Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 996 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lis 2016 00:37 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1603
Lokalizacja: Dno Piekieł
Po zainstalowaniu najnowszego ND już działa. A ja czuję się jak ostatni debil... -.-"
Ale jak jest szansa na odzyskanie nazw choć części zasobów, to chętnie skorzystam. Juliusz, podeślę Ci plik na priva.
Panowie, dziękuję za pomoc :)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016 14:07 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Hej,
Poniżej lista rodzin i tekstur wraz z nazwą rodziny:
Families:
fam
terrain
drewno
av
dg
adb_tile_2
floor&wall
adb_wood_2
adb_stone_2
moje
adb_roof_2
brazziel
ugier
szarnieb
szary

Textures:
Dirt 512x512 -----> terrain
Earth 512x512 -----> terrain
Grass 512x512 -----> terrain
Gravel 512x512 -----> terrain
Ivy 512x512 -----> terrain
deski01 -----> drewno
deski02 -----> drewno
deski03 -----> drewno
deski04 -----> drewno
sloje01 -----> drewno
sloje02 -----> drewno
Morrgan -----> av
Nimue -----> av
DGstone1 -----> dg
DGstone2 -----> dg
tile1_bl -----> adb_tile_2
tile1_br -----> adb_tile_2
Plaster Ceiling -----> floor&wall
wood1_beam -----> adb_wood_2
wood1_met -----> adb_wood_2
wood4 -----> adb_wood_2
bigstone1 -----> adb_stone_2
bial_mal -----> moje
cegla -----> moje
czerw_mal -----> moje
fiol_mal -----> moje
LuAText -----> moje
nieb_mal -----> moje
piec_mal -----> moje
tap_mal -----> moje
text3_mala -----> moje
text_wall_mala -----> moje
leadshingle -----> adb_roof_2
pod01a -----> brazziel
tynk01b -----> ugier
murc02c -----> szarnieb
murc03e -----> szarnieb
podlog01a -----> szary
vvgp -----> moje
vvbp -----> moje
crazy_blue -----> moje
carp2 -----> moje
carp1 -----> moje
orzel -----> moje
orzel2 -----> moje

P.S. Nie otwierałem w Dromedzie - odczytałem z pliku .MIS za pomocą skryptów.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2016 23:29 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1603
Lokalizacja: Dno Piekieł
Dzięki wielkie :)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016 13:30 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1134
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Tymczasowo chcę dokonać tylko jednej zmiany w misji "Zabójcy", miejsce startowe bym chciał żeby było przy dwóch strażnikach których należy śledzić a więc poza budynkiem, wszystko inne bez zmian. Mam na myśli Thiefa 1.37 i DromEda 1.37. Jak to zrobić krok po kroku?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2016 01:34 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Gdy otworzysz misję DromEdem "kamera", czyli różowawe kółko z kreską, będzie ustawiona w punkcie startowym. Będzie to mały kremowy kwadracik [gdy go klikniesz, zaznaczysz go] opisany pewnie jako Marker albo StartingPoint. Przytrzymując Shift i klikając na niego możesz go przesunąć w dowolne miejsce. Jeśli zrobisz to w oknie widoku "Top", wtedy przesuniesz go w płaszczyźnie poziomej i nie trzeba będzie później regulować wysokości, na której jest domyślnie ustawiony. Przesuń w ten sposób StartingPoint gdzieś poza sklep i puść LPM.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2016 11:46 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1134
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Działa, dzięki. Przeniosłem tym sposobem punkt startowy w inne miejsce. Okazuje się, że początkowe zadanie o potrzebie zebrania 1000 lootu w Zabójcach jest fałszywe, bo zebrałem ponad 1000 lootu a reakcji gry brak.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 11:52 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
Jak otworzyć plik .3ds (a najlepiej od razu .bin) w blenderze ? Importuje .3ds i nic się nie dzieje.
Tworzę deseczki, flaszeczki, ale chcę zobaczyć jak coś bardziej skomplikowanego w technice low poly jest skonstruowane.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 21:26 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Do najnowszej wersji DromEda dołączone były różne narzędzia, m.in. FreeTheObjects. Znajdziesz tam programy Bin2E oraz E23ds. Przekonwertują one pliki *.bin pośrednio przez *.E do *.3ds.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2016 23:04 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
Miałem jakieś felerne pliki .3ds od Elvisa. Tak, używam dinozaury Bin2E i E23ds, ale we współdziałaniu z nowszym programem R Soula - Dark Engine Object Converter Interface, który to wszystko usprawnia i przyspiesza.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2016 22:41 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Niejaki nemyax - użytkownik TTLG - napisał kiedyś importer i eksporter plików .bin dla Blendera. Możesz w ten sposób ominąć konwersję za pośrednictwem formatu .e.

Tutaj masz więcej informacji:
https://sourceforge.net/p/blenderbitsbo ... -exporter/

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2017 19:15 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
RIP

Obrazek

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 wrz 2017 18:10 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2017 20:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2740
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lis 2017 23:35 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1336
Nivellen napisał(a):
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?


Niech opublikuje jako porzucony projekt :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2017 10:41 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2273
Lokalizacja: Łódź
Pytanie za 100. pkt.: czy można używać w samej grze (Thief2.exe) komend typu ai_aware_of_player, latania i tym podobnych? Najlepiej gdyby dało się je przypisać do klawiszy, tak jak to robię w TDM. Potrzebuję sprawdzić kilka rzeczy w różnych OMkach, a nie mam czasu ich przechodzić od zera.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2017 13:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
We właściwej grze nie, ale możesz OMki odpalić z Dromeda.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017 02:25 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
Chodziło bardziej o brak aktywności w temacie.
Moja druga misja jeszcze nie porzucona ale postępy mierne. Dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy trochę nad nią popracowałem. Może wrócę z jakimś pytaniem, chociaż nim tutaj ktoś odpowie to na ttlg już dwie strony encyklopedycznych wpisów na temat zagadnienia. Tak czy siak, może zostanie dla potomnych.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017 22:15 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
Ok to pytanie.

Wczytuje zapisany plik vbr z multibrushem z innego mojego pliku mis. Nie zmieniam jego pozycji. Jednak i tak dopasowanie tekstur poprzestawiane ze względu na drobne zmiany koordynatorów. Musiałbym spędzić kilka godzin na korekcie. Da się jakoś wczytać multibrusha by wszystko było idealnie dopasowane jak w pierwowzorze, bez zmian w pozycjach XYZ?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2017 12:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Odpowiedziałbym, ale widzę, że dostałeś już odpowiedź na TTLG.
Działa?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2017 12:29 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 486
Tak, a o AlignExt nawet nie wiedziałem. Przyjemna opcja by przypisywać pozycję tekstury do brusha a nie parametrów XYZ w przestrzeni. To było od początku czy dodał to któryś patch New Darka?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2017 17:11 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2425
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ta opcja została dodana w pierwszym New Darku (1.19).

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 996 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40

Teraz jest 11 gru 2017 06:44


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: