TEXTURY DO THIEF 1
Moderator: peter_spy
TEXTURY DO THIEF 1
PROSZE POMÓŻCIE MI ZNALEZC TEXTURY DO THIEFA JEDYNKI -------------JAKIEKOLWIEK NAMIARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hand of Glory Forever
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Jak jakiekolwiek to zajrzyj do pliku "fam.crf" w katalogu z grą. Może być w podfolderze "Res".
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Tekstury ściagało się po wpisaniu jakiejs komendy do okienka na "dolnym prawym".
Kurczę, już tego nie pamiętam. Ściągnij sobie te menu i tekstury wybieraj z Textures 1, lub Textures 2.
Kod: Zaznacz cały
new_city...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Nie ma sprawy. Teraz ponakładaj tekstury na ściany brusha. Z tym nie powinieneś był mieć problemów, jak sądzę.
Re: TEXTURY DO THIEF 1
A ja mam pytanie. Jak dodać własne tekxtury (w jakim formacie powinny być i jak do niego skompresować jeżeli zajdzie taka potrzeba) w DroomEdzie 2. Skończyłem właśnie T2 i zacząłem się bawić w tym edytorze.
Prosił bym o jakiś poradnik jak można dodawać własne textury do edytora (w toturialu z antologii o tym nie było)... aha i zauważyłem jeszcze że po wpisaniu komendy ładującej jakąś tam partię textur - nie mam ich wszystkich z thiefa 2... a i jak się dostać do tekstur z thiefa 1.
Dodam może jeszcze, że możecie podawać mi linki do stron angielskojęzycznych bądź niemieckojęzycznych. Język nie stanowi dla mnie bariery.
Ponadto mam czy jest jakiś łatwiejszy sposób wyrównywania powierzchni niż ręcznie? I jak do cholery zaznaczyć kilka obiektów brushów?!
Prosił bym o jakiś poradnik jak można dodawać własne textury do edytora (w toturialu z antologii o tym nie było)... aha i zauważyłem jeszcze że po wpisaniu komendy ładującej jakąś tam partię textur - nie mam ich wszystkich z thiefa 2... a i jak się dostać do tekstur z thiefa 1.
Dodam może jeszcze, że możecie podawać mi linki do stron angielskojęzycznych bądź niemieckojęzycznych. Język nie stanowi dla mnie bariery.
Ponadto mam czy jest jakiś łatwiejszy sposób wyrównywania powierzchni niż ręcznie? I jak do cholery zaznaczyć kilka obiektów brushów?!
Re: TEXTURY DO THIEF 1
tekstury http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=1511
Zaznaczenie kilku obiektów : ja bym spróbował z shiftem
Wyrównanie powierzchni : nie rozumiem.
Linki :
http://www.ttlg.com/forums/forumdisplay.php?f=85
http://thief-thecircle.com/dromed/
i to forum w połączeniu z funkcją szukaj.
Zaznaczenie kilku obiektów : ja bym spróbował z shiftem
Wyrównanie powierzchni : nie rozumiem.
Linki :
http://www.ttlg.com/forums/forumdisplay.php?f=85
http://thief-thecircle.com/dromed/
i to forum w połączeniu z funkcją szukaj.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Ok pod pierwszym linkiem jest naprawdę fajny toturial. Natomiast jeżeli chodzi o wyrównianie... to obrazowo:
Otóż mam dwa pokoje. Teraz chce je złączyć w miejscu gdzie mam pustą ścianę (czyli jej nie ma) ale tak by podłoga była równo i boki.
Otóż mam dwa pokoje. Teraz chce je złączyć w miejscu gdzie mam pustą ścianę (czyli jej nie ma) ale tak by podłoga była równo i boki.
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Co do wyrównywania, to jedna uwaga: musisz koniecznie mieć włączone wyrównywanie brushy do siatki Jak wyłączysz to będziesz potem żałował.
Poza tym:
Patrz na współrzędne pokoi (np. jeśli oba pokoje mają tę samą wysokość to patrzysz na współrzędną Z jednego i dajesz drugiemu taką samą i już masz równą podłogę . )
Poza tym:
Patrz na współrzędne pokoi (np. jeśli oba pokoje mają tę samą wysokość to patrzysz na współrzędną Z jednego i dajesz drugiemu taką samą i już masz równą podłogę . )
Re: TEXTURY DO THIEF 1
Pozostaje ci tylko ręczna robótka, ale ustaw sobie siatkę na 12 ( dolny pasek grid sz) to pozwoli na dokładniejsze dopasowanie bruszy. Obiekty możesz przesunąć do boków lub podłogi, sufitu poleceniami w menu Edit : wall object, celling object lub floor object.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi