dzwięki
Moderator: peter_spy
dzwięki
Dzięki timon za pomoc z tymi talerzami pomogło( tak samo zrobiłem z butelkami).Mam jeszcze jedno pytanko do ciebie(bo chyba jesteś najaktywniejszy)a w zasadzie dwa pytanka.chciałem umieścić w skrzynce jakiejś złoto i nie wiem jak to zrobić.po drugie to nie wiem jak umieścić dzźięki na przykład jak misja się rozpoczyna
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: dzwięki
To może ja
Umieść to co chcesz mieć w skrzynce w BlueRoom (pokój niedostępny dla gracza), i połącz linkiem Contains:
From: Nr szkrzynki To: Nr fantu
Dźwięki? Musisz ustawić Marker w miejscu gdzie ma się wydobywać dźwięk, dodać mu atrybut A->AmbientHacked...
A wogóle to zajrzyj do tutoriala...
Tu masz linka do tutoriali na TheCircle:
http://www.thief-thecircle.com/dromed/n ... Var=SOUND1
Umieść to co chcesz mieć w skrzynce w BlueRoom (pokój niedostępny dla gracza), i połącz linkiem Contains:
From: Nr szkrzynki To: Nr fantu
Dźwięki? Musisz ustawić Marker w miejscu gdzie ma się wydobywać dźwięk, dodać mu atrybut A->AmbientHacked...
A wogóle to zajrzyj do tutoriala...
Tu masz linka do tutoriali na TheCircle:
http://www.thief-thecircle.com/dromed/n ... Var=SOUND1
Brothers in arms & beer...
Re: dzwięki
RTFM
ad 1
1/utwórz obiekt złoto np GoldNugget, będzie on miał numer X
2/utwórz obiekt skrzynka np : Footlocker , będzie ona miała numer Y
3/Zaznaczasz skrzynkę klikni przycisk link.
4/ w nowootwartym okienku naciśnij add. i wpisuj
we flavor: wybierz contains ( patrz uwaga końcowa )
we from : numer X
w do : numer Y
Ok, Ok
Masz skrzynkę zawierająca złoto.
Jak wejdziesz w tryb gry i frobniesz skrzynkę to złoto znajdzie się w twojej kieszeni. Jeżeli nie .... to znaczy że nie przeczytałeś manuala Xysia na temat ożywiania Garretta
Uwaga końcowa :
a/
Uwaga nie wybierz przez przypadek linku ~contains . Ten link to "negatyw" naszego linku. Dromed tworzy go automatycznie od obiektu Y do X czyli w przeciwnym kierunku niż my. Przydają się te linki w momencie kiedy musisz przypominać sobie "jak to zrobiłeś" lub gdy "badasz" cudzą misję.
b/
Obiekty mogą nosić indywidualne nazwy , np. nasz obiekt X mogłeś nazwać ZlotoPanaJasia i wtedy zamiast numerku można wpisać właśnie tę nazwe.
ad 2
1/Nakładasz roombrusze w misji ( jak patrz manual )
2/ tworzysz obiekt ambientsound ( jest w gałązce fnord, ma numerek -131 )
otwierasz propertis klikasz add, wyszukujesz
A->AmbientHacked i wpisujesz
w pole SchemaName nazwę dźwięku ( patrz dalej ),
w pole radius z jakie odległości ma zadziałać ten ambient,
w pole Flags np Enviromental ( przetestuj tez inne )
Nazwy dżwięków masz w :
Object->Sound->Schema->Ambients. Musisz sobie odczytać nazwę interesującego dźwieku i wpisac w pole SchemaName
Uwaga niektóre ambienty "same niechcą grać"
Aby usłyszeć coś musisz "przeliczyć misję" Jak ? Już wiesz - czytaj u Xysia
EDIT :
Ja tu sie męcze a tu ktoś umieszcz proste podpowiedzi
ad 1
1/utwórz obiekt złoto np GoldNugget, będzie on miał numer X
2/utwórz obiekt skrzynka np : Footlocker , będzie ona miała numer Y
3/Zaznaczasz skrzynkę klikni przycisk link.
4/ w nowootwartym okienku naciśnij add. i wpisuj
we flavor: wybierz contains ( patrz uwaga końcowa )
we from : numer X
w do : numer Y
Ok, Ok
Masz skrzynkę zawierająca złoto.
Jak wejdziesz w tryb gry i frobniesz skrzynkę to złoto znajdzie się w twojej kieszeni. Jeżeli nie .... to znaczy że nie przeczytałeś manuala Xysia na temat ożywiania Garretta
Uwaga końcowa :
a/
Uwaga nie wybierz przez przypadek linku ~contains . Ten link to "negatyw" naszego linku. Dromed tworzy go automatycznie od obiektu Y do X czyli w przeciwnym kierunku niż my. Przydają się te linki w momencie kiedy musisz przypominać sobie "jak to zrobiłeś" lub gdy "badasz" cudzą misję.
b/
Obiekty mogą nosić indywidualne nazwy , np. nasz obiekt X mogłeś nazwać ZlotoPanaJasia i wtedy zamiast numerku można wpisać właśnie tę nazwe.
ad 2
1/Nakładasz roombrusze w misji ( jak patrz manual )
2/ tworzysz obiekt ambientsound ( jest w gałązce fnord, ma numerek -131 )
otwierasz propertis klikasz add, wyszukujesz
A->AmbientHacked i wpisujesz
w pole SchemaName nazwę dźwięku ( patrz dalej ),
w pole radius z jakie odległości ma zadziałać ten ambient,
w pole Flags np Enviromental ( przetestuj tez inne )
Nazwy dżwięków masz w :
Object->Sound->Schema->Ambients. Musisz sobie odczytać nazwę interesującego dźwieku i wpisac w pole SchemaName
Uwaga niektóre ambienty "same niechcą grać"
Aby usłyszeć coś musisz "przeliczyć misję" Jak ? Już wiesz - czytaj u Xysia
► Pokaż Spoiler
Ja tu sie męcze a tu ktoś umieszcz proste podpowiedzi
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: dzwięki
dzięki za pomoc
Re: dzwięki
Ale za to wyczerpujące Ostatnio zawiodłem się trochę na tutorialu Spike 14's , przy opisie zastosowań dla SpotLightPoint. Napisał o możliwości uzyskania cienia, przez wpisanie ujemnej wartości dla "Light".timon pisze: Ja tu sie męcze a tu ktoś umieszcz proste podpowiedzi
Kombinowałem na różne sposoby, ale jedyne co można uzyskać to "efekt cienia" w krysztale widzialności Garretta. A mnie się marzyły takie ciekawe smoliste cienie na posadzkach
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: dzwięki
Polecenie :ambient x1 x2 x3 w polu komend pomoże. Czym niższe wartości tym ciemniej.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: dzwięki
Mam pytanie. Czy da się stworzyć jednoplikowy podkład dźwiękowy dłuższy niż 1min 30sek? Ja taki plik mam, ale grana jest tylko jego pierwsza półtora minutowa część. Jest to muzyka, więc na mniejsze ambienty złożone potem w schemat który odtwarza losowo niebardzo by pasowało
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja