Strona 2 z 2

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lutego 2007, 00:28
autor: Kapitan Smith
Jeszcze tylko niech chodzą tam znajome puppety i będzie dobrze :-D (joke)

Teksturki palce lizać... Jednak nie tylko tym się żyje. Musimy pamiętać też, że nie stanie się hitem misja, którą przejdziemy w pięć minut (choć znając autora tak nie będzie). Dodatkowo powinny nas ucieszyć dobre efekty specjalne. Nie mówię tu od razu o trzęsieniach ziemi, ale coś by się przydało. Choć na razie to tylko zapowiedź, pewnie już czeka na tę misję tysiące ludzi na całym świecie i oby to nie spowodowało nagłego spadku jakości misji (czyt. woda sodowa uderzyła do głowy) jednak uważam, że to nie ten adres. Sliptip jest doświadczonym projektantem i z pewnością da sobie radę. Jednak zgodzę się z opinią Yandrosa- te screeny wyglądają jak zdjęcia (podróba? ;) ) co z pewnością wpłynie na urok misji. Jak wiemy Sliptip słynie z doskonałego i solidnego przygotowania i dobierania tekstur. Tutaj jest podobnie. Miejmy nadzieję, że zawsze będzie podobnie.
Przed premierą zawsze bardzo uważam oceniając mające się ukazać misje i tutaj będzie podobnie. Na razie piątka z plusem. Czy będzie więcej? Oto jest pytanie.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lutego 2007, 10:11
autor: marek
O_O
wygląda cudownie - i zadam tutaj pytanie, które zadałem odnośnie "misji zamkowej": czy to jest aby na pewno Thief2?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 17 lutego 2007, 23:20
autor: Nivellen
Piękny kawał roboty, Sliptip ma w swoich projektach unikalne podejście do kwestii architektury. Efekty jego pracy są bardzo widowiskowe i jednocześnie wierne dawnym stylom i zasadom budowania. To jest to co lubię :-D
Jak zwykle rozpieszcza nas pięknie dobranym światłem, które w jego misjach buduje nastrój równie dobrze jak dźwięk. Dołączam do czekających 8-)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 26 lutego 2007, 22:20
autor: Juliusz
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost1561844

Kolejna porcja ładnych screenów z Dromeda. Może to nie przełom, ale dobrze wykonane.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 28 marca 2007, 23:24
autor: Kapitan Smith
Z tego co słyszałem trwają prace nad sequelem mojego ulubionego Deceptive Perceptions. Yandros, autor, pracuje obecnie nad dziesięcioma Fanmisjami (wszystkie T2) i w wypowiedzi z października 2006 roku pilnie prosi o pomoc. Ciekawe czy jeszcze aktualne :?: :))
Swoją drogą ciekaw jestem aktualności informacji w temacie o nadchodzących fanmisjach ( http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=109278 ). Ostatni update 10 marca... Na liście mamy już dokładnie stu autorów, a misji przygotowywanych przez nich jest ze dwa, trzy razy więcej. To dobrze wróży na przyszłość 8-)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 15 lipca 2007, 18:54
autor: Marzec
Czy udało się komuś może zrobić, żeby Garrett dzierżył w grze młot? Spotkałem się tylko z badylcem i sztyletem. Gdyby była taka możliwość dokończyłbym moją fanmisję :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 15 lipca 2007, 21:59
autor: Juliusz
Jeśli chcesz tylko wizualnie podmienić miecz na młot, to to się da zrobić. Natomiast jeśli chcesz mieć inne animacje to... lepiej okroj swoje plany.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 15 lipca 2007, 23:49
autor: Marzec
Chcę go po prostu wstawić zamiast miecza do ręki Garretta. Tak samo było w wypadku "badylca", był zamiast pałki. Czy to jest podmianka wizualna? :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lipca 2007, 00:23
autor: Juliusz
Tak, coś takiego jest możliwe. Sam kiedyś coś podobnego zrobiłem dla kogoś - jakiś dziwny miecz oraz morgensztern.

A swoją drogą - co to jest badylec?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lipca 2007, 01:02
autor: Marzec
Raczej nie badylec a drewniany kijek :-D
Gdyby udało Ci się zrobić hammer dla Garretta, taki jak mają Hammeryci, tak samo jak zrobiłeś poprzednie dwie bronie to zapewniam Cię, że dobrze bym to wykorzystał :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lipca 2007, 09:48
autor: Edversion
Podmiana broni wystąpiła w Draculi (przynajmniej w pierwszej części). Zamiast pałki był młot, a zamiast normalnego mieczu jakiś ozdabiany lub pika.

