Strona 2 z 2
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lutego 2007, 00:28
autor: Kapitan Smith
Jeszcze tylko niech chodzą tam znajome
puppety i będzie dobrze
(joke)
Teksturki palce lizać... Jednak nie tylko tym się żyje. Musimy pamiętać też, że nie stanie się hitem misja, którą przejdziemy w pięć minut (choć znając autora tak nie będzie). Dodatkowo powinny nas ucieszyć dobre efekty specjalne. Nie mówię tu od razu o trzęsieniach ziemi, ale coś by się przydało. Choć na razie to tylko zapowiedź, pewnie już czeka na tę misję tysiące ludzi na całym świecie i oby to nie spowodowało nagłego spadku jakości misji (czyt. woda sodowa uderzyła do głowy) jednak uważam, że to nie ten adres. Sliptip jest doświadczonym projektantem i z pewnością da sobie radę. Jednak zgodzę się z opinią Yandrosa- te screeny wyglądają jak zdjęcia (podróba?
) co z pewnością wpłynie na urok misji. Jak wiemy Sliptip słynie z doskonałego i solidnego przygotowania i dobierania tekstur. Tutaj jest podobnie. Miejmy nadzieję, że zawsze będzie podobnie.
Przed premierą zawsze bardzo uważam oceniając mające się ukazać misje i tutaj będzie podobnie. Na razie piątka z plusem. Czy będzie więcej? Oto jest pytanie.
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lutego 2007, 10:11
autor: marek
O_O
wygląda cudownie - i zadam tutaj pytanie, które zadałem odnośnie "misji zamkowej": czy to jest aby na pewno Thief2?
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 17 lutego 2007, 23:20
autor: Nivellen
Piękny kawał roboty, Sliptip ma w swoich projektach unikalne podejście do kwestii architektury. Efekty jego pracy są bardzo widowiskowe i jednocześnie wierne dawnym stylom i zasadom budowania. To jest to co lubię
Jak zwykle rozpieszcza nas pięknie dobranym światłem, które w jego misjach buduje nastrój równie dobrze jak dźwięk. Dołączam do czekających
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 26 lutego 2007, 22:20
autor: Juliusz
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost1561844
Kolejna porcja ładnych screenów z Dromeda. Może to nie przełom, ale dobrze wykonane.
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 28 marca 2007, 23:24
autor: Kapitan Smith
Z tego co słyszałem trwają prace nad sequelem mojego ulubionego
Deceptive Perceptions. Yandros, autor, pracuje obecnie nad dziesięcioma Fanmisjami (wszystkie T2) i w wypowiedzi z października 2006 roku pilnie prosi o pomoc. Ciekawe czy jeszcze aktualne
Swoją drogą ciekaw jestem aktualności informacji w temacie o nadchodzących fanmisjach (
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=109278 ). Ostatni update 10 marca... Na liście mamy już dokładnie stu autorów, a misji przygotowywanych przez nich jest ze dwa, trzy razy więcej. To dobrze wróży na przyszłość
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 15 lipca 2007, 18:54
autor: Marzec
Czy udało się komuś może zrobić, żeby Garrett dzierżył w grze młot? Spotkałem się tylko z badylcem i sztyletem. Gdyby była taka możliwość dokończyłbym moją fanmisję
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 15 lipca 2007, 21:59
autor: Juliusz
Jeśli chcesz tylko wizualnie podmienić miecz na młot, to to się da zrobić. Natomiast jeśli chcesz mieć inne animacje to... lepiej okroj swoje plany.
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 15 lipca 2007, 23:49
autor: Marzec
Chcę go po prostu wstawić zamiast miecza do ręki Garretta. Tak samo było w wypadku "badylca", był zamiast pałki. Czy to jest podmianka wizualna?
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lipca 2007, 00:23
autor: Juliusz
Tak, coś takiego jest możliwe. Sam kiedyś coś podobnego zrobiłem dla kogoś - jakiś dziwny miecz oraz morgensztern.
A swoją drogą - co to jest badylec?
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lipca 2007, 01:02
autor: Marzec
Raczej nie badylec a drewniany kijek
Gdyby udało Ci się zrobić hammer dla Garretta, taki jak mają Hammeryci, tak samo jak zrobiłeś poprzednie dwie bronie to zapewniam Cię, że dobrze bym to wykorzystał
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lipca 2007, 09:48
autor: Edversion
Podmiana broni wystąpiła w Draculi (przynajmniej w pierwszej części). Zamiast pałki był młot, a zamiast normalnego mieczu jakiś ozdabiany lub pika.
Chociaż walka młotem ze strażnikiem, który zadawał tylko jedno obrażenie (jak pałka) lekko mnie denerwowałą.
