Thief Forum http://thief-forum.pl/ |
|
Nauka Dromeda - pytania http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=5&t=3623 |
Strona 37 z 41 |
Autor: | Paweuek [ 12 lip 2014 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Ja z kolei napotkałem na z pozoru błahy problem. W jaki sposób, przy użyciu zwykłego buttona połączonego CD z EmitterTrapem spowodować, by ten po naciśnięciu buttona wystrzelił ładunek, i tak za KAŻDYM późniejszym naciśnięciem buttona? Ponoć powinien to być EmitSteamTrap. |
Autor: | timon [ 12 lip 2014 23:29 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Dodaj do emitera skrypt : ReloadTweqEmit Inne pytanie Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins? |
Autor: | Paweuek [ 13 lip 2014 17:44 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Spróbowałbym do pliku Default.bnd dodać linię: edit bind ins+shift "brush_to_room 0"; |
Autor: | timon [ 13 lip 2014 19:03 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu. |
Autor: | Juliusz [ 14 lip 2014 22:09 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
timon napisał(a): Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu. W New Dark'u jest też alternatywna opcja: Kod: - The brush_to_room command can now be given a negative number, to be interpreted as an absolute size instead of a percentage (e.g. brush_to_room -0.1 would create a room brush 0.1 units larger than the selected brush.) Jeśli damy wartość negatywną, to będzie ona odczytywana nie jako procent, ale jako wartość absolutna, o jaką nasz rómbrasz będzie większy, niezależnie od jego wielkości. |
Autor: | PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
W których plikach zmienia się ilość broni strzal mikstur min i flasbomb ???? |
Autor: | timon [ 06 wrz 2014 18:21 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
W pliku mis. |
Autor: | PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
A jak to zrobić pewnie dromedem ale jak ??? |
Autor: | Kurhhan [ 06 wrz 2014 19:21 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Klikasz na żądany przedmiot w Dromedzie i : Properties/Engine Features/Stack Count. |
Autor: | PROMETEUSZ [ 06 wrz 2014 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
A jak zinstalować dromeda ??? bo jestem zupełnie zielony. |
Autor: | Kurhhan [ 06 wrz 2014 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Ja instaluje za pomocą Tafferpatchera : -KLIK- |
Autor: | Paweuek [ 22 sty 2015 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"? |
Autor: | timon [ 22 sty 2015 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
A próbowałeś z liny zrobić vator? |
Autor: | Juliusz [ 22 sty 2015 20:24 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Paweuek napisał(a): Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"? Czy może chodzi Tobie o to, by jeden koniec liny tkwił wbity, a drugi podążał za 'vatorem'? |
Autor: | Paweuek [ 22 sty 2015 23:22 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Nie nie, po prostu o to, by wbita lina podążała z vatorem, a jej koniec dyndając przesuwał się także ![]() @Timon - nie próbowałem, sprawdzę. |
Autor: | Kurhhan [ 07 lut 2015 13:51 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Jest jakieś sensowne rozwiązanie by patrząc na liście drzewa przez liście innego te pierwsze nie zanikały ( zresztą na szyby również) ? Pomaga dodanie do takiego drzewa parametru Render/Transparency(alpha) na 1, ale wtedy trochę sztucznie pień drzewa jest zawsze widoczny nawet przez gęste liście, przestają go już przesłaniać. |
Autor: | Marzec [ 07 lut 2015 14:08 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Czy za tymi liśćmi znika również woda? Niestety nie jestem w stanie teraz Ci dokładnie sprawdzić, ale pamiętam jedną rzecz. Jest jakaś flaga w Properties, która sobie z tym radzi -- warto popatrzeć w właściwości obiektu (klasy) fence (płotek). Chodzi o te płotki mechanistów na balkonach. Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^ |
Autor: | Kurhhan [ 07 lut 2015 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Wody w misji nie używam, ale mogę dodać na próbę. Zanika gdy przezroczysty obiekt jak szyba, liście nachodzą na drugi przezroczysty. Drzewa są m.in od Daarana i widzę, że on właśnie dodaje parametr Render/Transparency(alpha) na 1 (wcześniej to dodawałem do kurtyn i pajęczynek), rozwiązuje to problem, ale właśnie wtedy pień drzewa nie jest już przesłaniany przez liście tylko zawsze przebijający się na "przód". Dosyć sztucznie to wygląda. Na upartego można tak zostawić, i tak będzie ciemno ![]() EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok. |
Autor: | Tabal [ 07 lut 2015 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Edversion żyje ![]() |
Autor: | Kurhhan [ 11 lut 2015 18:52 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Ostatecznie trzeba było dorobić do tekstury liści plik mtl o treści force_alpha_key. |
Autor: | Kurhhan [ 05 mar 2015 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Mam małe oczko wodne do którego nie chcą wchodzić rywale. Gdy skasuję wodę to wchodzą do otworu, z wodą w środku nie chcą. Jest jakiś sposób by zachęcić ich do wejścia i zażycia kąpieli ? Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ? |
Autor: | timon [ 06 mar 2015 08:24 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Zobacz ten tutorial Bukarego http://thiefmissions.com/m/MistrzFX |
Autor: | Kurhhan [ 07 mar 2015 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Dzięki, przydało się. Wprawdzie ostatecznie zrobiłem trochę inaczej, psyh wyłączone a niewidzialny przedmiot ją imituje (z wyłączoną możliwością wspinaczki na niego i bez metaproperty), ale wyszło bardzo dobrze. Dodałem jeszcze pewien smaczek. Jedyny mały minusik to , że można wskoczyć na takie ciało z rozbiegu, z brzegu. Można się jednak przed tym zabezpieczyć jeśli komuś to bardzo przeszkadza. |
Autor: | bob [ 07 kwi 2015 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Próbowałem podjąć się włączenia kolizji broni ze ścianą, ale bezskutecznie. Jak to zrobić? Znalazłem, ale to po angielsku - http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2283469 |
Autor: | Kurhhan [ 07 kwi 2015 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Nauka Dromeda - pytania |
Dodaj do miecza Properties->Weapon->Collides With Terrain (włączyć "ptaszka") i już. |
Strona 37 z 41 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |