Porzucone projekty

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

Aż wilogtne te screeny - fajny klimacik mają.
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Porzucone projekty

Post autor: Kerte »

Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke, a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia" :jez
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

kerte pisze:Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke,
Tak, ale wpierw ją zacznę na nowo w DM... :)
kerte pisze:a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia"
cokolwiek by to miało znaczyć - brzmi dobrze ;)
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Porzucone projekty

Post autor: Kerte »

Jest to tytuł komiksu o Hellboyu
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Porzucone projekty

Post autor: Edversion »

Jeszcze jedna misja dochodzi do porzuconych projektów. Moja 'Długa Noc w Miasteczku'. Macie tutaj plika .zip. To znaczy moglibyście mieć, ale plik jest za duży. :?
Awatar użytkownika
Vrael
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 31 stycznia 2006, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: Porzucone projekty

Post autor: Vrael »

A czemu to?
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Porzucone projekty

Post autor: Edversion »

Po prustu jest za mała i za słaba. Uznałbym ja jako jeszcze jeden trening ;)
Awatar użytkownika
Vrael
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 31 stycznia 2006, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: Porzucone projekty

Post autor: Vrael »

To zrób inną, może do niej wrócisz?
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Porzucone projekty

Post autor: Edversion »

Może.. narazie pracuję już nad inną misją. [jak zwykle] :|
Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: MRYS »

Swego czasu wystartowałem z FM pod roboczym tytułem CUBE. Mechanicy mieli coś tam dłubać w podziemiach olbrzymiego, sześciokątnego budynku na obrzeżach miasta. Co - tego nie zdradzę, bo może jeszcze wrócę do pomysłu w Dark Modzie.

W każdym razie z całości zdążyłem jedynie lekko napocząć chałupę kapłana Mechaników, z której, jak "cynk" niesie, miało być tajemne przejście do Cube'a. Powstało tez trochę obiektów, głównie drzwi, kuferków, obrazów itd. Jak kto chce to się nimi podzielę.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Porzucone projekty

Post autor: Nivellen »

Ciekawie się zapowiada, czyżby sześcienny "poprawczak" dla niegrzecznych pogan?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane. No, nic - teraz tylko Radianta się uczyć pozostaje... :)
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Porzucone projekty

Post autor: Nivellen »

Też się przyłączę. Kilka zdjęć z ostatniego przed zamkiem "wprawkowego" pliku .mis
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: MRYS »

Juliusz pisze:No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane.
Ja w ogóle mam wrażenie, że w wielu FM grzechem były zbyt duże pomieszczenia, w których niewiele można było postawić. Oczywiście nie mówię tu o wnętrzach świątyń czy magazynów ale o zwykłych "komnatach".

Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

Niv - super, takie klimaty lubię - kamień plus drewno, poddasza, belki, drewniane schodki...! I całość wierna architektonicznie :ok
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Dziarsky »

Nivellen pisze:Też się przyłączę. Kilka zdjęć z ostatniego przed zamkiem "wprawkowego" pliku .mis
MRYS pisze:Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.
Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Porzucone projekty

Post autor: Nivellen »

Dziarsky pisze:(...)Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.
To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Dziarsky »

Nivellen pisze:To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.
Obiekty - chodziło mi o domy jako obiekty :). Dokładnie tak jak w DromEdzie można to zrobić w TDM a efekt będzie lepszy :) O to mi chodziło :)
Obrazek
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Porzucone projekty

Post autor: timon »

Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: Porzucone projekty

Post autor: Tabal »

JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO 8-)
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO Cool
Nic się w przyrodzie nie marnuje. Zdobyłem dzięki tej misji pewne doświadczenie, screeny z niej okazały się przepustką do pracy na Dark Modem - przerzuciłem swoje siły na silnik bardziej przyszłościowy niż Dromed i misja prędzej czy później się ukaże, ale w jeszcze lepszym wydaniu (mam nadzieję... 8-) ).
Tymniemniej dzięki!
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: Porzucone projekty

Post autor: Tabal »

nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic

[ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 18:58 ]
do roboty?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :twisted:
Zgodnie z zaleceniem :
Nie ma co porzucać projekty, jak coś poszło nie tak to najlepiej to poprawić.
Do roboty ? lub Do roboty !
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Juliusz »

Tabal pisze:nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic
He, he :) - posiedzieć stary z dromedem dwa lata i ponaginaj go do granic możliwości, to zobaczymy, czy wszystko takie proste i oczywiste się będzie Tobie wydawało... :)
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Kapitan Smith »

Mmm, wrzucam szczątki swojego starusieńkiego projektu, który porzuciłem równie szybko i nagle jak rozpocząłem. "Misja", a raczej kawałek mapy, który stworzyłem, jest bardzo prosta, ma wiele niezgodności, nawet tekstury nie są nałożone na ściany (!), tylko początkowa faza "produkcji". Zawiera kilka fajnych elementów, ale nie przemyślałem jej wystarczająco i obawiam się, że silink nie udźwignąłby końcowego efektu. Poza tym nie jestem zadowolony z dotychczasowych rezultatów pracy. Jeśli ktoś jest chętny na kilkominutowy spacerek bez celu, wrzucam plik .mis.
http://www.sendspace.com/file/s9e4rb
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porzucone projekty

Post autor: Marzec »

Pierwsze co miałem napisać: O UAU, thx że się dzielisz - uwielbiam takie smakowitości :rad

Człowieku... też kiedyś miałem podobną koncepcję, a nawet projekt :zdw Jeśli uda mi się wygrzebać to się nawet podzielę. Lecz była to misja do Thiefa 1, a większość moich niedokończonych plików z tej części przepadła wraz z pewnym formatem :]

Ograniczenia silnika? Jeśli Ci chodzi o poligony, to ja zastosowałem sztuczne ściany - po prostu wycinając air nie na całą objętość misji, ale tylko tam gdzie znajdowały się "budynki", czy tam elementy "stacji". Takie "korytarze" powietrza w sky hacku.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
ODPOWIEDZ