Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 985 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lip 2014 15:03 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Ja z kolei napotkałem na z pozoru błahy problem. W jaki sposób, przy użyciu zwykłego buttona połączonego CD z EmitterTrapem spowodować, by ten po naciśnięciu buttona wystrzelił ładunek, i tak za KAŻDYM późniejszym naciśnięciem buttona? Ponoć powinien to być EmitSteamTrap.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2014 23:29 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
Dodaj do emitera skrypt : ReloadTweqEmit

Inne pytanie
Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins?

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2014 17:44 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Spróbowałbym do pliku Default.bnd dodać linię:

edit bind ins+shift "brush_to_room 0";

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2014 19:03 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2014 22:09 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
timon napisał(a):
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.

W New Dark'u jest też alternatywna opcja:
Kod:
- The brush_to_room command can now be given a negative number, to be interpreted as an absolute size instead of a percentage
(e.g. brush_to_room -0.1 would create a room brush 0.1 units larger than the selected brush.)

Jeśli damy wartość negatywną, to będzie ona odczytywana nie jako procent, ale jako wartość absolutna, o jaką nasz rómbrasz będzie większy, niezależnie od jego wielkości.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 13:50 
Skryba

Dołączył(a): 02 gru 2004 22:40
Posty: 310
Lokalizacja: WROCLAW
W których plikach zmienia się ilość broni strzal mikstur min i flasbomb ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 18:21 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
W pliku mis.

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 18:35 
Skryba

Dołączył(a): 02 gru 2004 22:40
Posty: 310
Lokalizacja: WROCLAW
A jak to zrobić pewnie dromedem ale jak ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 19:21 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Klikasz na żądany przedmiot w Dromedzie i :

Properties/Engine Features/Stack Count.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 21:40 
Skryba

Dołączył(a): 02 gru 2004 22:40
Posty: 310
Lokalizacja: WROCLAW
A jak zinstalować dromeda ??? bo jestem zupełnie zielony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2014 21:53 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Ja instaluje za pomocą Tafferpatchera :

-KLIK-

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2015 17:00 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2015 19:58 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
A próbowałeś z liny zrobić vator?

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2015 20:24 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2392
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Paweuek napisał(a):
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

Czy może chodzi Tobie o to, by jeden koniec liny tkwił wbity, a drugi podążał za 'vatorem'?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2015 23:22 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1870
Lokalizacja: Cytadela
Nie nie, po prostu o to, by wbita lina podążała z vatorem, a jej koniec dyndając przesuwał się także :) Czego bym nie robił, strzała znika po trafieniu w obiekt będący w ruchu bądź pozostający w spoczynku, lecz z możliwością przesunięcia frobem lub leverem.

@Timon - nie próbowałem, sprawdzę.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2015 13:51 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Jest jakieś sensowne rozwiązanie by patrząc na liście drzewa przez liście innego te pierwsze nie zanikały ( zresztą na szyby również) ? Pomaga dodanie do takiego drzewa parametru Render/Transparency(alpha) na 1, ale wtedy trochę sztucznie pień drzewa jest zawsze widoczny nawet przez gęste liście, przestają go już przesłaniać.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2015 14:08 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Czy za tymi liśćmi znika również woda? Niestety nie jestem w stanie teraz Ci dokładnie sprawdzić, ale pamiętam jedną rzecz. Jest jakaś flaga w Properties, która sobie z tym radzi -- warto popatrzeć w właściwości obiektu (klasy) fence (płotek). Chodzi o te płotki mechanistów na balkonach.

Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2015 14:53 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Wody w misji nie używam, ale mogę dodać na próbę. Zanika gdy przezroczysty obiekt jak szyba, liście nachodzą na drugi przezroczysty. Drzewa są m.in od Daarana i widzę, że on właśnie dodaje parametr Render/Transparency(alpha) na 1 (wcześniej to dodawałem do kurtyn i pajęczynek), rozwiązuje to problem, ale właśnie wtedy pień drzewa nie jest już przesłaniany przez liście tylko zawsze przebijający się na "przód". Dosyć sztucznie to wygląda. Na upartego można tak zostawić, i tak będzie ciemno :P


EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 lut 2015 17:02 
Akolita
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2006 14:24
Posty: 166
Edversion żyje :)

_________________
Hand of Glory Forever


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2015 18:52 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Ostatecznie trzeba było dorobić do tekstury liści plik mtl o treści force_alpha_key.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 mar 2015 21:02 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Mam małe oczko wodne do którego nie chcą wchodzić rywale. Gdy skasuję wodę to wchodzą do otworu, z wodą w środku nie chcą. Jest jakiś sposób by zachęcić ich do wejścia i zażycia kąpieli ?

Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 mar 2015 08:24 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3651
Zobacz ten tutorial Bukarego
http://thiefmissions.com/m/MistrzFX

_________________
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, Thiefmaniak najgorszego sortu, do którego trzeba strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 mar 2015 20:53 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Dzięki, przydało się. Wprawdzie ostatecznie zrobiłem trochę inaczej, psyh wyłączone a niewidzialny przedmiot ją imituje (z wyłączoną możliwością wspinaczki na niego i bez metaproperty), ale wyszło bardzo dobrze. Dodałem jeszcze pewien smaczek. Jedyny mały minusik to , że można wskoczyć na takie ciało z rozbiegu, z brzegu. Można się jednak przed tym zabezpieczyć jeśli komuś to bardzo przeszkadza.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 kwi 2015 12:54 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1119
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Próbowałem podjąć się włączenia kolizji broni ze ścianą, ale bezskutecznie. Jak to zrobić? Znalazłem, ale to po angielsku - http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2283469

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 kwi 2015 16:54 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Dodaj do miecza Properties->Weapon->Collides With Terrain (włączyć "ptaszka") i już.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 985 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Teraz jest 22 sie 2017 14:00


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: