To spróbuj drzwiom dodać właściwość Renderer -> Runtime Object Shadow.Przemek557 pisze:nie zmienia mi się kryształ ukrycia jak stoję pod drzwiami
Ty wiesz, ja wiem i parę innych osób na tym forum wie, że w Twojej misji będą drzwi w połowie materialne a w połowie "duchowe". Do czasu wydania misji być może o tym zapomnimy, a na pewno nikt z innych grających osób nie będzie miał tego świadomości. Komu przyjdzie do głowy np. rzucić skrzynką przez drzwi? A nawet, jeśli ktoś wie, że jest coś nie tak z drzwiami, to po co miałby cheatować. Natomiast fakt, że strzała przeleci pomiędzy kratami może wpłynąć pozytywnie na grę.Juliusz pisze:żeby objekty przez nie nieprzelatywały
No, ale jeśli chcesz być perfekcjonistą (pamiętaj, że to straaaaaaasznie wydłuża skończenie misji w Dromedzie ), to można ew. pokombinować, żeby w momencie zamknięcia drzwi pojawiały się niewidoczne obiekty, które niejako uzupełniały by brakującą materialną część drzwi. Ale czy warto się męczyć o taką pierdołkę...?