Utworzmy własną kampanie.

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Edversion »

Wpadłem na taki pomysł. A gdybyśmy utworzyli własną kampanię. Nieco ponad 12 misji połączonych ze sobą fabułą??


Co wy na to?

Czekam na:

1. ochotników do współpracy w DromEdzie
2. pomysłów na fabułę
3. pomysłów na poszczególne misje
4. może jakiś nowy ekwipunek?
5. nowe tekstury, obiekty itp.

Fajnie, gdyby powstała gra w stylu T2:X
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Gregorius »

Edversion pisze:A gdybyśmy utworzyli własną kampanię.
Oż kurde... :o
Pomysł ambitny, ale nie licz że cokolwiek z tego wyjdzie :roll:
Za mało ludzi na tym forum którzy mogliby się dołączyć do zespołu, a Ci którzy coś robili w DromEdzie robią coś innego albo już się pożegnali z tym edytorem.
Coś takiego wyszło na TTLG, ale tutaj nie ma najmniejszych szans :?
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Juliusz »

Cóż tu więcej dodać... pomysł faktycznie całkiem nierealny. Edi - sam widzisz jak ciężko ukończyć jedną misję, a Ty mówisz o 12.... T2X powstawało chyba 5 lat tworzone przez grupę ludzi....

Jak już MRYS Tobie zasugerował w innym wątku - porywasz się na zbyt ambitne rzeczy, nie opanowawszy jeszcze podstaw. Wierz mi - Dromed kryje w sobie wiele tajemnic i naprawdę dużo można z nim zrobić, bez rzucania się od razu na ogromne kampanie.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Nivellen »

Koledzy tylko potwierdzili moją niedawną krytyczną wypowiedź odnośnie Twoich Ed, "DromEdowych" pytań. Praca z tym edytorem to naprawdę ciężka i żmudna dłubanina. Ktoś, kto zrobił już chociaż jedną prostą misję (a przecież ostatnio troszkę popracowałeś, więc orientujesz się już chyba ile to zabiera człowiekowi z "życiorysu") wie ile trzeba poświęcić, aby powstało coś, co nie będzie ludzi odrzucać już po pierwszej minucie grania. Ponadto zespół musi składać się z osób reprezentujących podobny poziom zaawansowania w obsłudze samego edytora, ale również uzupełniających się w innych dziedzinach przydatnych przy tworzeniu ciekawej i ładnej misji (np. biegłość pracy w Fotoszopie, 3Dmaksie, podstawowa znajomość historii architektury, umiejętność pisania ciekawych scenariuszy ). Moim zdaniem, utworzenie takiego zespołu na naszym forum byłoby możliwe, ale nie dla pracy w DromEdzie, może Dark Mod coś zmieni?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: BodomChild »

Też kiedyś mówiłem sobie "Wow ! Będę miał edytor do Thiefa ! Będę robił swoje własne kampanie !!! :P ". Później jednak usiadłem do DromEda i... pomysły poszły w piach, chyba już od 3 lat coś próbuję robić i nadal moje mini-mapki wyglądają mało estetycznie i nie umiem sprawić, żeby mapa "żyła" po wejściu do gry (chociaż robię te wszystkie portalizacje, pathfindingi itp.). Nie, DromEd to na pewno nie jest łatwy, przyjemny i przejżysty. :?
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Marzec »

Przyjemny i przejrzysty nie jest, ale jeśli chodzi o możliwości to nie jest taki zły.
Ja naprzykład nauczyłem się wielu rzeczy podpatrując inne fanmisje, albo orginalne misje. Praktycznie wszystkiego się tak nauczyłem. Nadal tak robię i wam polecam :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
MackaN
Ożywieniec
Posty: 101
Rejestracja: 31 grudnia 2006, 14:23

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: MackaN »

Pracowałem w wielu różnych środowiskach i edytorach i muszę dodać swoje trzy grosze do dyskusji. DromEd jest jednym z łatwiejszych narzędzi jeżeli chodzi o tworzenie map. Jeżeli chodzi o skrypty, to samo działanie (jak się ostatnio zdążyłem przekonać) jest bardzo proste, jedyny mankament jest taki że nie ma do nich dokumentacji a nazwy nie mówią mi aż tyle, bym dokładanie wiedział co dany skrypt robi.
Awatar użytkownika
Orka
Paser
Posty: 198
Rejestracja: 23 stycznia 2006, 21:46
Lokalizacja: Władysławów

Re: Utworzmy własną kampanie.

Post autor: Orka »

Pomysł piękny, ale nierealny. :|
Juliusz pisze:T2X powstawało chyba 5 lat tworzone przez grupę ludzi....
Nivellen pisze:Moim zdaniem, utworzenie takiego zespołu na naszym forum byłoby możliwe, ale nie dla pracy w DromEdzie, może Dark Mod coś zmieni?
Właśnie, stworzenie porządnej kampanii to naprawdę mnóstwo roboty. Zajełoby przynajmniej ze 3 lata. Czyli gdyby zacząć teraz, to kampania ukazałaby się w okolicach roku 2010. 10 lat (!) po premierze Thiefa 2. Chyba faktycznie trzebaby się rozejrzeć za trochę nowocześniejszym silnikiem. :)
ODPOWIEDZ