Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 paź 2013 09:37 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak "wygumkować" dane brushe, tzn. usunąć je z planszy fanmisji "Koobze"? Chodzi o to, aby móc jeszcze przedłużyć długi korytarz w tej fanmisji, np. dziesięciokrotnie albo i więcej (o ile program to udźwignie).

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2013 09:41 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Otwierasz w Dromedzie, zaznaczasz, wciskasz delete :roll:

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2013 09:59 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Flavia napisał(a):
Otwierasz w Dromedzie, zaznaczasz, wciskasz delete :roll:


Wtedy powstaje mi dziwoląg - zamiast domu jest jakiś mur - okropnie wysoki, a oczekiwałem, że będzie kamienna droga - ta sama, co biegnie od niemal samego początku.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2013 11:11 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2618
Lokalizacja: Dublin
Ciężko coś zasugerować, nie widząc danego fragmentu mapy.
Do przebudowy terenu potrzebne są z reguły inne operacje także, takie jak skalowanie brushy, klonowanie, przesunięcie oraz zmiana medium (czy jak to się nazywa). Np. pusta przestrzeń to brush typu 'Air'.

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 sty 2014 20:20 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jak przedłużyć chodnik w tej właśnie misji? Oraz jak stworzyć brushe "air"?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2014 13:08 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Przekształcanie, tworzenie brushy i inne podstawy są bardzo ładnie opisane w Nieoficjalnym podręczniku edytora Dromed w dziale Dodajemy nowe brushe (strona 69 w tym pdfie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/120 ... dromed.pdf ).

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 sty 2014 18:11 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Klikając przycisk "W" kamera idzie do przodu w przypadku DromEd-a 1.37. Natomiast w DromEd-zie 1.21 kamera nie porusza się w ogóle. Dlaczego?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2014 22:02 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Jeśli masz Dromed Toolkit, to masz coś takiego:
http://dromed.whoopdedo.org/dromed/drom ... t#keyboard

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2014 20:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
Dlaczego w new darkowym dromEdzie (Tak! Znowu wróciłem!) nie mogę zapisać misji? Klikam na "save mission" i nic się nie dzieje, nie wyskakuje okienko z możliwością wyboru lokalizacji zapisu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2014 21:48 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
To mi pachnie źle zainstalowanym Dromed Toolkitem (jeśli taki instalowałeś). Skrypty menusów mogą się nie ładować (a Toolkit używa własnych skryptów). Nie jestem pewien jak powinieneś to poprawnie ponownie przeinstalować, ale najlepiejc chyba najpierw Dromed Toolkit, a potem na niego newdarka.

Osobiście bym spróbował na nowej instalacji, jeśli masz jakąś zaawansowaną kombinację dromeda.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014 17:01 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
Zadziałało od razu. Teraz kolejne pytanie: dlaczego kombinacja alt + E nie działa w trybie rozgrywki? Jak to dodać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014 17:15 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Hadrian napisał(a):
Zadziałało od razu.

Szczerze bałem się, czy błąd nie był bardziej skomplikowany, bo zwlekałeś z odpisaniem :-D cieszę się że pomogłem.

Co do skrótu - znany (niezrozumiały) bug w Toolkicie.

Edytuj plik User.bnd i dopisz w ostatniej linijce: (pamiętaj o wciśnięciu enter (pozostawieniu ostatniej linijki pustej))
Kod:
bind e+alt edit_mode


PS. Polecam edytować pliki konfiguracji jakimś normalnym edytorem tekstu (nie notatnikiem windowsa).

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014 17:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
Marzec napisał(a):
Hadrian napisał(a):
Zadziałało od razu.

Szczerze bałem się, czy błąd nie był bardziej skomplikowany, bo zwlekałeś z odpisaniem :-D cieszę się że pomogłem.


Przepraszam. Czekałem na odpowiedź, a nawet jej nie zauważyłem :D

Marzec napisał(a):
Co do skrótu - znany (niezrozumiały) bug w Toolkicie.

Edytuj plik User.bnd i dopisz w ostatniej linijce: (pamiętaj o wciśnięciu enter (pozostawieniu ostatniej linijki pustej))
Kod:
bind e+alt edit_mode


PS. Polecam edytować pliki konfiguracji jakimś normalnym edytorem tekstu (nie notatnikiem windowsa).


Dzięki! Ale dosłownie moment przed twoim postem znalazłem odpowiedź i już to naprawiłem xP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2014 07:36 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
Teraz pisze, że nie może ustawić danej rozdzielczości, a Garrett biega zbyt szybko.

Do tego oświetlenie tworzy czarne i jasne pasy, zamiast się rozkładać normalnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2014 19:54 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Jeśli zmiana rozdzielczości i kolorów w trybie rozgrywki nie pomaga, to wygląda jak źle zainstalowany NewDark :P

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2014 20:01 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
A jeśli w oryginalnych misjach jest wszystko OK, to co? Też przeinstalować wszystko? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2014 22:24 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Jak poniższa kwestia? :P

Marzec napisał(a):
PS. Polecam edytować pliki konfiguracji jakimś normalnym edytorem tekstu (nie notatnikiem windowsa).

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 mar 2014 21:28 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Pliki misji .osm (np. miss05.osm) do czego służą?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 mar 2014 22:14 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
To są pliki oryginalnych poziomów (stworzonych przez autorów, za pomocą ich dodatkowych narzędzi). Nie wiem co dokładnie oznacza skrót OSM. Official Shock Mission? Optimized Shock Mission?

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2014 00:46 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1875
Lokalizacja: Cytadela
Są to pliki zawierające skrypty dla konkretnej misji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2014 19:15 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Jabłko - jak dużo polygonów zajmuje na mapie ten obiekt (w Thiefie 1.37 oraz DromEdzie 1.37)?

I jakie zasady rządzą innymi obiektami takimi jak drabina, lina czy stół?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014 17:06 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1481
Lokalizacja: Kraków
Bardzo skomplikowane pytanie moim zdaniem :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014 19:18 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1875
Lokalizacja: Cytadela
Jabłko składa się z 15 trójkątów. Drabina: 7x8 + 2x8 = 72 trójkąty.

Nie przejmuj się zasadami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014 19:27 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
A trójkąt to to samo co polygon, mam rozumieć? Internetowy translator przetłumaczył na wielokąt a nie trójkąt jakby co.

Paweuek napisał(a):
Drabina: 7x8 + 2x8 = 72 trójkąty.


A dlaczego mnożysz to?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2014 07:12 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1875
Lokalizacja: Cytadela
Bo to złożenie 9 obiektów. Dwóch belek pionowych i 7 szczebli poziomych :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Następna strona

Teraz jest 22 sty 2021 17:51


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: