Thief Forum
http://thief-forum.pl/

Nauka Dromeda - pytania
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=5&t=3623
Strona 40 z 41

Autor:  Flavia [ 13 lis 2016 00:37 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Po zainstalowaniu najnowszego ND już działa. A ja czuję się jak ostatni debil... -.-"
Ale jak jest szansa na odzyskanie nazw choć części zasobów, to chętnie skorzystam. Juliusz, podeślę Ci plik na priva.
Panowie, dziękuję za pomoc :)

Autor:  Juliusz [ 13 lis 2016 14:07 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Hej,
Poniżej lista rodzin i tekstur wraz z nazwą rodziny:
Families:
fam
terrain
drewno
av
dg
adb_tile_2
floor&wall
adb_wood_2
adb_stone_2
moje
adb_roof_2
brazziel
ugier
szarnieb
szary

Textures:
Dirt 512x512 -----> terrain
Earth 512x512 -----> terrain
Grass 512x512 -----> terrain
Gravel 512x512 -----> terrain
Ivy 512x512 -----> terrain
deski01 -----> drewno
deski02 -----> drewno
deski03 -----> drewno
deski04 -----> drewno
sloje01 -----> drewno
sloje02 -----> drewno
Morrgan -----> av
Nimue -----> av
DGstone1 -----> dg
DGstone2 -----> dg
tile1_bl -----> adb_tile_2
tile1_br -----> adb_tile_2
Plaster Ceiling -----> floor&wall
wood1_beam -----> adb_wood_2
wood1_met -----> adb_wood_2
wood4 -----> adb_wood_2
bigstone1 -----> adb_stone_2
bial_mal -----> moje
cegla -----> moje
czerw_mal -----> moje
fiol_mal -----> moje
LuAText -----> moje
nieb_mal -----> moje
piec_mal -----> moje
tap_mal -----> moje
text3_mala -----> moje
text_wall_mala -----> moje
leadshingle -----> adb_roof_2
pod01a -----> brazziel
tynk01b -----> ugier
murc02c -----> szarnieb
murc03e -----> szarnieb
podlog01a -----> szary
vvgp -----> moje
vvbp -----> moje
crazy_blue -----> moje
carp2 -----> moje
carp1 -----> moje
orzel -----> moje
orzel2 -----> moje

P.S. Nie otwierałem w Dromedzie - odczytałem z pliku .MIS za pomocą skryptów.

Autor:  Flavia [ 15 lis 2016 23:29 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Dzięki wielkie :)

Autor:  bob [ 27 lis 2016 13:30 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Tymczasowo chcę dokonać tylko jednej zmiany w misji "Zabójcy", miejsce startowe bym chciał żeby było przy dwóch strażnikach których należy śledzić a więc poza budynkiem, wszystko inne bez zmian. Mam na myśli Thiefa 1.37 i DromEda 1.37. Jak to zrobić krok po kroku?

Autor:  Paweuek [ 28 lis 2016 01:34 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Gdy otworzysz misję DromEdem "kamera", czyli różowawe kółko z kreską, będzie ustawiona w punkcie startowym. Będzie to mały kremowy kwadracik [gdy go klikniesz, zaznaczysz go] opisany pewnie jako Marker albo StartingPoint. Przytrzymując Shift i klikając na niego możesz go przesunąć w dowolne miejsce. Jeśli zrobisz to w oknie widoku "Top", wtedy przesuniesz go w płaszczyźnie poziomej i nie trzeba będzie później regulować wysokości, na której jest domyślnie ustawiony. Przesuń w ten sposób StartingPoint gdzieś poza sklep i puść LPM.

Autor:  bob [ 28 lis 2016 11:46 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Działa, dzięki. Przeniosłem tym sposobem punkt startowy w inne miejsce. Okazuje się, że początkowe zadanie o potrzebie zebrania 1000 lootu w Zabójcach jest fałszywe, bo zebrałem ponad 1000 lootu a reakcji gry brak.

Autor:  Kurhhan [ 21 gru 2016 11:52 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Jak otworzyć plik .3ds (a najlepiej od razu .bin) w blenderze ? Importuje .3ds i nic się nie dzieje.
Tworzę deseczki, flaszeczki, ale chcę zobaczyć jak coś bardziej skomplikowanego w technice low poly jest skonstruowane.

Autor:  Paweuek [ 21 gru 2016 21:26 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Do najnowszej wersji DromEda dołączone były różne narzędzia, m.in. FreeTheObjects. Znajdziesz tam programy Bin2E oraz E23ds. Przekonwertują one pliki *.bin pośrednio przez *.E do *.3ds.

Autor:  Kurhhan [ 21 gru 2016 23:04 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Miałem jakieś felerne pliki .3ds od Elvisa. Tak, używam dinozaury Bin2E i E23ds, ale we współdziałaniu z nowszym programem R Soula - Dark Engine Object Converter Interface, który to wszystko usprawnia i przyspiesza.

Autor:  Juliusz [ 23 gru 2016 22:41 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Niejaki nemyax - użytkownik TTLG - napisał kiedyś importer i eksporter plików .bin dla Blendera. Możesz w ten sposób ominąć konwersję za pośrednictwem formatu .e.

Tutaj masz więcej informacji:
https://sourceforge.net/p/blenderbitsbo ... -exporter/

Autor:  Kurhhan [ 29 sie 2017 19:15 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

RIP

Obrazek

Autor:  Juliusz [ 01 wrz 2017 18:10 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

Autor:  Nivellen [ 10 wrz 2017 20:31 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?

Autor:  Marzec [ 04 lis 2017 23:35 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Nivellen napisał(a):
Juliusz napisał(a):
Cytuj:
RIP

Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:


Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?


Niech opublikuje jako porzucony projekt :-D

Autor:  Judith [ 11 lis 2017 10:41 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Pytanie za 100. pkt.: czy można używać w samej grze (Thief2.exe) komend typu ai_aware_of_player, latania i tym podobnych? Najlepiej gdyby dało się je przypisać do klawiszy, tak jak to robię w TDM. Potrzebuję sprawdzić kilka rzeczy w różnych OMkach, a nie mam czasu ich przechodzić od zera.

Autor:  Juliusz [ 11 lis 2017 13:21 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

We właściwej grze nie, ale możesz OMki odpalić z Dromeda.

Autor:  Kurhhan [ 23 lis 2017 02:25 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Chodziło bardziej o brak aktywności w temacie.
Moja druga misja jeszcze nie porzucona ale postępy mierne. Dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy trochę nad nią popracowałem. Może wrócę z jakimś pytaniem, chociaż nim tutaj ktoś odpowie to na ttlg już dwie strony encyklopedycznych wpisów na temat zagadnienia. Tak czy siak, może zostanie dla potomnych.

Autor:  Kurhhan [ 24 lis 2017 22:15 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Ok to pytanie.

Wczytuje zapisany plik vbr z multibrushem z innego mojego pliku mis. Nie zmieniam jego pozycji. Jednak i tak dopasowanie tekstur poprzestawiane ze względu na drobne zmiany koordynatorów. Musiałbym spędzić kilka godzin na korekcie. Da się jakoś wczytać multibrusha by wszystko było idealnie dopasowane jak w pierwowzorze, bez zmian w pozycjach XYZ?

Autor:  Juliusz [ 26 lis 2017 12:18 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Odpowiedziałbym, ale widzę, że dostałeś już odpowiedź na TTLG.
Działa?

Autor:  Kurhhan [ 26 lis 2017 12:29 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Tak, a o AlignExt nawet nie wiedziałem. Przyjemna opcja by przypisywać pozycję tekstury do brusha a nie parametrów XYZ w przestrzeni. To było od początku czy dodał to któryś patch New Darka?

Autor:  Juliusz [ 27 lis 2017 17:11 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Ta opcja została dodana w pierwszym New Darku (1.19).

Autor:  Kurhhan [ 15 gru 2017 22:12 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Coś mi się popsuło i wszystkie AI "świecą" gdy do nich podchodzimy. Nic nie zmieniałem w hierarchii a frobinfo w normie. Tj. przy World - Move, Script. Inv - Move, FocusScript. Ale to się uaktywnia przy nieprzytomnych lub nieżywych.

Autor:  Juliusz [ 15 gru 2017 22:18 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Nic mi specjalnie nie przychodzi do głowy, ale wpierw sprawdziłbym czy masz standardowe skrypty załadowane.

Frobinfo sprawdź na różnych poziomach hierarchii, bo może AI dziedziczą jakieś ustawienia.

Porównaj też Twojego gamesys'a z innym, który działa prawidłowo.

Autor:  Kurhhan [ 16 gru 2017 13:25 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Bieda z tym będzie. Jeśli trzeba będzie stworzyć nowego gama to się pochlastam. Wszystkie backupy również są dotknięte tym problemem.

Autor:  Juliusz [ 16 gru 2017 17:46 ]
Tytuł:  Re: Nauka Dromeda - pytania

Testowałeś go na nowej, czystej misji?

Możesz mi go podesłać - chętnie sprawdzę u siebie i może uda mi się do bebechów zajrzeć i coś wyszukać.

Strona 40 z 41 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/