Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 985 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 maja 2014 19:08 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
Gdzie znajdę spis wszystkich komend w DromEd-zie?

najszybciej wygóglować. Spróbuj kombinacje Dromed, command list, useful console commands, itp.


Coś tutaj znalazłem - http://thief.wikia.com/wiki/DromEd/Commands

Da się włączyć wieczne przebywanie pod wodą (żeby tlenu nie ubywało)? Jak?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 14:38 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
No dobra, udało mnie się stworzyć pierwsze logiczne brushe.

Gdy klikam i klikam "Zoom Out" to w końcu pojawi się czerwony kwadrat - co on oznacza? Limit mapy? Bo jak chcę tworzyć level poza tym czerwonym kwadratem, to to włączeniu "Game Mode" jest tylko ciemność.

EDIT: Dlaczego mogę tworzyć brushe na dwóch kratkach bądź więcej, a na jednej nie da się?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 15:19 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Tak, to limit wielkości mapy.
Min. i max. współrzędne to -1000 / + 1000 w każdej osi.
W New Darku da się zmienić na -/+ 2000.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 15:26 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Juliusz napisał(a):
W New Darku da się zmienić na -/+ 2000.


Jak i gdzie? Pracuję z wersją 1.21 DromEd-a.

A czy da się na każdy kierunek ustawić zamiast lewo-1000, prawo-1000, góra-1000 i dół-1000 na np. lewo-500, prawo-500, góra-1500 i dół-1500?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 16:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Spróbuj wpisać komendę w Dromedzie:
Kod:
world_size 2000


Rozmiar jest zawsze sześcianem. (-2000,-2000,-2000) (2000,2000,2000)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 17:17 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Bo komendy "fly" czy też "physics" to wiem - w trakcie gry. A "world_size 2000" to gdzie wpisać?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 19:55 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
W konsoli Dromeda - prostokąt w prawym dolnym rogu.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 cze 2014 20:27 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak klikam rubrykę "Save Mission" to DromEd nie pyta się mnie o miejsce zapisania pliku. Nie mogę zapisać tego, co nakreśliłem na mapie. Czy coś się zmieniło w wersji 1.21?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 cze 2014 09:58 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Nic się nie zmieniło w 1.21. Udało się Tobie zapisać? (czy ciągle trzymasz kompa włączonego? ;) )

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 cze 2014 17:59 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Nie mogę nic zapisać w wersji 1.21 - po kliknięciu "Save Mission" nie ma reakcji.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 cze 2014 21:47 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Wpisz komendę "save_mission 1" - w folderze z DromEdem pojawi się plik 1.MIS.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 cze 2014 09:33 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Zapisanie misji tym sposobem (save_mission 1) działa.

Podmiana drzwi x na drzwi y - jak to zrobić, aby nie trzeba było usuwać, i tworzyć nowych drzwi?

EDIT: 1. Czy DromEd 1.37 jest kompatybilny z Thiefem 1.33?
2. Czy misja stworzona w DromEd-zie 1.21 zostanie wczytana przez DromEd-a 1.37?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2014 13:28 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
Podmiana drzwi x na drzwi y - jak to zrobić, aby nie trzeba było usuwać, i tworzyć nowych drzwi?

Dodaj drzwiom właściwość Shape> Model i wpisz nową nazwę modelu.
Sprawdź wpierw jaką nazwę dać, szukając tej właściwościach na drzwiach o kształcie, na który chcesz podmienić.
Niektóre drzwi mają różną wielkość - wówczas może być łatwiej po prostu wstawić nowe.


Cytuj:
EDIT: 1. Czy DromEd 1.37 jest kompatybilny z Thiefem 1.33?
2. Czy misja stworzona w DromEd-zie 1.21 zostanie wczytana przez DromEd-a 1.37?

