Moje Obiekty i Tekstury dla Dromedowców
: 13 października 2006, 00:47
Chciałem udostępnić całą moją dromedową twórczość dla ludzi, którzy w tym edytorze jeszcze coś dłubią - ot, taki mój wkład w scenę thiefową i słowo dziękuję dla wszystkich, którzy mi pomagali w moich zmaganiach.
Plik o wielkości mniej więcej 22,5 MB, uruchamialny poprzez Darkloadera, zawiera dwie misje (klasztor i bibliotekę), w stanie najbardziej zaawansowanym, jaki mam u siebie na twardzielu. Razem z nimi idą tekstury oraz obiekty.
Misje można traktować jako przykład użycia obiektów, a plik .gam może być wskazówką, jakie właściwości obiektom nadać.
Plik możecie pobrać STĄD . (link uaktualniony)
Gdyby pojawiły się jakieś pytania, co do funkcjonowania obiektów, można tutaj pytać.
Obiekty:
- książki (otwarte, zamknięte, roztwarte - "namiot", zwisające z półki - różnej grubości)
- stosy i rządy książek
- regały - puste, z książkami poukładanymi chaotycznie i regularnie - w wielu wersjach
- wszystkie książki i regały dają się oteksturować na wiele sposobów (16 skórek), co daje możliwość stworzenia naprawdę ogromnej biblioteki z niepowtarzającym się układem ksiąg
- stoły
- świeczka
- pochodnia
- lampa ręczna (również wersja dla niosącego ją strażnika)
- drewniane rusztowania (kilka różnych obiektów, z których można budować różnego kształtu rusztowania)
- pajęczyny
- kolumny
- drzwi
- metalowy żyrandol na świece
- mnich (nieskończona tekstura - tu mógłbym się zmobilizować do dokończenia, gdyby ktoś był chętny)
- i coś tam pewnie jeszcze innego...
Tekstury:
- podzielone na grupy kolorystyczne
- około setki albo i więcej
- niektóre tekstury z wariacjami (brud, śnieg, itp.)
W tym wątku znajdziecie screeny i filmiki z mojej porzuconej misji:
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?p=65296#65296
Plik o wielkości mniej więcej 22,5 MB, uruchamialny poprzez Darkloadera, zawiera dwie misje (klasztor i bibliotekę), w stanie najbardziej zaawansowanym, jaki mam u siebie na twardzielu. Razem z nimi idą tekstury oraz obiekty.
Misje można traktować jako przykład użycia obiektów, a plik .gam może być wskazówką, jakie właściwości obiektom nadać.
Plik możecie pobrać STĄD . (link uaktualniony)
Gdyby pojawiły się jakieś pytania, co do funkcjonowania obiektów, można tutaj pytać.
Obiekty:
- książki (otwarte, zamknięte, roztwarte - "namiot", zwisające z półki - różnej grubości)
- stosy i rządy książek
- regały - puste, z książkami poukładanymi chaotycznie i regularnie - w wielu wersjach
- wszystkie książki i regały dają się oteksturować na wiele sposobów (16 skórek), co daje możliwość stworzenia naprawdę ogromnej biblioteki z niepowtarzającym się układem ksiąg
- stoły
- świeczka
- pochodnia
- lampa ręczna (również wersja dla niosącego ją strażnika)
- drewniane rusztowania (kilka różnych obiektów, z których można budować różnego kształtu rusztowania)
- pajęczyny
- kolumny
- drzwi
- metalowy żyrandol na świece
- mnich (nieskończona tekstura - tu mógłbym się zmobilizować do dokończenia, gdyby ktoś był chętny)
- i coś tam pewnie jeszcze innego...
Tekstury:
- podzielone na grupy kolorystyczne
- około setki albo i więcej
- niektóre tekstury z wariacjami (brud, śnieg, itp.)
W tym wątku znajdziecie screeny i filmiki z mojej porzuconej misji:
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?p=65296#65296