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lipca 2007, 23:42
autor: Juliusz
Gdyby udało Ci się zrobić hammer dla Garretta, taki jak mają Hammeryci, tak samo jak zrobiłeś poprzednie dwie bronie to zapewniam Cię, że dobrze bym to wykorzystał Smile
W to nie wątpię, ale nie mam teraz czasu niestety na takie zabawy. Jeśli nie chcesz maczać palców samemu w programie do modelowania to może popytaj na TTLG - tam jest więcej zapaleńców. To jest robota na 1 dzień. Albo zajrzyj do misji, o której wspomina Edversion - może tam jest młot, o który Tobie chodzi i tylko wystarczy spytać się autora o pozwolenie.
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 11 września 2007, 10:49
autor: Shadow
Czy coś wiadomo w temacie tych rewelacyjnych screenów ? Czy powstała już fanmisja ? Przechadzanie się w tak pięknych okolicznościach architektury byłoby niezwykłym przeżyciem
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 19 grudnia 2007, 23:07
autor: Marzec
Słuchajcie, ja nie wiem. Ja zaczynałem swoją przygodę od Dromeda 1 i teraz robię tylko na dwójce. Zainstalowałem sobie Dromeda 1 na Goldzie z Antologii bo muszę coś podejrzeć w jednej misji... Wywala jednak komunikat, żebym włożył CD #2 do napędu... a ja takiej do Thiefa Gold nie mam ;| Mam tylko DVD Antologii... Jak to obejść?
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 19 grudnia 2007, 23:37
autor: eLPeeS
Klikaj "kontynuuj", "ignoruj", "dalej" czy co tam jest aż wskoczy
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 20 grudnia 2007, 21:41
autor: Marzec
Tak jest w wypadku Dromeda 2, ale w wypadku Dromeda 1 to nie działa. Klikam, pojawia się cały czas ponownie i to tak kilkadziesiąt razy. Więcej nie było sensu. Chyba muszę zainstalować stary DP i na niego dromed...
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 29 grudnia 2007, 10:10
autor: peter_spy
Pewnie już widzieliście, ale Lady Rowenna zaszczyciła nas swoją mini-kampanią, która wygląda naprawdę świetnie:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=110510
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 10 lipca 2008, 16:59
autor: Marzec
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dromed
Trochę mnie śmieszy artykuł napisany na wikipedii
Mógłby to ktoś poprawić? Bo nie mam siły
Pragnę zauważyć, że artykuł dodałem ja
bardzo dawno temu, jednak ktoś pozwolił sobie go pozmieniać
Link do pierwszej (mojej) wersji:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... id=6501395
Ja napisałem, że modeli obiektów nie można EDYTOWAĆ w Dromedzie, natomiast ktoś poprawił to zdanie na mówiące, że modeli nie można zmieniać
Jest jeszcze parę elementów, w których osoba edytująca mój artykuł wykazała się niewiedzą o Dromedzie i tupeciarstwem
- "wiem więcej od ciebie i cię poprawię".
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 10 lipca 2008, 21:14
autor: Nivellen
U dołu strony jest jedynie ostatnia data modyfikacji strony 30 sierpnia 2007r. Na mój gust, pisał to ktoś kompletnie nie mający rozeznania w temacie. Napisał np. "(...)Nie można zmienić tekstury obiektu (oprócz obiektów sterowanych AI czyli postacie)"
Po stylu w jakim ten tekst jest napisany, można śmiało stwierdzić, że został stworzony przez jakiegoś bardzo młodego entuzjastę DromEda, nie do końca orientującego się w jego możliwościach, oraz specyfice pracy przy tworzeniu FM do Thiefa.
Myślę, że powinieneś sam poprawić/uzupełnić swój artykuł, nie przejmując się wcale tym "tupeciarstwem", dodaj jeszcze link do naszego forum
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 12 lipca 2008, 01:16
autor: Nivellen
Jeśli ktoś z Was używa takiego "ustrojstwa" jak RocketDock, zapewne wiele razy rozczarował się, chcąc dopasować ikonkę do swojego ulubionego programu. Znam ten ból i postanowiłem temu zaradzić (w ramach tego tematu
) Zrobiłem trzy różne ikonki do zastosowania głównie jako skrót do Dromeda, ale z powodzeniem również do Thiefa 2.
Link do
pobrania ikon ze stronki RocketDock'a
Re: DromEd wiecznie żywy!!!
: 16 lipca 2008, 20:43
autor: Juliusz
Trochę mnie śmieszy artykuł napisany na wikipedii
Ja się zastanawiam, dla kogo ten artykuł w ogóle został napisany. Dla ludzi nie mających pojęcia na czym polega tworzenie poziomów do gier? Myślisz, że ktoś taki będzie sprawdzał czym jest Dromed?!? W życiu nie natknie się na to słowo.
Dlaczego nie napiszesz czegoś dla ludzi zainteresowanych tworzeniem leveli? Może podaj kilka istotnych informacji, czym ten edytor wyróżnia się w stosunku do innych edytorów. Trochę informacji o możliwościach silnika (bo to się wiąże przecież) oraz jakieś screeny.
Informacje w tym artykule są na tyle ogólne, że można by je powielić dla kilkudziesięciu innych edytorów do gier.