Błędy w DROMEDzie

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
tomaszr
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 25 października 2005, 15:56
Lokalizacja: Bytow

Błędy w DROMEDzie

Post autor: tomaszr »

Ja mam taki jeden błąd, robię sobie misję i chcę wstawić strażnika jakiegoś swordmana, włączam ALT i G uruchamia się gra i wyskakuje błąd na czarnym tle niewiem co on znaczy:!: co mam zrobić:?: (oto on)
obraz można pobrać tutaj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Flack »

Rozwiazanie jest banalnie proste! To jest dosc typowo spotykany blad!

On a cette erreur quand on vient de construire de nouvelles salles avec leurs rooms autour et qu'on n'a pas mis le compute pathfinding et le build room database à jour. En particulier si on se sert du persistant player position pour aller dans une de ces salles.

Pour s'en débarrasser, une recette trouvée sur le forum ttlg :
1. taper "rooms_build" dans la boite de commandes
2. build room database
3. build AI room database
4. compute pathfinding database
5. optimize (juste pour le plaisir)
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
tomaszr
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 25 października 2005, 15:56
Lokalizacja: Bytow

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: tomaszr »

Flack pisze:Rozwiazanie jest banalnie proste! To jest dosc typowo spotykany blad!

On a cette erreur quand on vient de construire de nouvelles salles avec leurs rooms autour et qu'on n'a pas mis le compute pathfinding et le build room database à jour. En particulier si on se sert du persistant player position pour aller dans une de ces salles.

Pour s'en débarrasser, une recette trouvée sur le forum ttlg :
1. taper "rooms_build" dans la boite de commandes
2. build room database
3. build AI room database
4. compute pathfinding database
5. optimize (juste pour le plaisir)
Troche jaśniej i po polsku
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Bandit »

Jeśli dobrze zrozumiałem :-) to chodzi o przebudowanie misji a w podpunktach jest wymienione, co w skład takiej przebudowy wchodzi. Jeśli tego jeszcze nie wiesz to znaczy ze nie uruchomiłeś jeszcze ani jednej własnej misji...
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Gregorius »

Wystarczy "compute pathfinding database", "Build room database" albo "Build AI room database".
A najlepiej wszystko po kolei...
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
tomaszr
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 25 października 2005, 15:56
Lokalizacja: Bytow

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: tomaszr »

A poco ale lepiej to zrobię.
Awatar użytkownika
tomaszr
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 25 października 2005, 15:56
Lokalizacja: Bytow

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: tomaszr »

Gregorius pisze:Wystarczy "compute pathfinding database"
A gdzie ja mam znaleść to "compute pathfinding database"
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Gregorius »

tomaszr pisze:A gdzie ja mam znaleść to "compute pathfinding database"
Opcja w menu:
Tools->Compute pathfinding database
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2005, 11:57 przez Gregorius, łącznie zmieniany 1 raz.
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: timon »

tomaszr pisze: A gdzie ja mam znaleść to "compute pathfinding database"
W dromedzie.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
tomaszr
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 25 października 2005, 15:56
Lokalizacja: Bytow

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: tomaszr »

timon pisze:W dromedzie.
Może troche dokładniej :?
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Flack »

Dans la barre de menu, cliquez sur Tools, puis sur Compute Pathfinding Database.

Avant de passer à la suite, prenez soin d’enregistrer votre niveau. C’est plus prudent, vous allez découvrir pourquoi…
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: timon »

tomaszr pisze:
timon pisze:W dromedzie.
Może troche dokładniej :?
W menu tools.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Błędy w DROMEDzie

Post autor: Bandit »

tomaszr pisze:Może troche dokładniej
Może trochę dokładniej czytaj i pisz posty!
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