Utworzmy własną kampanie.
Moderator: peter_spy
Utworzmy własną kampanie.
Wpadłem na taki pomysł. A gdybyśmy utworzyli własną kampanię. Nieco ponad 12 misji połączonych ze sobą fabułą??
Co wy na to?
Czekam na:
1. ochotników do współpracy w DromEdzie
2. pomysłów na fabułę
3. pomysłów na poszczególne misje
4. może jakiś nowy ekwipunek?
5. nowe tekstury, obiekty itp.
Fajnie, gdyby powstała gra w stylu T2:X
Co wy na to?
Czekam na:
1. ochotników do współpracy w DromEdzie
2. pomysłów na fabułę
3. pomysłów na poszczególne misje
4. może jakiś nowy ekwipunek?
5. nowe tekstury, obiekty itp.
Fajnie, gdyby powstała gra w stylu T2:X
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Utworzmy własną kampanie.
Oż kurde...Edversion pisze:A gdybyśmy utworzyli własną kampanię.
Pomysł ambitny, ale nie licz że cokolwiek z tego wyjdzie
Za mało ludzi na tym forum którzy mogliby się dołączyć do zespołu, a Ci którzy coś robili w DromEdzie robią coś innego albo już się pożegnali z tym edytorem.
Coś takiego wyszło na TTLG, ale tutaj nie ma najmniejszych szans
Brothers in arms & beer...
Re: Utworzmy własną kampanie.
Cóż tu więcej dodać... pomysł faktycznie całkiem nierealny. Edi - sam widzisz jak ciężko ukończyć jedną misję, a Ty mówisz o 12.... T2X powstawało chyba 5 lat tworzone przez grupę ludzi....
Jak już MRYS Tobie zasugerował w innym wątku - porywasz się na zbyt ambitne rzeczy, nie opanowawszy jeszcze podstaw. Wierz mi - Dromed kryje w sobie wiele tajemnic i naprawdę dużo można z nim zrobić, bez rzucania się od razu na ogromne kampanie.
Jak już MRYS Tobie zasugerował w innym wątku - porywasz się na zbyt ambitne rzeczy, nie opanowawszy jeszcze podstaw. Wierz mi - Dromed kryje w sobie wiele tajemnic i naprawdę dużo można z nim zrobić, bez rzucania się od razu na ogromne kampanie.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Utworzmy własną kampanie.
Koledzy tylko potwierdzili moją niedawną krytyczną wypowiedź odnośnie Twoich Ed, "DromEdowych" pytań. Praca z tym edytorem to naprawdę ciężka i żmudna dłubanina. Ktoś, kto zrobił już chociaż jedną prostą misję (a przecież ostatnio troszkę popracowałeś, więc orientujesz się już chyba ile to zabiera człowiekowi z "życiorysu") wie ile trzeba poświęcić, aby powstało coś, co nie będzie ludzi odrzucać już po pierwszej minucie grania. Ponadto zespół musi składać się z osób reprezentujących podobny poziom zaawansowania w obsłudze samego edytora, ale również uzupełniających się w innych dziedzinach przydatnych przy tworzeniu ciekawej i ładnej misji (np. biegłość pracy w Fotoszopie, 3Dmaksie, podstawowa znajomość historii architektury, umiejętność pisania ciekawych scenariuszy ). Moim zdaniem, utworzenie takiego zespołu na naszym forum byłoby możliwe, ale nie dla pracy w DromEdzie, może Dark Mod coś zmieni?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Utworzmy własną kampanie.
Też kiedyś mówiłem sobie "Wow ! Będę miał edytor do Thiefa ! Będę robił swoje własne kampanie !!! ". Później jednak usiadłem do DromEda i... pomysły poszły w piach, chyba już od 3 lat coś próbuję robić i nadal moje mini-mapki wyglądają mało estetycznie i nie umiem sprawić, żeby mapa "żyła" po wejściu do gry (chociaż robię te wszystkie portalizacje, pathfindingi itp.). Nie, DromEd to na pewno nie jest łatwy, przyjemny i przejżysty.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Utworzmy własną kampanie.
Przyjemny i przejrzysty nie jest, ale jeśli chodzi o możliwości to nie jest taki zły.
Ja naprzykład nauczyłem się wielu rzeczy podpatrując inne fanmisje, albo orginalne misje. Praktycznie wszystkiego się tak nauczyłem. Nadal tak robię i wam polecam
Ja naprzykład nauczyłem się wielu rzeczy podpatrując inne fanmisje, albo orginalne misje. Praktycznie wszystkiego się tak nauczyłem. Nadal tak robię i wam polecam
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Utworzmy własną kampanie.
Pracowałem w wielu różnych środowiskach i edytorach i muszę dodać swoje trzy grosze do dyskusji. DromEd jest jednym z łatwiejszych narzędzi jeżeli chodzi o tworzenie map. Jeżeli chodzi o skrypty, to samo działanie (jak się ostatnio zdążyłem przekonać) jest bardzo proste, jedyny mankament jest taki że nie ma do nich dokumentacji a nazwy nie mówią mi aż tyle, bym dokładanie wiedział co dany skrypt robi.
Re: Utworzmy własną kampanie.
Pomysł piękny, ale nierealny.
Juliusz pisze:T2X powstawało chyba 5 lat tworzone przez grupę ludzi....
Właśnie, stworzenie porządnej kampanii to naprawdę mnóstwo roboty. Zajełoby przynajmniej ze 3 lata. Czyli gdyby zacząć teraz, to kampania ukazałaby się w okolicach roku 2010. 10 lat (!) po premierze Thiefa 2. Chyba faktycznie trzebaby się rozejrzeć za trochę nowocześniejszym silnikiem.Nivellen pisze:Moim zdaniem, utworzenie takiego zespołu na naszym forum byłoby możliwe, ale nie dla pracy w DromEdzie, może Dark Mod coś zmieni?