DROMEDKA: tekst na ekranie.

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: Bukary »

W początkowej sekwencji OCOD na ekranie komputera (już podczas rozgrywki) pojawia się kilka razy tekst.
Jak uzyskać taki efekt? 8)
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: Vk »

Ja właśnie się Ciebie o to pytałem już kilkakrotnie, jak zrobić tak, jak zrobiłeś w OCOD, żeby jakby Garrett zaczynał śnić i żeby mu się przyśniła ta lokacja którą zrobiłem i żeby się wyświetlał tekst. I naprawdę się nie obrażę jak mi wreszcie odpowiesz :)
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: timon »

konwersacja w której jakiś osobnik frobuje plaque

PS Szczegóły w nadchodzącym tutorialu :wink:
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: Vk »

Żeby stowrzyć tekst na ekranie trzeba mieć dwóch aktorów i coś na czym da się pisać. Aktorami są:
-Bound trigher (nazwijmy go intro_trig) oraz zwykły marker (nazwijmy go 1stACT), a coś na czym da się pisać to zwykła plakietka, czymś czymś są podpisane wazy w muzeach :)
Okej mamy aktorów to do roboty:
Dajemy linka od intro_trig do 1stACT z flavorem ControlDevice. Zamiemy się teraz drugim aktorem - 1stACT. Jemu trzeba nadać właściwości:
- add==>AI==>conversation==>conversation
-add--->s-->scripts i w pierwszym polu wpisujemy TrapConverse

No to aktorów mamy za sobą teraz tekst. Wypada teraz połączyć ten tekst ktory juz mamy z:
FrogBeast. Nazywamy sobie jakoś ładnie ten objekt np: żabka ;)
Teraz tworzymy ten tekst. Czyli dodajemy plakietkę:
np:FloorPlague
No i oczywiście we właściwościach FloorPlague podajemy miejsce gdzie jest tekst, ale to już oczywiste :)
Łączymy teraz żabkę z 1stACT przez AiConversationActor.

Dobrze :?:
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: Vk »

Hehe Timon chyba o tym samym napisałem co chciałeś napisać w nadchodzącym tutorialu :D
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.

Post autor: Vk »

No to jak dobra ta odpowiedź czy nie?? :roll:
ODPOWIEDZ