Strona 37 z 41

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 12 lipca 2014, 16:03
autor: Paweuek
Ja z kolei napotkałem na z pozoru błahy problem. W jaki sposób, przy użyciu zwykłego buttona połączonego CD z EmitterTrapem spowodować, by ten po naciśnięciu buttona wystrzelił ładunek, i tak za KAŻDYM późniejszym naciśnięciem buttona? Ponoć powinien to być EmitSteamTrap.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 13 lipca 2014, 00:29
autor: timon
Dodaj do emitera skrypt : ReloadTweqEmit

Inne pytanie
Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 13 lipca 2014, 18:44
autor: Paweuek
Spróbowałbym do pliku Default.bnd dodać linię:

edit bind ins+shift "brush_to_room 0";

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 13 lipca 2014, 20:03
autor: timon
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 14 lipca 2014, 23:09
autor: Juliusz
timon pisze:Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.
W New Dark'u jest też alternatywna opcja:

Kod: Zaznacz cały

- The brush_to_room command can now be given a negative number, to be interpreted as an absolute size instead of a percentage
(e.g. brush_to_room -0.1 would create a room brush 0.1 units larger than the selected brush.)
Jeśli damy wartość negatywną, to będzie ona odczytywana nie jako procent, ale jako wartość absolutna, o jaką nasz rómbrasz będzie większy, niezależnie od jego wielkości.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 14:50
autor: PROMETEUSZ
W których plikach zmienia się ilość broni strzal mikstur min i flasbomb ????

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 19:21
autor: timon
W pliku mis.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 19:35
autor: PROMETEUSZ
A jak to zrobić pewnie dromedem ale jak ???

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 20:21
autor: Kurhhan
Klikasz na żądany przedmiot w Dromedzie i :

Properties/Engine Features/Stack Count.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 22:40
autor: PROMETEUSZ
A jak zinstalować dromeda ??? bo jestem zupełnie zielony.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 września 2014, 22:53
autor: Kurhhan
Ja instaluje za pomocą Tafferpatchera :

-KLIK-

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 22 stycznia 2015, 17:00
autor: Paweuek
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 22 stycznia 2015, 19:58
autor: timon
A próbowałeś z liny zrobić vator?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 22 stycznia 2015, 20:24
autor: Juliusz
Paweuek pisze:Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?
Czy może chodzi Tobie o to, by jeden koniec liny tkwił wbity, a drugi podążał za 'vatorem'?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 22 stycznia 2015, 23:22
autor: Paweuek
Nie nie, po prostu o to, by wbita lina podążała z vatorem, a jej koniec dyndając przesuwał się także :) Czego bym nie robił, strzała znika po trafieniu w obiekt będący w ruchu bądź pozostający w spoczynku, lecz z możliwością przesunięcia frobem lub leverem.

@Timon - nie próbowałem, sprawdzę.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 lutego 2015, 13:51
autor: Kurhhan
Jest jakieś sensowne rozwiązanie by patrząc na liście drzewa przez liście innego te pierwsze nie zanikały ( zresztą na szyby również) ? Pomaga dodanie do takiego drzewa parametru Render/Transparency(alpha) na 1, ale wtedy trochę sztucznie pień drzewa jest zawsze widoczny nawet przez gęste liście, przestają go już przesłaniać.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 lutego 2015, 14:08
autor: Marzec
Czy za tymi liśćmi znika również woda? Niestety nie jestem w stanie teraz Ci dokładnie sprawdzić, ale pamiętam jedną rzecz. Jest jakaś flaga w Properties, która sobie z tym radzi -- warto popatrzeć w właściwości obiektu (klasy) fence (płotek). Chodzi o te płotki mechanistów na balkonach.

Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 lutego 2015, 14:53
autor: Kurhhan
Wody w misji nie używam, ale mogę dodać na próbę. Zanika gdy przezroczysty obiekt jak szyba, liście nachodzą na drugi przezroczysty. Drzewa są m.in od Daarana i widzę, że on właśnie dodaje parametr Render/Transparency(alpha) na 1 (wcześniej to dodawałem do kurtyn i pajęczynek), rozwiązuje to problem, ale właśnie wtedy pień drzewa nie jest już przesłaniany przez liście tylko zawsze przebijający się na "przód". Dosyć sztucznie to wygląda. Na upartego można tak zostawić, i tak będzie ciemno :P


EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 lutego 2015, 17:02
autor: Tabal
Edversion żyje :)

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 11 lutego 2015, 18:52
autor: Kurhhan
Ostatecznie trzeba było dorobić do tekstury liści plik mtl o treści force_alpha_key.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 05 marca 2015, 21:02
autor: Kurhhan
Mam małe oczko wodne do którego nie chcą wchodzić rywale. Gdy skasuję wodę to wchodzą do otworu, z wodą w środku nie chcą. Jest jakiś sposób by zachęcić ich do wejścia i zażycia kąpieli ?

Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 06 marca 2015, 08:24
autor: timon
Zobacz ten tutorial Bukarego
http://thiefmissions.com/m/MistrzFX

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 marca 2015, 20:53
autor: Kurhhan
Dzięki, przydało się. Wprawdzie ostatecznie zrobiłem trochę inaczej, psyh wyłączone a niewidzialny przedmiot ją imituje (z wyłączoną możliwością wspinaczki na niego i bez metaproperty), ale wyszło bardzo dobrze. Dodałem jeszcze pewien smaczek. Jedyny mały minusik to , że można wskoczyć na takie ciało z rozbiegu, z brzegu. Można się jednak przed tym zabezpieczyć jeśli komuś to bardzo przeszkadza.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 kwietnia 2015, 13:54
autor: bob
Próbowałem podjąć się włączenia kolizji broni ze ścianą, ale bezskutecznie. Jak to zrobić? Znalazłem, ale to po angielsku - http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2283469

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 07 kwietnia 2015, 17:54
autor: Kurhhan
Dodaj do miecza Properties->Weapon->Collides With Terrain (włączyć "ptaszka") i już.