Chociaż walka młotem ze strażnikiem, który zadawał tylko jedno obrażenie (jak pałka) lekko mnie denerwowałą.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lipca 2007, 23:42
autor: Juliusz
Gdyby udało Ci się zrobić hammer dla Garretta, taki jak mają Hammeryci, tak samo jak zrobiłeś poprzednie dwie bronie to zapewniam Cię, że dobrze bym to wykorzystał Smile
W to nie wątpię, ale nie mam teraz czasu niestety na takie zabawy. Jeśli nie chcesz maczać palców samemu w programie do modelowania to może popytaj na TTLG - tam jest więcej zapaleńców. To jest robota na 1 dzień. Albo zajrzyj do misji, o której wspomina Edversion - może tam jest młot, o który Tobie chodzi i tylko wystarczy spytać się autora o pozwolenie.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 11 września 2007, 10:49
autor: Shadow
Czy coś wiadomo w temacie tych rewelacyjnych screenów ? Czy powstała już fanmisja ? Przechadzanie się w tak pięknych okolicznościach architektury byłoby niezwykłym przeżyciem :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 19 grudnia 2007, 23:07
autor: Marzec
Słuchajcie, ja nie wiem. Ja zaczynałem swoją przygodę od Dromeda 1 i teraz robię tylko na dwójce. Zainstalowałem sobie Dromeda 1 na Goldzie z Antologii bo muszę coś podejrzeć w jednej misji... Wywala jednak komunikat, żebym włożył CD #2 do napędu... a ja takiej do Thiefa Gold nie mam ;| Mam tylko DVD Antologii... Jak to obejść? :(

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 19 grudnia 2007, 23:37
autor: eLPeeS
Klikaj "kontynuuj", "ignoruj", "dalej" czy co tam jest aż wskoczy ;)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 20 grudnia 2007, 21:41
autor: Marzec
Tak jest w wypadku Dromeda 2, ale w wypadku Dromeda 1 to nie działa. Klikam, pojawia się cały czas ponownie i to tak kilkadziesiąt razy. Więcej nie było sensu. Chyba muszę zainstalować stary DP i na niego dromed...

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 29 grudnia 2007, 10:10
autor: peter_spy
Pewnie już widzieliście, ale Lady Rowenna zaszczyciła nas swoją mini-kampanią, która wygląda naprawdę świetnie: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=110510

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 10 lipca 2008, 16:59
autor: Marzec
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dromed

Trochę mnie śmieszy artykuł napisany na wikipedii :roll: Mógłby to ktoś poprawić? Bo nie mam siły :roll:

Pragnę zauważyć, że artykuł dodałem ja ;) bardzo dawno temu, jednak ktoś pozwolił sobie go pozmieniać :|
Link do pierwszej (mojej) wersji:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... id=6501395

Ja napisałem, że modeli obiektów nie można EDYTOWAĆ w Dromedzie, natomiast ktoś poprawił to zdanie na mówiące, że modeli nie można zmieniać :shock: Jest jeszcze parę elementów, w których osoba edytująca mój artykuł wykazała się niewiedzą o Dromedzie i tupeciarstwem ;) - "wiem więcej od ciebie i cię poprawię".

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 10 lipca 2008, 21:14
autor: Nivellen
U dołu strony jest jedynie ostatnia data modyfikacji strony 30 sierpnia 2007r. Na mój gust, pisał to ktoś kompletnie nie mający rozeznania w temacie. Napisał np. "(...)Nie można zmienić tekstury obiektu (oprócz obiektów sterowanych AI czyli postacie)" :!: Po stylu w jakim ten tekst jest napisany, można śmiało stwierdzić, że został stworzony przez jakiegoś bardzo młodego entuzjastę DromEda, nie do końca orientującego się w jego możliwościach, oraz specyfice pracy przy tworzeniu FM do Thiefa.
Myślę, że powinieneś sam poprawić/uzupełnić swój artykuł, nie przejmując się wcale tym "tupeciarstwem", dodaj jeszcze link do naszego forum ;)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 12 lipca 2008, 01:16
autor: Nivellen
Jeśli ktoś z Was używa takiego "ustrojstwa" jak RocketDock, zapewne wiele razy rozczarował się, chcąc dopasować ikonkę do swojego ulubionego programu. Znam ten ból i postanowiłem temu zaradzić (w ramach tego tematu :)) ) Zrobiłem trzy różne ikonki do zastosowania głównie jako skrót do Dromeda, ale z powodzeniem również do Thiefa 2.

Link do pobrania ikon ze stronki RocketDock'a :jez

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 16 lipca 2008, 20:43
autor: Juliusz
Trochę mnie śmieszy artykuł napisany na wikipedii
Ja się zastanawiam, dla kogo ten artykuł w ogóle został napisany. Dla ludzi nie mających pojęcia na czym polega tworzenie poziomów do gier? Myślisz, że ktoś taki będzie sprawdzał czym jest Dromed?!? W życiu nie natknie się na to słowo.
Dlaczego nie napiszesz czegoś dla ludzi zainteresowanych tworzeniem leveli? Może podaj kilka istotnych informacji, czym ten edytor wyróżnia się w stosunku do innych edytorów. Trochę informacji o możliwościach silnika (bo to się wiąże przecież) oraz jakieś screeny.
Informacje w tym artykule są na tyle ogólne, że można by je powielić dla kilkudziesięciu innych edytorów do gier.