Tego pierwszego nie wiem, ale co do drugiego, to na pewno misja stworzona w 1.21 nie będzie kompatybilna z Dromedem 1.37 (zakładam, że to Dromed do T1, tak?)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 lip 2014 00:48 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Temat przysechł więc na rozruszanie :

Jest możliwość "siłowania się" z "frobowalnym" przedmiotem nim weźmiemy go do rąk ( nie ekwipunku ) ? Chodzi dokładniej o to by trzeba nacisnąć PPM kilka razy aby coś wziąć , i by przy każdym naciśnięciu np. Garrett trochę postękał.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 lip 2014 17:24 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Jasne :)

Tworzysz przycisk lub wajchę o kształcie wybranego modelu, niech kontroluje ona SoundTrap oraz TeleportTrap o takich samych rozmiarach i koordynatach jak ta dźwignia. Po frobnięciu odegrany będzie dźwięk i... przeteleportowana kolejna wajcha na miejsce starej [ta stara oczywiście powinna zostać odesłana gdzieś poza mapę]. Pewnie jest prostszy sposób przy użyciu skryptów, ale to jest wersja najbardziej podstawowa.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 lip 2014 17:54 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Na pierwsze przeczytanie, trochę czarna magia, muszę później przysiąść.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2014 13:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Weź pod uwagę, że jeśli Garrett parę razy zastęka po frobnięciu i nie będzie widocznej różnicy, to gracz może się nie domyśleć, że trzeba frobnąć jeszcze parę razy.
Może za każdym razem inny dźwięk powinien być wydawany, albo obiekt powinien troszkę się ruszyć?

Do czego to w ogóle potrzebujesz, że tak z ciekawości zapytam?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2014 13:52 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Miało to symulować wyciąganie ciężkich cegłówek z muru, ale w końcu zrezygnowałem z tego pomysłu.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 lip 2014 10:36 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak wyłączyć nieśmiertelność w misji treningowej Thiefa 1?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lip 2014 21:14 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Sprawdź, czy StartingPoint posiada skrypt VictoryCheck. Jeżeli nie - dopisz.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2014 15:41 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Jakiego skryptu użyć by frobnięcie przedmiotu typu goblet powodowało teleportację innego przedmiotu gdzieś tam ?

W ukrytych drzwiach się dodawało skrypt TrigDoorOpen , a do przedmiotu typu goblet ?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2014 19:25 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
Zobacz button to się dowiesz. Oglądaj obiekty, kopiuj ich skrypty, w ten sposób więcej się nauczysz niż zadając pytania na forum.

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2014 20:33 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
A ja nie chcę się uczyć, chcę żeby ten i nie tylko temat dalej "żył" na coraz bardziej "pustym" forum. Konkrety, konkrety, komu się nie chce nie musi przecież odpisywać, daj już spokój z tymi krótkimi starymi, ucinającymi temat formułkami dla noobków. Mogłem tylko się rozpisać prędzej. Paweueku drogi, zarzuć jakimś konkretem i ciekawostką jak to masz w zwyczaju :

TeleportTrap + Control Device + loot

Goblet + Control Device + TeleportTrap

i na końcu DestroyTrap.


Co należny uczynić by frob Gobletu dał sygnał TT do teleportacji lootu, gdzie jest błąd ? Dopisywanie skryptów do gobletu nic nie daje (TrigDoorOpen, StdButton i inne). Model Name gobletu jest zmienione na sdor5x2.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 11:53 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Azaliż zarzucam konkretem:

Zbudowałem przed chwilą taki oto układ:

WoodGoblet -> ControlDevice -> TeleportTrap
TeleportTrap -> ControlDevice -> DemonMask

Skrypty i dodatki do WoodGoblet:

Door -> Translating -> OpenPosition: 2, X-Axis;
Shape -> ModelName: sdor5x2;
Scripts -> StdButton, StdDoor;
EngineFeatures -> FrobInfo: Script; None; None.

Działa :)

P.S. Przykładowy plik w załączniku.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 12:35 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Działa, nie będę może pisał jaki błąd popełniłem, ponieważ to bardziej podchodzi pod kwestie humorystyczne , ale Paweuek, po raz kolejny klasa :ok

Wrócę, jak zobaczę, że temat znowu za długo leży odłogiem, mam nadzieję, że z czymś bardziej konkretnym niż bob czy powyższe :P

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 985 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Teraz jest 22 sie 2017 14:01


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: