Strona 40 z 41

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 13 listopada 2016, 00:37
autor: Flavia
Po zainstalowaniu najnowszego ND już działa. A ja czuję się jak ostatni debil... -.-"
Ale jak jest szansa na odzyskanie nazw choć części zasobów, to chętnie skorzystam. Juliusz, podeślę Ci plik na priva.
Panowie, dziękuję za pomoc :)

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 13 listopada 2016, 14:07
autor: Juliusz
Hej,
Poniżej lista rodzin i tekstur wraz z nazwą rodziny:
Families:
fam
terrain
drewno
av
dg
adb_tile_2
floor&wall
adb_wood_2
adb_stone_2
moje
adb_roof_2
brazziel
ugier
szarnieb
szary

Textures:
Dirt 512x512 -----> terrain
Earth 512x512 -----> terrain
Grass 512x512 -----> terrain
Gravel 512x512 -----> terrain
Ivy 512x512 -----> terrain
deski01 -----> drewno
deski02 -----> drewno
deski03 -----> drewno
deski04 -----> drewno
sloje01 -----> drewno
sloje02 -----> drewno
Morrgan -----> av
Nimue -----> av
DGstone1 -----> dg
DGstone2 -----> dg
tile1_bl -----> adb_tile_2
tile1_br -----> adb_tile_2
Plaster Ceiling -----> floor&wall
wood1_beam -----> adb_wood_2
wood1_met -----> adb_wood_2
wood4 -----> adb_wood_2
bigstone1 -----> adb_stone_2
bial_mal -----> moje
cegla -----> moje
czerw_mal -----> moje
fiol_mal -----> moje
LuAText -----> moje
nieb_mal -----> moje
piec_mal -----> moje
tap_mal -----> moje
text3_mala -----> moje
text_wall_mala -----> moje
leadshingle -----> adb_roof_2
pod01a -----> brazziel
tynk01b -----> ugier
murc02c -----> szarnieb
murc03e -----> szarnieb
podlog01a -----> szary
vvgp -----> moje
vvbp -----> moje
crazy_blue -----> moje
carp2 -----> moje
carp1 -----> moje
orzel -----> moje
orzel2 -----> moje

P.S. Nie otwierałem w Dromedzie - odczytałem z pliku .MIS za pomocą skryptów.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 15 listopada 2016, 23:29
autor: Flavia
Dzięki wielkie :)

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 27 listopada 2016, 13:30
autor: bob
Tymczasowo chcę dokonać tylko jednej zmiany w misji "Zabójcy", miejsce startowe bym chciał żeby było przy dwóch strażnikach których należy śledzić a więc poza budynkiem, wszystko inne bez zmian. Mam na myśli Thiefa 1.37 i DromEda 1.37. Jak to zrobić krok po kroku?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 28 listopada 2016, 01:34
autor: Paweuek
Gdy otworzysz misję DromEdem "kamera", czyli różowawe kółko z kreską, będzie ustawiona w punkcie startowym. Będzie to mały kremowy kwadracik [gdy go klikniesz, zaznaczysz go] opisany pewnie jako Marker albo StartingPoint. Przytrzymując Shift i klikając na niego możesz go przesunąć w dowolne miejsce. Jeśli zrobisz to w oknie widoku "Top", wtedy przesuniesz go w płaszczyźnie poziomej i nie trzeba będzie później regulować wysokości, na której jest domyślnie ustawiony. Przesuń w ten sposób StartingPoint gdzieś poza sklep i puść LPM.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 28 listopada 2016, 11:46
autor: bob
Działa, dzięki. Przeniosłem tym sposobem punkt startowy w inne miejsce. Okazuje się, że początkowe zadanie o potrzebie zebrania 1000 lootu w Zabójcach jest fałszywe, bo zebrałem ponad 1000 lootu a reakcji gry brak.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 21 grudnia 2016, 11:52
autor: Kurhhan
Jak otworzyć plik .3ds (a najlepiej od razu .bin) w blenderze ? Importuje .3ds i nic się nie dzieje.
Tworzę deseczki, flaszeczki, ale chcę zobaczyć jak coś bardziej skomplikowanego w technice low poly jest skonstruowane.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 21 grudnia 2016, 21:26
autor: Paweuek
Do najnowszej wersji DromEda dołączone były różne narzędzia, m.in. FreeTheObjects. Znajdziesz tam programy Bin2E oraz E23ds. Przekonwertują one pliki *.bin pośrednio przez *.E do *.3ds.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 21 grudnia 2016, 23:04
autor: Kurhhan
Miałem jakieś felerne pliki .3ds od Elvisa. Tak, używam dinozaury Bin2E i E23ds, ale we współdziałaniu z nowszym programem R Soula - Dark Engine Object Converter Interface, który to wszystko usprawnia i przyspiesza.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 23 grudnia 2016, 22:41
autor: Juliusz
Niejaki nemyax - użytkownik TTLG - napisał kiedyś importer i eksporter plików .bin dla Blendera. Możesz w ten sposób ominąć konwersję za pośrednictwem formatu .e.

Tutaj masz więcej informacji:
https://sourceforge.net/p/blenderbitsbo ... -exporter/

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 29 sierpnia 2017, 20:15
autor: Kurhhan
RIP

Obrazek

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 01 września 2017, 19:10
autor: Juliusz
RIP
Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 10 września 2017, 21:31
autor: Nivellen
Juliusz pisze:
RIP
Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 04 listopada 2017, 23:35
autor: Marzec
Nivellen pisze:
Juliusz pisze:
RIP
Mamy się do tego jakoś odnieść... :?:

Czyżby autor chciał nam powiedzieć, że jego projekt umarł?
Niech opublikuje jako porzucony projekt :-D

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 11 listopada 2017, 10:41
autor: peter_spy
Pytanie za 100. pkt.: czy można używać w samej grze (Thief2.exe) komend typu ai_aware_of_player, latania i tym podobnych? Najlepiej gdyby dało się je przypisać do klawiszy, tak jak to robię w TDM. Potrzebuję sprawdzić kilka rzeczy w różnych OMkach, a nie mam czasu ich przechodzić od zera.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 11 listopada 2017, 13:21
autor: Juliusz
We właściwej grze nie, ale możesz OMki odpalić z Dromeda.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 23 listopada 2017, 02:25
autor: Kurhhan
Chodziło bardziej o brak aktywności w temacie.
Moja druga misja jeszcze nie porzucona ale postępy mierne. Dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy trochę nad nią popracowałem. Może wrócę z jakimś pytaniem, chociaż nim tutaj ktoś odpowie to na ttlg już dwie strony encyklopedycznych wpisów na temat zagadnienia. Tak czy siak, może zostanie dla potomnych.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 24 listopada 2017, 22:15
autor: Kurhhan
Ok to pytanie.

Wczytuje zapisany plik vbr z multibrushem z innego mojego pliku mis. Nie zmieniam jego pozycji. Jednak i tak dopasowanie tekstur poprzestawiane ze względu na drobne zmiany koordynatorów. Musiałbym spędzić kilka godzin na korekcie. Da się jakoś wczytać multibrusha by wszystko było idealnie dopasowane jak w pierwowzorze, bez zmian w pozycjach XYZ?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 26 listopada 2017, 12:18
autor: Juliusz
Odpowiedziałbym, ale widzę, że dostałeś już odpowiedź na TTLG.
Działa?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 26 listopada 2017, 12:29
autor: Kurhhan
Tak, a o AlignExt nawet nie wiedziałem. Przyjemna opcja by przypisywać pozycję tekstury do brusha a nie parametrów XYZ w przestrzeni. To było od początku czy dodał to któryś patch New Darka?

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 27 listopada 2017, 17:11
autor: Juliusz
Ta opcja została dodana w pierwszym New Darku (1.19).

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 15 grudnia 2017, 22:12
autor: Kurhhan
Coś mi się popsuło i wszystkie AI "świecą" gdy do nich podchodzimy. Nic nie zmieniałem w hierarchii a frobinfo w normie. Tj. przy World - Move, Script. Inv - Move, FocusScript. Ale to się uaktywnia przy nieprzytomnych lub nieżywych.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 15 grudnia 2017, 22:18
autor: Juliusz
Nic mi specjalnie nie przychodzi do głowy, ale wpierw sprawdziłbym czy masz standardowe skrypty załadowane.

Frobinfo sprawdź na różnych poziomach hierarchii, bo może AI dziedziczą jakieś ustawienia.

Porównaj też Twojego gamesys'a z innym, który działa prawidłowo.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 16 grudnia 2017, 13:25
autor: Kurhhan
Bieda z tym będzie. Jeśli trzeba będzie stworzyć nowego gama to się pochlastam. Wszystkie backupy również są dotknięte tym problemem.

Re: Nauka Dromeda - pytania

: 16 grudnia 2017, 17:46
autor: Juliusz
Testowałeś go na nowej, czystej misji?

Możesz mi go podesłać - chętnie sprawdzę u siebie i może uda mi się do bebechów zajrzeć i coś wyszukać.