Nie chodzi tutaj o informatykę, bo nic tam nie programujesz ani żadnych informacji nie tworzysz, a jedynie o samozaparcie, inteligencję i umiejętność analizy szczegółów. Edytorem pobawić się może każdy, ale jeżeli masz skończyć jak Edversion [ czyt. wkur**ać ludzi ], to nie polecamKapitan Smith pisze:Ah... Gdybym tylko znał się trochę na informatyce i umiał obsługiwać te edytory...
Kapitan Smith i edytor
Moderator: peter_spy
Re: Kapitan Smith i edytor
Re: Kapitan Smith i edytor
Faktycznie - nie trzeba być informatykiem, żeby bawić się w Dromeda, tymniemniej zmysł programistyczny przydaje się w projektowaniu bardziej zaawansowanych zdarzeń. Jednakże można się bawić nieźle budując ciekawe misje bez tego, skupiając się na fabule i architekturze misji.Kapitan Smith pisze:Ah... Gdybym tylko znał się trochę na informatyce i umiał obsługiwać te edytory...
Niestety- dla mnie czarna magia, a szkoda bo inwencji mi nie brakuje
[ Dodano: 25 Październik 06, 17:05 ]
Smith - nie przejmuj się niecierpliwością Paweuka - są na tym forum osoby bardziej cierpliwe i skore do udzielania rad początkującym.Edytorem pobawić się może każdy, ale jeżeli masz skończyć jak Edversion [ czyt. wkur**ać ludzi ], to nie polecam Rolling Eyes
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Spox... Skoro tak mówicie to może spróbuję, ale na początku to co się będzie działo zostawię dla siebie...Juliusz pisze:nie przejmuj się niecierpliwością Paweuka
Re: Kapitan Smith i edytor
Off Topic
Nie chodzi mi tutaj o moją niecierpliwość - w pewnych kręgach jestem znany ze swej cierpliwości, ale jestem na pewne sprawy wyczulony. Poczatkującym oczywiście zawsze możemy pomóc, jednakże istnieje coś takiego jak umiejętność analizowania, którą pan E. widocznie nie dysponuję. Ja w wieku lat 15, kiedy to po raz pierwszy uruchomiłem DromEda oczywiście nie wiedziałem OCB, jednakże po ogarnięciu najpodstawniejszych podstaw [ script loading i starting point ] potrafiłem już samodzielnie uruchamiać FMki innych i dopatrywać się w nich jakichś założeń - co i jak działa, skąd ten link, jak uruchomić pułapkę, etc. Nie molestowałem innych pytaniami o pierdoły
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Skoro tak uważasz to podaj cytat gdzie pytałem Cię o obsługe edytora... Hę?
Re: Kapitan Smith i edytor
Nie pisałem tego stricte do Ciebie Napisałem jedynie, że potrzeba dużo samozaparcia co by ogarnąć to dromedowe bydle Próbuj próbuj, lecz zanim o coś zapytasz poszukaj w poradnikach, których w sieci jest multum. Pan E. okazał się być niewytrwałym szperaczem...
Re: Kapitan Smith i edytor
Peweuek, pytałem się tylko ciebie, czy mi pomożesz znaleźć np. to czy tamto. Każdy początkujący DromEdzista się najpierw uczyn, no nie? Skoro się pytałem, czy pomożesz, to mogłeś powiedzieć, np. "to napewno jest na forum. Poszukaj, jak chcesz wiedzieć..". No i bym poszukał. A ty się na mnie wkur**łeś. Po kilku dniach dałbym ci spookój i by było tyle. Ale no cóż.. jak niektórzy nie mają cnot (cierpliwość) to nie mój problem..
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Edversion, nie przejmuj się. Niektórzy mają więcej cierpliwości.
Mam nadzieję że gdy osiągniesz pewien poziom wiedzy DromEdowej to przestaniesz już nękać mnie (nas) pytaniami
Poza tym przez Twoje pytania sam wróciłem do DromEda i zacząłem kończyć moją misję którą robię od dwóch lat
Mam nadzieję że gdy osiągniesz pewien poziom wiedzy DromEdowej to przestaniesz już nękać mnie (nas) pytaniami
Poza tym przez Twoje pytania sam wróciłem do DromEda i zacząłem kończyć moją misję którą robię od dwóch lat
Brothers in arms & beer...
Re: Kapitan Smith i edytor
Nie mogło być chyba większego "rozgrzeszenia" dla Edversiona niż to, co Gregorius napisał.Gregorius pisze:Poza tym przez Twoje pytania sam wróciłem do DromEda i zacząłem kończyć moją misję którą robię od dwóch lat Smile
Edvi - Pytaj jeszcze trochę, a może ja wrócę do swojej...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Kapitan Smith i edytor
Ja choćbym chciał, to do swojego projektu póki co nie powrócę - uczelnia = brak czasu :/
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
No, proponuje przenieść temat do "Gildii Edytorów", gdyż teraz tutaj mam zamiar umieszczać swoje uwagi i kwestie
W każdym razie na początek jestem ciekaw jak można zrobić, aby zwykły cywil walczył mieczem, jak strażnik/zwykły strażnik zamiast miecza strzelał z łuku
W każdym razie na początek jestem ciekaw jak można zrobić, aby zwykły cywil walczył mieczem, jak strażnik/zwykły strażnik zamiast miecza strzelał z łuku
Re: Kapitan Smith i edytor
Zwykły człowiek: Motions -> ClassTags -> WithSword 0
Zobacz jakie właściwości ma łucznik i te tagi przypisz strażnikowi zamiast WithSword 0, lub dodaj po przecinku, zapewne będzie z bliska walił mieczem, z odległości zaś strzelał.
Zobacz jakie właściwości ma łucznik i te tagi przypisz strażnikowi zamiast WithSword 0, lub dodaj po przecinku, zapewne będzie z bliska walił mieczem, z odległości zaś strzelał.
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Kapitan Smith i edytor
Nie wiedziałem że to takie proste, żeby zrobić guarda walczącego na zmianę dwiema różnymi brońmi. Widziałem coś takiego w Equilibrium, ale myślałem że to nowa creatura. Przyda się.Paweuek pisze:Zwykły człowiek: Motions -> ClassTags -> WithSword 0
Zobacz jakie właściwości ma łucznik i te tagi przypisz strażnikowi zamiast WithSword 0, lub dodaj po przecinku, zapewne będzie z bliska walił mieczem, z odległości zaś strzelał.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Thx:D
W mojej właśnie powstającej misji, którą rozpocząłem może tydzień temu dziwi mnie jedna rzecz:
Stworzyłem teren na grę długości paru minut, a rozmiar już wynosi grubo ponad 1mb
Chamskie
Uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę troszkę fabuły:
Otóż Garrett poznaje pewnego faceta i zaczynają współpracować. Rzecz dzieje się w Czarnej Dzielnicy - jednej z najbiedniejszych, lecz zarazem najpilniej strzeżonych części miasta ( dlaczego? Dowiecie się w misji ). Musimy dostać się do sklepu wspólnika, przyjąć zlecenie i zrealizować je. Przy okazji musimy zarobić na życię okradając biedotę...
Powiem tylko, że do misji planuję jeszcze coś ciekawego, ale na razię nie zdradzę
Jestem już padnięty, przed chwilą wyłączyłem DromEda... Smutne, ale prawdziwe, treba się poświęcać
Natomiast mam jeden dylemat: pomimo długich przemyśleń i rozterek wciąż nie jestem w stanie wymyśleć dobrej nazwy dla swojej misji. Jakieś propozycje?
W mojej właśnie powstającej misji, którą rozpocząłem może tydzień temu dziwi mnie jedna rzecz:
Stworzyłem teren na grę długości paru minut, a rozmiar już wynosi grubo ponad 1mb
Chamskie
Uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę troszkę fabuły:
Otóż Garrett poznaje pewnego faceta i zaczynają współpracować. Rzecz dzieje się w Czarnej Dzielnicy - jednej z najbiedniejszych, lecz zarazem najpilniej strzeżonych części miasta ( dlaczego? Dowiecie się w misji ). Musimy dostać się do sklepu wspólnika, przyjąć zlecenie i zrealizować je. Przy okazji musimy zarobić na życię okradając biedotę...
