Shalebridge Cradle na Thief 2

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Kapitan Smith »

Wiele razy zastanawiałem się nad odwzorowaniem poszczególnych misji DS na TMA.
Shalebridge Cradle byłoby najlepszym, ale i najtrudniejszym pomysłem...
Potrzebna byłaby cała masa nowych tekstur, pewnie dżwięków, jakieś teksty i efekty, a przede wszystkim AI. Oczywiście jeszcze odpowiednio się zachowujący ;)
Zadanie niezwykle trudne, potrzeba tu nie lada umiejętności i wiedzy, ale myślę, że gdybyśmy połączyli siły i każdy dołożyłby tą swoją cegiełkę mur powstałby!
Wyobrażcie sobie zdziwienie tych ważniaków z Anglii widzących taką fanmisję w wydaniu obcokrajowców ;)
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: marek »

WOW, to sie nie uda ;)

Cradle na DarkEngine? to sie skończy pewnie paroma zawałami, o ile się uda to zrobić, ale to byłoby bardzo trudne.
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Nivellen »

Tylko po co :? Jeśli masz za dużo czasu i wolnych mocy przerobowych...
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Vrael
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 31 stycznia 2006, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Vrael »

Powiedz mi jedno - Skąd miałby ktoś znaleźć na to wolny czas? Może jakaś ekipa, powołana do pracy nad takim projektem, jak przy T2x... Samo The Cradle byłoby trudne do odzwierciedlenia, nie mówiąc już o reszcie misji?
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Juliusz »

Na upartego by się dało... Nie wgryzam się teraz w szczegóły i techniczne możliwości darkengine'a (nie wiem jeszcze, jakby zrobić efekt przejścia do przeszłości), ale ogólną atmosferę pewnie by się dało odzwierciedlić. Można by to potraktować jako ćwiczenie dromedowe - na wzór kopiowania obrazów wielkich malarzy jako ćwiczenie warsztatowe z malarstwa. Pytanie jeszcze, jak to potraktować, czy jako przenosiny (a więc kopiujemy zasoby z T3 typu modele, tekstury, dźwięki i dostosowujemy je do możliwości silnika (zmniejszamy tekstury, itp...) czy spróbować własnych sił w robieniu podobnych tekstur, samemu wszystko modelować itp. Animacje i tak by trzeba było wykonać od podstaw, co jest niezwykle trudne w darkenginie... Nie wróżę temu pomysłowi realnych szans, bo conajmniej kilku ludzi by musiało się w to zaangażować, a takowych chętnych tu nie widzę, ale jako ćwiczenie, to możnaby sobie zapodać.
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Kapitan Smith »

Juliusz pisze:nie wiem jeszcze, jakby zrobić efekt przejścia do przeszłości
Widziałem coś przejściodoprzyszłościo podobnego w misji complications. Zobaczcie sami: :)

http://www.thiefmissions.com/download.c ... &noredir=1
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: BodomChild »

Nie wiem jak wyglądają te przejścia w T3 bo nie grałem, ale chyba da się to zrobić. W T2X w misji z pociągiem też w czasie gry są takie przejścia.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Marzec »

Efekt przejścia do przeszłości byłby prosty. Najpierw trzeba zrobic żeby ekran był czarnobiały (lub innych barw) jest taki skrypt w jednej fanmisji na thiefa 1 - mam ją. Potem wystarczy teleportowac "teraźniejsze" AI poza obszar gry i teleportowac "przeszłościowe" AI na obszar gry. Tak też zrobili twórcy - co mi się nie spodobało, bo nie było żadnych zmian w otoczeniu poza wymienionym AI no i może pare zniszczen zniknęło itp.

Ale gdybym ja miał zrobic powrót do przeszłości - zrobiłbym oddzielną mapkę - pod "teraźniejszą" :)

[edit]
zresztą.. robiłem kiedyś coś takiego
http://download.yousendit.com/2924B0257ACEF51E
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Shalebridge Cradle na Thief 2

Post autor: Kapitan Smith »

Większym problemem byłoby chyba dodanie głosów Lauryl i tego podczas przejścia do przeszłości bo tak z napisami to...

A misja jak najbardziej ciekawa. Rzeczywiście najlepiej wyszły biegające butelki
ODPOWIEDZ