misji?

Możesz mi go podesłać - chętnie sprawdzę u siebie i może uda mi się do bebechów zajrzeć i coś wyszukać.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1000 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40

Teraz jest 16 gru 2017 19:44


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: