Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 cze 2018 18:32 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2454
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
O, nie wiedziałem, że Volca powrócił do tego projektu.
Cel jest praktycznie niemożliwy do osiągnięcia, ale kto wie... Oprócz ilości pracy i stopnia skomplikowania, problemem tego projektu może być znalezienie balansu pomiędzy supportem tego, co istnieje (czyli możliwość gry w stare misje na nowym silniku) a wprowadzeniem nowych ficzersów. Bo jeśli te nie będą możliwe, to po co w ogóle się za to zabierać?

Osobiście wolałbym zobaczyć zupełnie nowy, odświeżony edytor, w którym by się pracowało jak w normalnym współczesnym edytorze, a nie czymś napisanym na kolanie (przez uzdolnione bestie, ale ciągle na kolanie).

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2018 12:14 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Trzeba ogromnej cierpliwości i samozaparcia, żeby skończyć coś takiego. Tym niemniej też wydaje mi się, że w tym momencie najwięcej pomogłoby wydanie mocno przebudowanego edytora. Nikt nie oczekuje cudów rodem z Unreal Engine, ale w tym momencie nawet DarkRadiant jawi się jako super wygodny w porównaniu z Dromedem.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Teraz jest 22 paź 2018 07:43


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: