Thief Forum
http://thief-forum.pl/

Nauka Dromeda - pytania
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=5&t=3623
Strona 37 z 41

Autor:  Paweuek [ 12 lip 2014 15:03 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Ja z kolei napotkałem na z pozoru błahy problem. W jaki sposób, przy użyciu zwykłego buttona połączonego CD z EmitterTrapem spowodować, by ten po naciśnięciu buttona wystrzelił ładunek, i tak za KAŻDYM późniejszym naciśnięciem buttona? Ponoć powinien to być EmitSteamTrap.

Autor:  timon [ 12 lip 2014 23:29 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dodaj do emitera skrypt : ReloadTweqEmit

Inne pytanie
Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins?

Autor:  Paweuek [ 13 lip 2014 17:44 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Spróbowałbym do pliku Default.bnd dodać linię:

edit bind ins+shift "brush_to_room 0";

Autor:  timon [ 13 lip 2014 19:03 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.

Autor:  Juliusz [ 14 lip 2014 22:09 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

timon napisał(a):
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.

W New Dark'u jest też alternatywna opcja:
Kod:
- The brush_to_room command can now be given a negative number, to be interpreted as an absolute size instead of a percentage
(e.g. brush_to_room -0.1 would create a room brush 0.1 units larger than the selected brush.)

Jeśli damy wartość negatywną, to będzie ona odczytywana nie jako procent, ale jako wartość absolutna, o jaką nasz rómbrasz będzie większy, niezależnie od jego wielkości.

Autor:  PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 13:50 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

W których plikach zmienia się ilość broni strzal mikstur min i flasbomb ????

Autor:  timon [ 06 wrz 2014 18:21 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

W pliku mis.

Autor:  PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 18:35 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

A jak to zrobić pewnie dromedem ale jak ???

Autor:  Kurhhan [ 06 wrz 2014 19:21 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Klikasz na żądany przedmiot w Dromedzie i :

Properties/Engine Features/Stack Count.

Autor:  PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 21:40 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

A jak zinstalować dromeda ??? bo jestem zupełnie zielony.

Autor:  Kurhhan [ 06 wrz 2014 21:53 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Ja instaluje za pomocą Tafferpatchera :

-KLIK-

Autor:  Paweuek [ 22 sty 2015 17:00 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

Autor:  timon [ 22 sty 2015 19:58 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

A próbowałeś z liny zrobić vator?

Autor:  Juliusz [ 22 sty 2015 20:24 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Paweuek napisał(a):
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

Czy może chodzi Tobie o to, by jeden koniec liny tkwił wbity, a drugi podążał za 'vatorem'?

Autor:  Paweuek [ 22 sty 2015 23:22 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Nie nie, po prostu o to, by wbita lina podążała z vatorem, a jej koniec dyndając przesuwał się także :) Czego bym nie robił, strzała znika po trafieniu w obiekt będący w ruchu bądź pozostający w spoczynku, lecz z możliwością przesunięcia frobem lub leverem.

@Timon - nie próbowałem, sprawdzę.

Autor:  Kurhhan [ 07 lut 2015 13:51 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Jest jakieś sensowne rozwiązanie by patrząc na liście drzewa przez liście innego te pierwsze nie zanikały ( zresztą na szyby również) ? Pomaga dodanie do takiego drzewa parametru Render/Transparency(alpha) na 1, ale wtedy trochę sztucznie pień drzewa jest zawsze widoczny nawet przez gęste liście, przestają go już przesłaniać.

Autor:  Marzec [ 07 lut 2015 14:08 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Czy za tymi liśćmi znika również woda? Niestety nie jestem w stanie teraz Ci dokładnie sprawdzić, ale pamiętam jedną rzecz. Jest jakaś flaga w Properties, która sobie z tym radzi -- warto popatrzeć w właściwości obiektu (klasy) fence (płotek). Chodzi o te płotki mechanistów na balkonach.

Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^

Autor:  Kurhhan [ 07 lut 2015 14:53 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Wody w misji nie używam, ale mogę dodać na próbę. Zanika gdy przezroczysty obiekt jak szyba, liście nachodzą na drugi przezroczysty. Drzewa są m.in od Daarana i widzę, że on właśnie dodaje parametr Render/Transparency(alpha) na 1 (wcześniej to dodawałem do kurtyn i pajęczynek), rozwiązuje to problem, ale właśnie wtedy pień drzewa nie jest już przesłaniany przez liście tylko zawsze przebijający się na "przód". Dosyć sztucznie to wygląda. Na upartego można tak zostawić, i tak będzie ciemno :P


EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok.

Autor:  Tabal [ 07 lut 2015 17:02 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Edversion żyje :)

Autor:  Kurhhan [ 11 lut 2015 18:52 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Ostatecznie trzeba było dorobić do tekstury liści plik mtl o treści force_alpha_key.

Autor:  Kurhhan [ 05 mar 2015 21:02 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Mam małe oczko wodne do którego nie chcą wchodzić rywale. Gdy skasuję wodę to wchodzą do otworu, z wodą w środku nie chcą. Jest jakiś sposób by zachęcić ich do wejścia i zażycia kąpieli ?

Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ?

Autor:  timon [ 06 mar 2015 08:24 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Zobacz ten tutorial Bukarego
http://thiefmissions.com/m/MistrzFX

Autor:  Kurhhan [ 07 mar 2015 20:53 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dzięki, przydało się. Wprawdzie ostatecznie zrobiłem trochę inaczej, psyh wyłączone a niewidzialny przedmiot ją imituje (z wyłączoną możliwością wspinaczki na niego i bez metaproperty), ale wyszło bardzo dobrze. Dodałem jeszcze pewien smaczek. Jedyny mały minusik to , że można wskoczyć na takie ciało z rozbiegu, z brzegu. Można się jednak przed tym zabezpieczyć jeśli komuś to bardzo przeszkadza.

Autor:  bob [ 07 kwi 2015 12:54 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Próbowałem podjąć się włączenia kolizji broni ze ścianą, ale bezskutecznie. Jak to zrobić? Znalazłem, ale to po angielsku - http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2283469

Autor:  Kurhhan [ 07 kwi 2015 16:54 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dodaj do miecza Properties->Weapon->Collides With Terrain (włączyć "ptaszka") i już.

Strona 37 z 41 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/