Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sty 2010 23:09 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
hehe (ale mi dziś wesoło ;) ) Speed Tree jest za darmo i współpracuje z UDK. Po prostu nie pozwala na eksport do innych formatów (czytaj: innych programów). Można spokojnie zachować projekt i przenieść go do UE, tutaj nie ma ograniczeń. :-D

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2010 00:06 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Czyli jedyne wyjście to wymodelować drzewko, wstawić do UDK, a potem próbować to jakoś wyeksportować. Albo robić w Blenderze samemu, patrząc na model :tar

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2010 00:12 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3656
Czy macie działający skrypt do eksportu z blendera do formatu 3dmax? Ten który jest załączony do blendera niby działa, ale efeky jego pracy jest mizerny. Gdy próbuję dokonać konwersji tego pliku do format do dromeda to wyskakują błędy. Dokładnie mówiąc błąd wyskakuje gdy konwertuję plik *.e do *.bin

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać. Kanalia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2010 18:39 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
Obrazek

nDo - nowy skrypt do Photoshopa służący do tworzenia normal mapek.

Pobierz: http://cgted.com/nDo.zip
Strona domowa: http://www.cgted.com (niestety wymaga instalacji Silverlight)
Tutoriale: http://philipk.net/tutorials/ndo/ndo.html

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2011 22:15 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
*New* NVIDIA Plug-ins (ver. 8.5) for Adobe Photoshop ;)

http://developer.nvidia.com/object/phot ... ugins.html

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2011 16:45 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2008 18:31
Posty: 19
A ma ktoś może 3dstobin? bo jakoś nie mogę znależć...

_________________

Obrazek

http://www.youtube.com/jaszq06 - Mój kanał na YouTube



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2011 17:29 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2736
Częstuj się :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2015 22:22 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Temat dawno był nie odświeżany, a jednak z biegiem lat sporo się zmieniło, stąd pozwólcie, że dodam kilka darmowych rzeczy, bez których się nie obywam przy modelowaniu.

1) xNormal– wszechstronne narzędzie do wypalania AO, normali i innych mapek przy systemie pracy high->low poly. Właściwie skonfigurowany zastępuje funkcję typu Render to texture w programach do modelowania. Przede wszystkim dlatego, że skutecznie korzysta z procesora jak i rdzeni karty graficznej. W efekcie wypalanie tekstur w 3dsmaksie, które zajmowało 15 minut, tutaj zajmuje trzy (!). Na zachętę dość szczegółowe omówienie programu: https://youtu.be/5n8XsbrUxNI

2) MeshLab – zaawansowany program do redukcji polygonów i optymalizacji siatki meshy. Używam go najczęściej wtedy, gdy robię bardziej "organiczny" model, np. ruiny czy skały, i nie wiem do końca jak będzie wyglądał finalny model low-poly, dopóki nie zrobię wersji hi. Za pomocą tego programu mogę zredukować liczbę polygonów z np. 500 tys. do 1000, zrobić unwrap wersji low-poly, a na końcu przepalić AO i normalkę w xNormalu.

3) nJob (tylko T3Ed, DarkRadiant) – ogólnie jestem zwolennikiem ręcznego polerowania normalek i pełnej kontroli nad całym procesem, bo wiem jak dobre to daje wyniki. Tym niemniej, jeśli potrzebujecie wygenerować coś na szybko, nie lubicie Photoshopa (nDo), a cena za CrazyBumpa jest dla was "crazy" (100 USD minimum), to ten prościutki program będzie w sam raz. Jest szybki, robi normalki na podstawie tekstur wklejanych ze schowka, więc nie trzeba tworzyć plików pośrednich. Do błyskawicznego prototypowania materiałów i dalszych eksperymentów jest jak znalazł.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2016 15:16 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 462
GoalMaster by R Soul.

TOW przechodzi do lamusa. GoalMaster jest bezbłędny.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Teraz jest 25 wrz 2017 19:35


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: