Shalebridge Cradle na Thief 2
Moderator: peter_spy
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Shalebridge Cradle na Thief 2
Wiele razy zastanawiałem się nad odwzorowaniem poszczególnych misji DS na TMA.
Shalebridge Cradle byłoby najlepszym, ale i najtrudniejszym pomysłem...
Potrzebna byłaby cała masa nowych tekstur, pewnie dżwięków, jakieś teksty i efekty, a przede wszystkim AI. Oczywiście jeszcze odpowiednio się zachowujący
Zadanie niezwykle trudne, potrzeba tu nie lada umiejętności i wiedzy, ale myślę, że gdybyśmy połączyli siły i każdy dołożyłby tą swoją cegiełkę mur powstałby!
Wyobrażcie sobie zdziwienie tych ważniaków z Anglii widzących taką fanmisję w wydaniu obcokrajowców
Shalebridge Cradle byłoby najlepszym, ale i najtrudniejszym pomysłem...
Potrzebna byłaby cała masa nowych tekstur, pewnie dżwięków, jakieś teksty i efekty, a przede wszystkim AI. Oczywiście jeszcze odpowiednio się zachowujący
Zadanie niezwykle trudne, potrzeba tu nie lada umiejętności i wiedzy, ale myślę, że gdybyśmy połączyli siły i każdy dołożyłby tą swoją cegiełkę mur powstałby!
Wyobrażcie sobie zdziwienie tych ważniaków z Anglii widzących taką fanmisję w wydaniu obcokrajowców
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
WOW, to sie nie uda
Cradle na DarkEngine? to sie skończy pewnie paroma zawałami, o ile się uda to zrobić, ale to byłoby bardzo trudne.
Cradle na DarkEngine? to sie skończy pewnie paroma zawałami, o ile się uda to zrobić, ale to byłoby bardzo trudne.
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Tylko po co Jeśli masz za dużo czasu i wolnych mocy przerobowych...
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Powiedz mi jedno - Skąd miałby ktoś znaleźć na to wolny czas? Może jakaś ekipa, powołana do pracy nad takim projektem, jak przy T2x... Samo The Cradle byłoby trudne do odzwierciedlenia, nie mówiąc już o reszcie misji?
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
- Remember to pickpocket the party guests?
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Na upartego by się dało... Nie wgryzam się teraz w szczegóły i techniczne możliwości darkengine'a (nie wiem jeszcze, jakby zrobić efekt przejścia do przeszłości), ale ogólną atmosferę pewnie by się dało odzwierciedlić. Można by to potraktować jako ćwiczenie dromedowe - na wzór kopiowania obrazów wielkich malarzy jako ćwiczenie warsztatowe z malarstwa. Pytanie jeszcze, jak to potraktować, czy jako przenosiny (a więc kopiujemy zasoby z T3 typu modele, tekstury, dźwięki i dostosowujemy je do możliwości silnika (zmniejszamy tekstury, itp...) czy spróbować własnych sił w robieniu podobnych tekstur, samemu wszystko modelować itp. Animacje i tak by trzeba było wykonać od podstaw, co jest niezwykle trudne w darkenginie... Nie wróżę temu pomysłowi realnych szans, bo conajmniej kilku ludzi by musiało się w to zaangażować, a takowych chętnych tu nie widzę, ale jako ćwiczenie, to możnaby sobie zapodać.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Widziałem coś przejściodoprzyszłościo podobnego w misji complications. Zobaczcie sami:Juliusz pisze:nie wiem jeszcze, jakby zrobić efekt przejścia do przeszłości
http://www.thiefmissions.com/download.c ... &noredir=1
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Nie wiem jak wyglądają te przejścia w T3 bo nie grałem, ale chyba da się to zrobić. W T2X w misji z pociągiem też w czasie gry są takie przejścia.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Efekt przejścia do przeszłości byłby prosty. Najpierw trzeba zrobic żeby ekran był czarnobiały (lub innych barw) jest taki skrypt w jednej fanmisji na thiefa 1 - mam ją. Potem wystarczy teleportowac "teraźniejsze" AI poza obszar gry i teleportowac "przeszłościowe" AI na obszar gry. Tak też zrobili twórcy - co mi się nie spodobało, bo nie było żadnych zmian w otoczeniu poza wymienionym AI no i może pare zniszczen zniknęło itp.
Ale gdybym ja miał zrobic powrót do przeszłości - zrobiłbym oddzielną mapkę - pod "teraźniejszą"
[edit]
zresztą.. robiłem kiedyś coś takiego
http://download.yousendit.com/2924B0257ACEF51E
Ale gdybym ja miał zrobic powrót do przeszłości - zrobiłbym oddzielną mapkę - pod "teraźniejszą"
[edit]
zresztą.. robiłem kiedyś coś takiego
http://download.yousendit.com/2924B0257ACEF51E
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Shalebridge Cradle na Thief 2
Większym problemem byłoby chyba dodanie głosów Lauryl i tego podczas przejścia do przeszłości bo tak z napisami to...
A misja jak najbardziej ciekawa. Rzeczywiście najlepiej wyszły biegające butelki
A misja jak najbardziej ciekawa. Rzeczywiście najlepiej wyszły biegające butelki