Powiem tylko, że do misji planuję jeszcze coś ciekawego, ale na razię nie zdradzę
Jestem już padnięty, przed chwilą wyłączyłem DromEda... Smutne, ale prawdziwe, treba się poświęcać
Natomiast mam jeden dylemat: pomimo długich przemyśleń i rozterek wciąż nie jestem w stanie wymyśleć dobrej nazwy dla swojej misji. Jakieś propozycje?
Re: Kapitan Smith i edytor
No, ja bym spoliczkował Dromeda za to!Kapitan Smith pisze:Stworzyłem teren na grę długości paru minut, a rozmiar już wynosi grubo ponad 1mb Exclamation
Chamskie
A tak na poważnie - co w tym takiego oburzającego? ? ? Niech ma tyle, ile potrzebuje...
Dla pocieszenia powiem, że pliki .mis się bardzo ładnie pakują.
Proponuję "Śmierdząca biedota".... No, co? Trzeba w graczu rozbudzić jakoś motywację, żeby w trakcie gry okradał biednych, no nie..?Kapitan Smith pisze:pomimo długich przemyśleń i rozterek wciąż nie jestem w stanie wymyśleć dobrej nazwy dla swojej misji. Jakieś propozycje?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Chyba raczej nie skorzystam z tego pomysłu. Chodziło mi o zupełnie co innego.Juliusz pisze:Proponuję "Śmierdząca biedota"....
Tytuł ma wzbudzać współczucie gracza, ale jednocześnie wyrażać się jasno, że celem będzie okradanie biednych jak np. "Noc w Krainie Biedaków" czy coś w tym stylu...
Natomiast teraz pojawił się dość nieprzyjemny i złośliwy problem... Nie chciałbym go tutaj wałkować, więc chętnych proszę o kontakt na PW. Z góry, dzięki wszystkim.
Re: Kapitan Smith i edytor
Jesteś pewien, że wiesz, o co Tobie chodzi? Ja bym nie mógł okradać kogoś, komu współczuję z powodu jego ubóstwa...Kapitan Smith pisze:Chyba raczej nie skorzystam z tego pomysłu. Chodziło mi o zupełnie co innego.
Tytuł ma wzbudzać współczucie gracza, ale jednocześnie wyrażać się jasno, że celem będzie okradanie biednych
wałkuj tutaj...Kapitan Smith pisze:Natomiast teraz pojawił się dość nieprzyjemny i złośliwy problem... Neutral Nie chciałbym go tutaj wałkować, więc chętnych proszę o kontakt na PW. Z góry, dzięki wszystkim.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Oczywiście masz racje, jadnak jak ktoś zobaczyłby powiedzmy na liście misji tytuł "Śmierdząca Biedota" to jego pierwszą myślą byłoby "Ale cham. Ciekawe, czy jeśli byłby biedny teżby tak myślał" i miały rację.
No to będziemy wałkować tutaj.
Załączam utwór muzyczny sciągnięty z "House of the Widow Moira". Chodzi o to, aby można było go użyć w misji jako ambienta, ale:
1.Za cholerę nie mam pojęcia jak.
2.Jest on w formacie .wav.
3.Trwa ponad 4 minuty.
PS. Nie mogę dać załącznika bo za dużo waży
No to będziemy wałkować tutaj.
Załączam utwór muzyczny sciągnięty z "House of the Widow Moira". Chodzi o to, aby można było go użyć w misji jako ambienta, ale:
1.Za cholerę nie mam pojęcia jak.
2.Jest on w formacie .wav.
3.Trwa ponad 4 minuty.
