Strona 1 z 1

NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 17 maja 2006, 22:55
autor: BodomChild
Dopiero zaczynam z DromEdem i jeszcze mało wiem. Jest taki problem: zrobiłem sobie taką fajną małą misję w zamku rozgrywającą się zimą, nawet mi się podoba :-).
Mam już wszystkie cele misji i take duperele jak Portalizacja, oświetlenie, room database, AI database, Pathfinding database, jak wchodzę w tryb gry wszystko działa bez zarzutu. Jednak kiedy wchodzę do gry przez DarkLoadera niby wszystko jest ok. tyle tylko, że kryształ widoczności nie działa a wrogowie stoją jak jakieś kukły. Jak ich ożywić ???!!!!! Help !!!!

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 17 maja 2006, 23:25
autor: timon
1.
wpisz w polu komend
script_load convict
script_load gen
2.
do markera gracza dodaj script:Victorycheck
3.
Przelicz misję.

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 17 maja 2006, 23:42
autor: Juliusz
BodomChild pisze:Jest taki problem: zrobiłem sobie taką fajną małą misję w zamku rozgrywającą się zimą, nawet mi się podoba Hihi.
Też bym chciał mieć takie problemy - szczególnie gdy "dopiero zaczynałem z DromEdem i jeszcze mało wiedziałem"... ;) :)

Zapodaj jakieś screeny, bom ciekaw...

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 18 maja 2006, 07:24
autor: Nivellen
BodomChild pisze:Dopiero zaczynam z DromEdem (...)
Nie wiem co się dzieje, ale coraz więcej "młodych złodziei" zabiera się za dromedzenie. Czyżby wysyp talentów po edycji Thiefa w CDA? Tak czy nie, może kilku pozostanie na dłużej...
BodomChild -> nie daj się długo prosić, pokaż jakieś zrzuty.

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 18 maja 2006, 16:10
autor: Przemek557
Nivellen pisze:BodomChild -> nie daj się długo prosić, pokaż jakieś zrzuty.
Juliusz pisze:Zapodaj jakieś screeny, bom ciekaw...
Właśnie, my chcemy screeny!! ;)

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]
P.S. Mó setny post!! :shoot: :prz

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 22 maja 2006, 16:23
autor: Frodo
Mam podobny problem.Gdy odpalam misje w dromedzie wszystko jest ok, ale kiedy próbuje uruchomić ją w darkloaderze strażnicy stoją jak kukły.Script do markera dopisany , convict i gen dodany.Macie pomysł ,czym jeszcze może to być spowodowane?

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 26 maja 2006, 18:35
autor: BodomChild
Naprawdę chcecie obejrzeć screeny z mojej misji ?! :-D .

Oczywiście, że mogę je pokazać. Może nawet mam je na dysku, jeśli nie, to obiecuję, że zamieszczę jak najszybciej.

Aha, i jeszcze jedno.
timon pisze:1.
wpisz w polu komend
script_load convict
script_load gen
2.
do markera gracza dodaj script:Victorycheck
3.
Przelicz misję.
Właśnie o to chodzi, że zrobiłem to wszystko i nic. Ale zainstalowałem już sobie DromEd w wersji 1.18, więc może teraz będzie lepiej.

[ Dodano: Pią 26 Maj, 2006 21:45 ]
Obiecałem, więc zamieszczam, parę screenów z mojej małej misji. Napiszcie co o nich sądzicie, będę wdzięczny ;) .

Na początek tylko cztery, bo tylko tyle moge wstawić, jak się wam spodobają to mogę wstawić więcej. :)

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 27 maja 2006, 19:40
autor: Paweuek
Oj paaaaanie :-D Widać waść żeście początkujący ;) Musisz używać siatki, bo potem widać bardzo brzydkie przesunięcie brushy [ j.w.: dywan się zapadł, a w śniegu widać rysę ]. Tekstury w kilku miejscach nie pasują a gdzieniegdzie są źle wyskalowane i nie przesunięte. Pracuj, pracuj, pracuj...

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 27 maja 2006, 19:59
autor: BodomChild
Aha, rzeczywiście ten zapadnięty dywan i rysa w śniegu wyglądają paskudnie ;) . Dzięki za wskazówki !

A tak w ogóle to z tym początkującym trochę przesadziłem bo bawię się z DromEdem już grubo ponad rok. Ale nadal uważam, że mało umiem, co widać na screenach ;) .

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 28 maja 2006, 10:03
autor: Juliusz
Całkiem zgrabne, podobne wizualnie do OMek. Przydałoby się jednak powyrównywać niektóre tekstury (np. drewnianych paneli wzdłuż ścian). No, a poza tym, to dzisiaj oryginalne tekstury już nie trzymają poziomu. Polecam wykorzystywać jakieś teksturki stworzone przez fanów.
Aha - no i te przyciężkawe piwniczne kamienne mury w wiktoriańskiej jadalni trochę nie pasują... A na podwórzu bym pododawał jakieś zaspy śnieżne wzdłuż ścieżki i w narożnikach, żeby nie było tak prostokątnie i pusto.

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 28 maja 2006, 11:17
autor: Przemek557
w saloniku rzeczywiście trochę zapadnięty, ale tak to wszystko ok, bardzo mi się podoba :) :) . No i wtym salonie jak z kominka wypadnie iskra to zrobi dziurę w dywanie ;) Jeśli reszta misji jest tak fajna jak na screenach(bo ja bym umieszczał tylko najlepsze miejsca), to misja będzie bardzo fajna.

P.S. Wie ktoś skąd można ściągnąć jakieś fajne, klimatyczne ambientsoundy??

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 28 maja 2006, 16:44
autor: BodomChild
Jak chcecie to mogę pokazać więcej. Ta misja jest jeszcze nieukończona, co do zasp śnieżnych, to sam miałem takie zrobić, na razie nie miałem czasu nic grzebać i ta moja mapka cały czas czeka aż ją dokończę.
Te "piwniczne mury" w jadalni, chciałem, żeby właśnie nie wyglądało tak cukierkowo, ale może poszukam jakichś innych tekstur, np. w internecie jak mi radzicie.

No i może ktoś mi w końcu napisze co z tymi strażnikami i kryształem ukrycia, bo jeśli tego nie będę wiedział to z misji nici :( .

Re: NIERUCHOMI STRAŻNICY

: 28 maja 2006, 20:52
autor: Przemek557
A nie masz ustawione AI sleep all?? Spróbuj dać AI wake all. Ale nie wyjaśnia to szopki z kryształem ukrycia....

P.S. Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!! Chcemy więcej screenów!!

[ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 ]
Acha i jeszcze jedno ;)
BodomChild pisze:No i może ktoś mi w końcu napisze co z tymi strażnikami i kryształem ukrycia, bo jeśli tego nie będę wiedział to z misji nici .
Nie bój się. Nie było na tym forum kłopotu którego Timon, Juliusz, Paweuek i reszta nie mogliby rozwiązać.....