Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 10 kwi 2007 19:04 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
http://www.animax.it/animax/Textures.htm

http://www.davegh.com/blade/davegh.htm

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 10 kwi 2007 21:54 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Juliusz napisał(a):
Podaję link do najlepszego serwisu z darmowymi teksturami:
http://www.cgtextures.com/

Nieźle (a nawet wspaniale!). Ja zawsze zaglądałem tu: http://mayang.com/textures/ - zrobiłem z tych textur już wiele przydatnych do gry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 16 cze 2007 17:43 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2006 09:19
Posty: 1370
Lokalizacja: Zabrze
Oto kilka zdjęć które można wykorzystać do utworzenia teksturek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Chodziło mi głównie o ten murek, który jest na pierwszym planie. Na resztę zdjęcia nie ma co liczyć!
Może to się jeszcze przyda:Obrazek
Tu nie ma żadnych praw autorskich. Brać śmiało i ładować w Dromie! :-D


Jeżeli będę kiedyś szedł zwiedzać jakiś zamek, obiecuję porobić kilka ładnych zdjęć murków i wkleje je do tego temata.

Nivellen dobrze mówi! Utwórzmy nasz własny, forumowy kącik ze zbiorem naszych teksturek. :)

Pozdrawiam,
Edversion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 16 cze 2007 19:09 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
daj jakieś prawa autorskie, bo ci ktoś zakosi te teksturki ;) GPL nie gryzie.

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 cze 2007 13:38 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2006 09:19
Posty: 1370
Lokalizacja: Zabrze
marek napisał(a):
daj jakieś prawa autorskie, bo ci ktoś zakosi te teksturki GPL nie gryzie


Nivellen powiedział, żeby utworzyć nasz własny kącik z teksturami... Chętnie się przyłączam.. Te teksturki może brać każdy (przynajmniej z naszego forum) i używać ich w swojej misji.. No może.. jak coś to już bym chciał być tylko widziany w Creditsach..

Gdybym nie zezwalał na użycie tych teksturek, to bym ich nie umieścił na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 cze 2007 17:24 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Gdybym nie zezwalał na użycie tych teksturek, to bym ich nie umieścił na forum.

mówię, że General Public Licence nie gryzie ;)

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 lip 2007 19:57 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Ostatnio postanowiłem zrobić sobie kilka tekstur, z tym, że cakowicie od podstaw i bez żadnego źródłowego obrazka (i okazuje się, że to możliwe ;P ). Potrzebne były mi tekstury bruku, kamiennego muru oraz posadzki (do mojej małej świątyni młotodzierżców). Na początek odpaliłem więc Corel Draw...

Obrazek Obrazek Obrazek

Następnie przyszedł czas na malowanie, wypełnianie i ogólne obrobienie wszystkiego w Corel Photo-Paint oraz ATI Normal Map Generator. Końcowy efekt poniżej:

Obrazek Obrazek Obrazek

Tekstura bruku wymaga jeszcze poprawek :) Natomiast z posadzki jestem wręcz dumny :P

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 lip 2007 20:07 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
To miłe, że Corel ma fajne wzorce, dobre na normal-mapy.
Z drugiej strony textury tak zrobione wyglądają za "czysto" i ciut "sztucznie".
Polecam przy robieniu normal-map zrobić przenikany obraz takiego czarno białego wzorca i samego obrazu, efekt końcowy będzie ciekawszy.

Ja osobiście "pomagam" texturom i normal-mapy obrazów ścian pokrywam dodatkowo narysowanymi konturami czy pomocniczymi kształtami, też dobra opcja.

ps. texturki fajne. Powodzenia przy następnych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 lip 2007 20:23 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Trzeba wypróbować twoje sposoby :) Robienie normal map to chyba 90% sukcesu :)
A co do Draw, te rysunki nie były wzorcami heh :) Wzorce i wypełnienia są zbyt powtarzalne niestety :/

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 lip 2007 21:11 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4833
Lokalizacja: Gliwice
Ozi napisał(a):
Trzeba wypróbować twoje sposoby

Przykładowo gdy mam texturę kafli i chcę by uwydatnić rowek/fugę to rozpoczynam na tej texturze normalnie rysować linie, później ustawiam przenikanie obu warstw by były wyraźne szczegóły textury ale też zrobiona siatka rowków, scalam warstwy, usuwam kolor (czasem jakiś kontrast) i wtedy zaczynam robić normal-mapę. Dzięi takim małym oszustwom poprawiłem jakość normal-map chyba wszystkich moich textur metalu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 lip 2007 21:50 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Ja również nakładałem na siebie różne warstwy by stworzyć normal mapę. Takie wyboje zrobione bezpośrednio z tych czarno białych rysunków wyglądają komplentnie bezbadziejnie :) W każdym razie to ciągle eksperymenty :)

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 09 lip 2007 11:12 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
bardzo ciekawe teksturki - a w użyciu wyglądają już wogóle super - chociaz rzeczywiście troszkę nienaturalnie ;) może jakieś zabrudzenia od błota czy czegoś?

