Thief Forum
http://thief-forum.pl/

Nauka Dromeda - pytania
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=5&t=3623
Strona 40 z 40

Autor:  Flavia [ 13 lis 2016 00:37 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Po zainstalowaniu najnowszego ND już działa. A ja czuję się jak ostatni debil... -.-"
Ale jak jest szansa na odzyskanie nazw choć części zasobów, to chętnie skorzystam. Juliusz, podeślę Ci plik na priva.
Panowie, dziękuję za pomoc :)

Autor:  Juliusz [ 13 lis 2016 14:07 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Hej,
Poniżej lista rodzin i tekstur wraz z nazwą rodziny:
Families:
fam
terrain
drewno
av
dg
adb_tile_2
floor&wall
adb_wood_2
adb_stone_2
moje
adb_roof_2
brazziel
ugier
szarnieb
szary

Textures:
Dirt 512x512 -----> terrain
Earth 512x512 -----> terrain
Grass 512x512 -----> terrain
Gravel 512x512 -----> terrain
Ivy 512x512 -----> terrain
deski01 -----> drewno
deski02 -----> drewno
deski03 -----> drewno
deski04 -----> drewno
sloje01 -----> drewno
sloje02 -----> drewno
Morrgan -----> av
Nimue -----> av
DGstone1 -----> dg
DGstone2 -----> dg
tile1_bl -----> adb_tile_2
tile1_br -----> adb_tile_2
Plaster Ceiling -----> floor&wall
wood1_beam -----> adb_wood_2
wood1_met -----> adb_wood_2
wood4 -----> adb_wood_2
bigstone1 -----> adb_stone_2
bial_mal -----> moje
cegla -----> moje
czerw_mal -----> moje
fiol_mal -----> moje
LuAText -----> moje
nieb_mal -----> moje
piec_mal -----> moje
tap_mal -----> moje
text3_mala -----> moje
text_wall_mala -----> moje
leadshingle -----> adb_roof_2
pod01a -----> brazziel
tynk01b -----> ugier
murc02c -----> szarnieb
murc03e -----> szarnieb
podlog01a -----> szary
vvgp -----> moje
vvbp -----> moje
crazy_blue -----> moje
carp2 -----> moje
carp1 -----> moje
orzel -----> moje
orzel2 -----> moje

P.S. Nie otwierałem w Dromedzie - odczytałem z pliku .MIS za pomocą skryptów.

Autor:  Flavia [ 15 lis 2016 23:29 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dzięki wielkie :)

Autor:  bob [ 27 lis 2016 13:30 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Tymczasowo chcę dokonać tylko jednej zmiany w misji "Zabójcy", miejsce startowe bym chciał żeby było przy dwóch strażnikach których należy śledzić a więc poza budynkiem, wszystko inne bez zmian. Mam na myśli Thiefa 1.37 i DromEda 1.37. Jak to zrobić krok po kroku?

Autor:  Paweuek [ 28 lis 2016 01:34 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Gdy otworzysz misję DromEdem "kamera", czyli różowawe kółko z kreską, będzie ustawiona w punkcie startowym. Będzie to mały kremowy kwadracik [gdy go klikniesz, zaznaczysz go] opisany pewnie jako Marker albo StartingPoint. Przytrzymując Shift i klikając na niego możesz go przesunąć w dowolne miejsce. Jeśli zrobisz to w oknie widoku "Top", wtedy przesuniesz go w płaszczyźnie poziomej i nie trzeba będzie później regulować wysokości, na której jest domyślnie ustawiony. Przesuń w ten sposób StartingPoint gdzieś poza sklep i puść LPM.

Autor:  bob [ 28 lis 2016 11:46 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Działa, dzięki. Przeniosłem tym sposobem punkt startowy w inne miejsce. Okazuje się, że początkowe zadanie o potrzebie zebrania 1000 lootu w Zabójcach jest fałszywe, bo zebrałem ponad 1000 lootu a reakcji gry brak.

Autor:  Kurhhan [ 21 gru 2016 11:52 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Jak otworzyć plik .3ds (a najlepiej od razu .bin) w blenderze ? Importuje .3ds i nic się nie dzieje.
Tworzę deseczki, flaszeczki, ale chcę zobaczyć jak coś bardziej skomplikowanego w technice low poly jest skonstruowane.

Autor:  Paweuek [ 21 gru 2016 21:26 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Do najnowszej wersji DromEda dołączone były różne narzędzia, m.in. FreeTheObjects. Znajdziesz tam programy Bin2E oraz E23ds. Przekonwertują one pliki *.bin pośrednio przez *.E do *.3ds.

Autor:  Kurhhan [ 21 gru 2016 23:04 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Miałem jakieś felerne pliki .3ds od Elvisa. Tak, używam dinozaury Bin2E i E23ds, ale we współdziałaniu z nowszym programem R Soula - Dark Engine Object Converter Interface, który to wszystko usprawnia i przyspiesza.

Autor:  Juliusz [ 23 gru 2016 22:41 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Niejaki nemyax - użytkownik TTLG - napisał kiedyś importer i eksporter plików .bin dla Blendera. Możesz w ten sposób ominąć konwersję za pośrednictwem formatu .e.

Tutaj masz więcej informacji:
https://sourceforge.net/p/blenderbitsbo ... -exporter/

Strona 40 z 40 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/