PS. Nie mogę dać załącznika bo za dużo waży
Re: Kapitan Smith i edytor
Masz rację - ale przynajmniej by wiedział od razu, co go czeka w grze. No, ale dobra - już Cię nie męczę...Kapitan Smith pisze:Oczywiście masz racje, jadnak jak ktoś zobaczyłby powiedzmy na liście misji tytuł "Śmierdząca Biedota" to jego pierwszą myślą byłoby "Ale cham. Ciekawe, czy jeśli byłby biedny teżby tak myślał" i miały rację.
Podejrzewam, że musisz stworzyć własną schemę. Nie będzie to zbytnio trudne, tylko musisz się dobrać do pliku tekstowego, w którym są i zrobić analogicznie do istniejących schematów. Wówczas komenda reload_schemas spowoduje, że twój schemat pojawi się na liście schemas w Object Hierarchy. (po szczegóły zajrzyj na TTLG)Kapitan Smith pisze:Załączam utwór muzyczny sciągnięty z "House of the Widow Moira". Chodzi o to, aby można było go użyć w misji jako ambienta, ale:
1.Za cholerę nie mam pojęcia jak.
Jest też inna, prostsza metoda - wykorzystaj istniejący schemat, a tylko podmień odpowiedni plik .wav.
To dobrze, bo taki czyta Dromed. Może być także w mp3 - darkloader zamieni na wav. Będzie się dłużej misja instalowała, ale mniej Mb będzie plik zip zajmował.Kapitan Smith pisze:2.Jest on w formacie .wav.
A jest potrzeba, żebyś dawał tutaj ten utwór?Kapitan Smith pisze:PS. Nie mogę dać załącznika bo za dużo waży
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Juliusz wybacz, ale u mnie w katalogu thiefa nigdzie nie ma folderu SCHEMA xD
Chyba, że się jakoś nie zrozumieliśmy w tej sprawie
Ale też nie przypuszczałem, że to może być takie proste
Chyba, że się jakoś nie zrozumieliśmy w tej sprawie
Ale też nie przypuszczałem, że to może być takie proste
Re: Kapitan Smith i edytor
Nie ma katalogu schema. To jest jakiś plik tekstowy... Nie pamiętam jaki, ale na pewno ten problem padł na TTLG - opcja SEARCH to wrota do ogromnej skarbnicy wiedzy na temat dromeda - wierz mi.
EDIT: Dobra - sam byłem ciekawy, więc poszukałem. W tym wątku powinienś mieć to, co cię interesuje. Wygląda na to, że oryginalne schematy są gdzieś na dysku T2 (nie wiem, czemu ich nie ma we folderze na twardym dysku). A swoje tworzysz w podfolderze schema, wg szablonu podanego w tym wątku:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... file+where
EDIT: Dobra - sam byłem ciekawy, więc poszukałem. W tym wątku powinienś mieć to, co cię interesuje. Wygląda na to, że oryginalne schematy są gdzieś na dysku T2 (nie wiem, czemu ich nie ma we folderze na twardym dysku). A swoje tworzysz w podfolderze schema, wg szablonu podanego w tym wątku:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... file+where
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Kapitan Smith i edytor
Katalog schema jest na CD2 w katalogu edytor.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kapitan Smith i edytor
Rozumiem, że w miejsce "mayan" mam wpisać nazwe pliku tak? xD Zaraz sprawdzimyschema mayanamb
archetype AMBIENTS
mono_loop 0 0
volume -1000
MayanAmb
EDIT
Ale gdzieś ten swój plik dżwiękowy muszę wsadzić nie? Bo przeciez nie napisze tylko, że jest taki plik a on będzie go szukał po całym świecie
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2006, 12:43 przez Kapitan Smith, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kapitan Smith i edytor
Kapitan Smith, dodaj mi ta swojanmisje jako zalacznik-zobaczymu na czym stoicz...
Hand of Glory Forever
Re: Kapitan Smith i edytor
Utwórz podfolder snd/sfx w swoim folderze Theifa2 i tam go wrzuć.Kapitan Smith pisze:Ale gdzieś ten swój plik dżwiękowy muszę wsadzić nie? Bo przeciez nie napisze tylko, że jest taki plik a on będzie go szukał po całym świecie Rolling Eyes
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.