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 11 lip 2007 19:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ozi - tekstury spoko, choć tak jak już wcześniej ktoś wspomniał - trochę sterylne. Osobiście wolę podejście odwrotne - zdjęcie jako punkt wyjścia, które kadruję, poprawiam kontrasty, miksuję delikatnie z innymi teksturami brudu, zacieków itp. żeby uzyskać ciekawszą materię i złamać surową zdjęciowość. A height mapę obrabiam często ręcznie, tu coś wybielę, tam coś podciemnię. Na teksturze wówczas dzieje się więcej rzeczy, które ciężko nawet wymyślić, jak się tworzy ją całkowicie od podstaw.

No, chyba, że celem nie jest realizm... (bo nie musi wcale być).

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 06 sie 2007 11:33 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3656
Post Edversiona i 2. następne o zamku w Nowym Wiśniczu przeniesione tu: viewtopic.php?p=78206#78206

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać. Kanalia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 sie 2007 11:23 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3656
Stare druki, pisma itp
http://scriptorium.columbia.edu/

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać. Kanalia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 sie 2007 11:33 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 01 cze 2007 12:17
Posty: 4
Tekstury from russian forum: http://darkfate.ru/forum/topic.cgi?foru ... 6&start=78


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 08 sie 2007 12:44 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Też mam troche starych gotyckich książek :) pisanych po niemiecku, prosto z Berlina :) Macie tu jedną: Zeskanowana specjalnie dla was, może się przyda :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 09 sie 2007 19:55 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2736
clearing napisał(a):

Hello clearing! Welcome to our Thief Forum :-D and great thx for this link. Unfortunately I can load only part 1 of 4 from RapidShare ( It says "You have reached the download-limit for free-users.") But I'll try more tomorrow.

Titus -> MNIAM! Bardzo ciekawe fotki, właśnie dla takich powstał ten wątek. Brawo i dzięki w imieniu budowniczych :oki :-D

Edit:
ściągnąłem Seamless Textures 7, wszystko niby fajnie, tylko pakiet jest okrojony z największych formatów tekstur 1600x1600. Do wykorzystania pozostaje jedynie format medium o rozmiarze wahającym się od 500 do 800 pikseli. Trochę szkoda, bo to ogranicza użycie obrazków jedynie do edytorów typu DromEd.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Ostatnio edytowano 26 wrz 2007 19:13 przez Nivellen, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 09 sie 2007 23:38 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Timon i clearing - dzięki za linki - dobre!

Kurcze, może w końcu uda mi się jakieś moje zdjęcia załadować tutaj...

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 10 sie 2007 18:04 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2736
Dopiero teraz zauważyłem link Timona do Scriptorium :oops: To się normalnie w pale nie mieści :!: Tak dużych, dokładnych i licznych fotek średniowiecznych manuskryptów i inkunabułów nie widziałem jeszcze w sieci. Rewelacyjny link :szo :hur :pad

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 28 lis 2007 11:32 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Jak ktoś chce coś z tego to dajcie znać :)

Obrazek

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 01 gru 2007 04:04 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Żal Ci załadować wszystkiego do sieci zwanej internet? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 04 sie 2008 14:44 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Pozwoliłem sobie bezczelnie zmienić pierwszy post Nivellena, jako że pierwotny charakter wątku uległ nieco zmianie. Wszystkie najważniejsze linki na pierwszej stronie ;)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 04 sie 2008 20:40 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2736
Judith napisał(a):
Pozwoliłem sobie bezczelnie zmienić pierwszy post Nivellena (...)


Całkiem zgrabnie Ci to wyszło :-)

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 05 sie 2008 11:43 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Cieszę się ;) Dodatkowo rozruszałem trochę towarzystwo na forum TTLG, jest szansa na większą bazę tekstur od razu z normalmapkami:

http://www.flickr.com/groups/t3edtextures/pool/

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest 23 wrz 2017 01:16


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron