TEXTURY DO THIEF 1

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Tabal »

PROSZE POMÓŻCIE MI ZNALEZC TEXTURY DO THIEFA JEDYNKI -------------JAKIEKOLWIEK NAMIARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: eLPeeS »

Jak jakiekolwiek to zajrzyj do pliku "fam.crf" w katalogu z grą. Może być w podfolderze "Res".
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Edversion »

Tekstury ściagało się po wpisaniu jakiejs komendy do okienka na "dolnym prawym".

Kod: Zaznacz cały

new_city...
Kurczę, już tego nie pamiętam. Ściągnij sobie te menu i tekstury wybieraj z Textures 1, lub Textures 2.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Tabal »

Edversion, JUZ MAM TE MENU DZIEKI
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Edversion »

Nie ma sprawy. :) Teraz ponakładaj tekstury na ściany brusha. Z tym nie powinieneś był mieć problemów, jak sądzę.
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Tabal »

juz wychodze na prosta-DZIEKI WAM -----THANK YOU ALL ;)
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
MackaN
Ożywieniec
Posty: 101
Rejestracja: 31 grudnia 2006, 14:23

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: MackaN »

A ja mam pytanie. Jak dodać własne tekxtury (w jakim formacie powinny być i jak do niego skompresować jeżeli zajdzie taka potrzeba) w DroomEdzie 2. Skończyłem właśnie T2 i zacząłem się bawić w tym edytorze.

Prosił bym o jakiś poradnik jak można dodawać własne textury do edytora (w toturialu z antologii o tym nie było)... aha i zauważyłem jeszcze że po wpisaniu komendy ładującej jakąś tam partię textur - nie mam ich wszystkich z thiefa 2... a i jak się dostać do tekstur z thiefa 1.
Dodam może jeszcze, że możecie podawać mi linki do stron angielskojęzycznych bądź niemieckojęzycznych. Język nie stanowi dla mnie bariery.

Ponadto mam czy jest jakiś łatwiejszy sposób wyrównywania powierzchni niż ręcznie? I jak do cholery zaznaczyć kilka obiektów brushów?!
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: timon »

tekstury http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=1511
Zaznaczenie kilku obiektów : ja bym spróbował z shiftem :)
Wyrównanie powierzchni : nie rozumiem.
Linki :
http://www.ttlg.com/forums/forumdisplay.php?f=85
http://thief-thecircle.com/dromed/
i to forum w połączeniu z funkcją szukaj.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
MackaN
Ożywieniec
Posty: 101
Rejestracja: 31 grudnia 2006, 14:23

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: MackaN »

Ok pod pierwszym linkiem jest naprawdę fajny toturial. Natomiast jeżeli chodzi o wyrównianie... to obrazowo:

Otóż mam dwa pokoje. Teraz chce je złączyć w miejscu gdzie mam pustą ścianę (czyli jej nie ma) ale tak by podłoga była równo i boki.
Awatar użytkownika
Orka
Paser
Posty: 198
Rejestracja: 23 stycznia 2006, 21:46
Lokalizacja: Władysławów

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: Orka »

Co do wyrównywania, to jedna uwaga: musisz koniecznie mieć włączone wyrównywanie brushy do siatki Jak wyłączysz to będziesz potem żałował. :)
Poza tym:
Patrz na współrzędne pokoi (np. jeśli oba pokoje mają tę samą wysokość to patrzysz na współrzędną Z jednego i dajesz drugiemu taką samą i już masz równą podłogę . ;) )
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: TEXTURY DO THIEF 1

Post autor: timon »

Pozostaje ci tylko ręczna robótka, ale ustaw sobie siatkę na 12 ( dolny pasek grid sz) to pozwoli na dokładniejsze dopasowanie bruszy. Obiekty możesz przesunąć do boków lub podłogi, sufitu poleceniami w menu Edit : wall object, celling object lub floor object.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
ODPOWIEDZ